Crni biseri

146 4 0
                                    

Nikome nisam ispricala za cudan susret u parku,jer mislim da bi mi se sprdali ali ja sam imala cudan osjecaj u vezi svega ovoga.Glavna misao koja mi se motala po glavi bila je ocu li ga ponovo vidjeti,ocu li ga mozda i upoznati.Ne,ne tu sam stala sa mislima i rekla sebi da o tome ne zelim vise da razmisljam,sto sam i uradila.Proslo je nekoliko dana ,istih,iste rutine,obaveze,isti ljudi.Nista zanimljivo se nije desilo,niti sam imala vise cudnih snova. Danas sam na casu slikanja imala jako cudan osjecaj,opet sam cula onaj glas srca ,govorio mi je da je neko blizu.Ko to? Zasto? Posle casa sam otisla u restoran sa drugaricom pored skole,narucila pizzu  i prejela sam se kao prase.Cini mi se da sam pojela jos zalogaj da bih explodirala kao bomba.Kad nam je sleglo jelo krenuli smo da sjednemo napolje na klupici ispred restorana,samo sto smo sjeli ispred nas na udaljenosti od 2m se parkirao crni blindirani dzip.Nismo obracali toliko paznju,drugarica je pocela da mi prica sta joj se desilo predhodnog dana a ja sam u trenutku pogledala u pravcu dzipa.Prozor zadnjeg mjesta je poceo da se spusta,a u autu je bio momak sa maskom preko lica,samu su mu se videle oci.Gledao je pravo u mene,nakon 2 sekunde shvatam da je to onaj momak od prije par dana.Srce krece ubrzano da mi kuca ,kao da ce svakog momenta iz grudnog kosa da iskoci.Te njegove oci ,kao dva crna bisera,izgubila sam se u njima kao u najtamnijoj noci prepunoj zvijezda. Kao da me hipnotisao,kao i proslog puta,samo sto je ovoga puta nosio masku ,sto sam kroz tih nekoliko sekundi zaboravila da nosi.To mi je bilo cudno i kad sam shvatila šok.Napravila sam zabrinut izraz lica,sto je moja drugarica primjetila :" Sto ti je ?" U istom trenutku u dzip ulazi neki momak i dzip ode sa lica mjesta brze nego metak. -"Ma nije mi nista,zamislila sam se samo"
-" Jesi li ti mene uopste slusala?"
-" Da ,da jesam ,nego sam se sjetila neceg u trenu sto sam zaboravila da uradim" , osjecala sam se ruzno sto sam je slagala ,ali ne bih joj mogla obijasnit nista,jer ni meni nije bilo jasno.. Odjednom je poceo pljusak,ustale smo i trceci krenule put kuce . Ona je otisla svojim putem a ja kuci,kada sam dosla bila sam mokra kao da sam upala tako obucena u jezero.Nisam marila za to,samo na trenutak prije 10ak minuta , konstantno i konstantno. Vrtila sam isti film x puta i dalje zbunjena i pod uticajem. Posle toliko mirnih dana,kada sam i zaboravila na njega da sam ga ikada vidjela nailazim na njega OPET. I to u kakvom izdanju,svejedno sto je nosio masku 100% sam bila ubedjena da je on.Jer nikada nisam vidjela tako crne oci,toliko crne da se izgubis u dubini.Istusirala sam se i legla u krevet pored Gabi,tako je mirisala i bila topla da sam se odma zgrijala i zaspala.

Ljubav kao metakWhere stories live. Discover now