Mracna soba

104 4 0
                                    

Polako otvaram oci,ubija me jaka svjetlost lampe,zelim da ustanem ali sam zavezana za stolicu. Preku usana su mi zalijepili selotejp , ne mogu nimalo da ih otvaram. Gledam oko sebe ali i dalje nista ne vidim,zatim cujem iza sebe " opaa, probudila se uspavana lepotica " .
- " Odlijepite joj taj selotejp , da popricamo malo sa njom . "
Neki momak se priblizava i sve mi postaje vidljivije , polako prilazi i skida mi selotejp sa usana . " Mogu li da dobijem malo vode ? "
- " Dajte joj vode , pa da pocnemo "
Popila sam cijelu casu vode , osjecam  pored toga preveliku glad , jer odavno nista jela nisam . Upalila su se svjetla i obasjala cijelu prostoriju, bila je to neka stara zgrada , stare stvari su bile posvuda a zbog velike prasine se tesko dise . Ispred mene se pojavilo nekoliko momaka , svi su bilo u crnom ,visoki ,misicavi .
" Kako se zoves? "
- " Recite mi zasto sam ovdje pa cu da vam kazem ."
" Ko si ti da nama postavljas uvjete , lijepo nam kazi kako se zoves da ne bi koristili tezi nacin "
-" Manuela se zovem , a sada mi odgovorite sta cu ja ovdje ? "
" Manuela, Manuela... Opasna si , mislili smo da smo zarobili neku placljivicu ,prevarili smo se . A pored toga  si lijepa a i  lijepo ime imass , bice nam zanimljivo sa tobom "
-" Ne bojim se ja nikoga , pa ni vas , ako  je vec sudjeno da se desi , sigurno ima neki razlog za sve ovo .. Necu da vas pitam za kompromis da me pustite i da zaboravim na sve ovo , samo me zanima zasto ? "
-" Pametna si moram da priznam ,hrabra nema sta , posluzices nam , mi cemo preko tebe da dobijemo dobru lovu a ti ces ako budes dobra devojka biti pustena odavde , ali ako ne budes ... Zna se sta slijedi "  Podlo se nasmijao , izvadio pistolj iz dzepa i pogledao me bezobrazno .
" Zar nije tezi zivot od smrti? Kada umres ne mozes stvari da promjenis , a kad si ziv za sve postoji resenje . Ummmm da sam na vasem mjestu ja bih drugacije uradila ,  ali posto ja nisam vi , samo cu da vas posmatram i gledam koliko ste glupi . "
- " Slusaj ti bre mala , ne pravi se pametna toliko ipak sam ja onaj koji ovdje ima pistolj !! "
" Pucaj ako oces , meni je svejedno , ako umrem makar necu gledat vise tu tvoju facu. " Pogledala sam ga pravo u oci i nasmijala bas kao on maloprije.
Podigao je pistolj i tacno mi ga prislonio uz celo,  " ako jos nesto zucnes , ode glava sa ramena " .
- " Leone ne pucaj treba nam ziva, kad zavrsimo sa ovim , posle radi sa njom sta oces "
Spustio je pistolj , rukom ne pomazio po obrazu i rekao " Ovoga puta si se spasila malena , zahvali se njemu ".
Zahvalih se momku pored njega sarkasticno . Sva trojica su me pogledali zacudjeno  i nastavili dalje .
Posto nekoliko godina pratim kriminalisticke serije i filmove znam nekoliko nacina pomocu kojih bi mogla da se izvucem uz malo srece .
Posto oca nemam niti brata majka mi je stalno govorila da u torbi nosim suzavac , mali noz i jos ponesto od opreme za samoodbranu . Drzim ih u posebnom pretincu torbe , tesko se nalazi . U rukavu od jakne  koju nosim imam malu britvicu , nadam se da ce mi posluzit . 

_____________________________________
LEON

" Moramo nazvat njene roditelje i traziti im do odredjenog roka novac ."
Ni sam nisam zelio da je ubijem , ali posto ce dovoljno znat kada se sve zavrsi naredicu  nekom drugom da obavi umjesto mene . Moram se nekako docepati tih para , jedino tako mozemo da dodjemo do njih , nema nam izlaza .

____________________________________

Previse sam gladna , ne znam da li ce mi uopste dat sta da jedem . Moram im trazit makar nesto da mi daju .
" Halooo, ima li koga , da mi da nesto da jedem , umrecu od gladi a i dosadno mi je "
" Da neces mozda svedski sto da ti pripremimo , ajde ne dosadjuj ,sace ti donijet Doni nesto da pojedes " Zacudila sam se kad su mi nakon 20ak minuta donijeli picu i to moju omiljenu , slucajno su pogodili .
" Mogu li makar sama da jedem ? "
-"Odvezite je ali je strogo pazite da ne pobjegne , jos nam samo to pored svega nedostaje " Bukvalno sam se davila od pice , nisam nista ostavila u kutiji , sva trojica su mi se smijali . Nakon jela su me poveli u neku sobu , u njoj je samo bio jedan krevet sa prljavim madracem i neko staro smrdljivo cebe . Na jednom zidu je bio prozor sa restekama , pogledala sam napolje ali je bio vec mrak nista se nije vidjelo.  Najgore od svega jeste da nije bilo lampe u sobi , bilo je prehladno a nisam htjela da se pokrijem cebetom . Legla sam , sklupcala se  kao mala beba i zaspala.

Ljubav kao metakWhere stories live. Discover now