MANUELA
Bude me zraci sunca, soba mirise na jutro i palacinke . Okrecem se , protezem a zatim ustajem . Oblacim njegovu majicu , mirise na njega, najlepsi moguci miris. Odlazim do kuhinje i tamo ga zaticem kako sprema palacinke . Zastajem na trenutak i posmatram ga, zamisljajuci kako bih mogla zauvek da se budim uz ovaj pogled . U sortsu je i bez majice , ni ne trudi se a izgleda previse primamljivo i sexy. Prilazim mu sa ledja , stavljam ruke oko struka i ljubim ga u rame.
" Dobro jutro malena, kako si jutros ? "
- Odavno nisam bila ovako dobro , a tii ?
" Isto , odavno nisam uzivao u jutru kao danas "
Okrece se put mene , obuhvata mi lice rukama i otiskuje poljubac u celo.
- Idem do kupatila da se istusiram , pa zatim da probam te tvoje palacinke
" samo operi zube, dodji da jedes pa cemo kasnije zajedno pod tus.. "
Namiguje mi i udara me po guzi " svidja mi se kad setas tako polugola , moram priznati da ti majica bolje stoji nego meni " Kretajuci se prema kupatilu, okrecem se i gledajuci put njega uhvatih njegov pogled na sebi. Pazljivo me odmjerava i smjeska se zadovoljno. Cijelim tijelom mi prostruja jeza ..
Zavrsavam i vracam se u kuhinju , na stolu me cekaju spremljene palacinke i on , stoji naslonjen na sank i posmatra me.
Sjedam za sto , " dodji i ti jedi samnom"
- ja sam usput jeo , sjescu samo
" Moram da nazovem majku , nedostaje mi, sigurno je zabrinuta.."
- U redu, kada pojedes nazovi je i obijasni joj sve, samo preskoci onaj dio da si upucana .
" Ocu li pomenuti tebe ? "
- reci da ti pomaze jedan stari prijatelj 😏
" Hahahahahaa vazi "
Zavrsavam sa jelom i okrecem mamin broj, zvoni ...
Zvoni...
" Halo ? "
- Mama ja sam ..
" Mila moja , gde si , kako si ?! Mnogo smo zabrinuti, nismo znali vise sta da radimo ? Reci gde si , da dodjemo po tebe ! "
- Mama rado bih volela kada bi sve bilo tako jednostavno. U pomoc mi je pristigao jedan stari prijatelj, trenutno smo u njegovoj kuci , moramo vjerovatno na jedno vrijeme da se skrivamo . Cijela situacija je mnogo komplikovana i ne smijemo da se izlazemo riziku jos vise . Nazvala sam te da ti kazem da vas puno volim, da mi nedostajete i da se pazite. Ne brinite se za mene, obecavam da cu te zvati kad god budem imala priliku. Kada se sve smiri dolazim kuci, ne znam koliko ce ovo dugo trajat, ali uradicemo sve sto mozemo da se izvucemo.."
- Milaa, zar ne mislis da je najbolje da pozovemo policiju i da ona to rijesi ? Sta ako ti se nesto desi, sta cemo mi onda bez tebe, to bi me dotuklo! "
" Ne brini se mama, pazi mi Gabi, poljubi je za mene i pozdravi tatu, nemam mnogo kredita na racunu , veza ce se prekinuti svakoga trena , volim vas ! "
- Javi mi se opet sto prije, pazi se molim te, volimo te i nedostajes nam puno!"
Veza se prekida i ostavljam telefon, spustam pogled i jedva zadrzavam suze. Fabricio mi stavlja ruke na ramena , sklanja kosu i otiskuje poljubac u vrat. " Ajmo pod tus, potreban ti je trenutno da se opustis malo.."
- slazem se..
Ustajem i uzima me za ruku , ulazimo u kupatilo , pocinje se skidati . Dolazi do mene, ljubi me i skida majicu. Ulazimo zajedno , okrenuti jedno prema drugome dok dok voda klizi po nasim tijelima. Uzima sampon i stavlja mi u kosu, pazljivim pokretima mi masira glavu . Njegovi dodiri mi prijaju kao zraci sunca, tako su topli i divni . Svaka bol nestane pri njegovom dodiru i poljupcu.
Uzimam sampon i isto to radim njemu, perem mu kosu i masiram , krecem prema grudima i tu zastajem . Hvata me za struk i priblizava me sebi , osjecam leptirice u stomaku dok osjecam njegov ud kako se pribijan uz moj stomak. Stavljam mu ruke oko vrata , uzdizem se na prste i pocinjem ga ljubiti.FABRICIO
Samo jedan njen dodir i pogled mi je dovoljan da se napalim i cijelim tijelom osjetim jezu . Osjecam kako joj srce ludo kuca, bradavice krute a dah zastaje dok je nezno mazim po ledjima . Tijela su nam toliko pribijena jedno uz drugo , da ni kapljice vode ne uspijevaju da kliznu izmedju. Njeno uzdisanje mi dodje kao afrodizijak .. Okrecem je da bude okrenuta ledima prema meni, ispirem joj sampon sa kose i posmatram kako klizi preko savrseno oblikovane zadnjice. Pribijam je uz sebe, mazim joj grudi i grickam vrat. Okrece se put mene , u jednom trenutku zastaje i gleda me. "Sada je moj red da ja tebe zadovoljim.."
Nista ne govorim, grizem usnu i malo se udaljavam. U ruke uzima moj ud i laganim pokretima cini da se osjecam kao nikad u zivotu. Iako joj je prvi put da nekog ovako zadovoljava , radi to kao da joj se ruke ne susrecu prvi put sa mojim udom. Dok polako klizi rukama , i ostavlja me bez daha, polako mi se priblizava i pocinje me ljubiti . Obuhvatam joj lice , jezici nam se preplicu a ja ostajem sve vise bez daha. Osjecam da sam blizu vrhunca, osjetivsi to ona ubrzava pokrete .
Grize mi usnu, iznova i iznova me ostavlja bez daha, cineci da se osjecam kao na sedmom nebu. Gleda me divljim pogledom od kojeg mi srce preskace . Na tren sam od vrhunca, zatvaram oci i svrsavam kao lud.MANUELA
Nisam ni mogla da zamislim da cu ikada uciniti da neko izgleda slabo i zadovoljno. Njegov pulsirajuci ud i izraz lica dok dozivljava vrhunac cini da se osjecam kao da prozivljavam orgazam. Posmatram ga stidljivo , " jesam li uspjela da zadovoljim tvoje potrebe ?"
- kao nikad niko ..
Priblizava me i otiskuje poljubac u celo.
Voda ispira sve , uzimamo peskire i izlazimo iz tusa. Stajem ispred ogledala a on iza mene , "dopusti mi da ti osusim kosu "
- u redu , samo da znas da ce malo potrajati ..
Uzima fen i susi mi kosu pazljivo , nesto najsladje sto sam dozivjela da neko radi za mene.
" boli li te noga"
- zbog tebe sam i na bol zaboravila.. malo boli ali nije strasno
" ne brini i to cu ja izlijeciti.."
- hmmm, na dobrom si putu mogu ti reci
Ljubi me u vrat i pocinjemo se smijati .
YOU ARE READING
Ljubav kao metak
RomanceManuela je djevojka koja ima 17 godina,pohađa srednju likovnu školu i živi klasičan tinejdžerski život.Njen život se mijenja iz korijena kada upoznaje momka iz mračnog kutka.Mrze jedno drugo ali prolazeći kroz mnoge prepreke život ih na čudan način...