Proslost

84 4 0
                                    

Hvata me za ruku i privlaci sebi , stojimo naspred mracne sobe , uz plamen kamina , pribijeni jedno uz drugo . Nosevi nam se dodiruju , cijelim tijelom mi prolazi jeza. Ruku mi stavlja oko struka , priblizava me k sebi . Udaljeni si toliko da nam se usne ne dodiruju , osjecam njegov topao dah , ubrzano disanje . Gleda me tako da se topim od pogleda , gleda me sa provociranjem , svaki djelic mene ima preveliku zelju da proba te njegove pune usne . Preveliku zelju da svojim šakama dotakne svaki dio moga tijela.. Srce iz grudi oce da mi iskoci , stavljam svoje dlanove na njegove bicepse , koza mu je tako nezna . Dodirujuci njegovo misicavo tijelo mi daje jos vecu zelju da ga imam i probam. Ponovo grizem usnu, " nisi svesna sta mi radis kad zagrizes tu usnu .." Njegov uzdah me jos vise uzbudio , nikad nisam bila svjesna da mogu biti ovoliko napaljena i zeljna nekoga ovoliko. Osjecaju se varnice medju nama, oboje gorimo a u ocima plamen gori .
Tako smo blizu da nam se usne dotaknu.. Ovaj momenat kvari moja misao da mozda sutra ovo njemu nece imati nikakav znacaj. Ova misao mi gasi svaki plamen koji je do prije nekoliko sekundi gorio kao nikad u zivotu . Spustam pogled i polako se udaljavam od njega, kako mi je tesko da se odvojim od njegovog tijela. Podignuh glavu i uhvatih pogled pun cudjenja " zasto bjezis od mene , zasto kvaris ovaj momenat , sta se desava "
Sad sam na metar od njega, stojim i gledam ga tuzno . Sta da mu kazem, kako vec mislim da mu sve nece imat smisla sutra , a nista nismo ni zapoceli. Kako se brinem oko necega sto se nije ni desilo a unapred mislim da ce prestati . Ponovo krece da mi se preblizava "Stani, nemoj !" , ispruzam ruku i zaustavlja se na njegovim grudima, osjecam kako mu srce lupa. Gleda me sa pogledom koji otkriva da ne zna sta da misli , zacudjeno , iznenadjeno . Sklanjam ruku sa njega " Ne zelim nista da zapocinjem sa mislima kako nista od ovoga nece imati znacaja .. Ne zelim da te osjetim razmisljajuci da te nikad vise necu osjetiti , dodirnuti ili zagrliti . "
" Zasto mislis da ce biti tako , zasto razmisljas o takvim stvarima ..? "
" Jer si ti prosto takav , dajes mi takve misli "
-" Sta ti znas o meni, ni ne znas me kakav jesam.. Ne znam zasto bi pomislila na takve gluposti "
" Tacno je , ne znam te , to je to sto me i muci najvise ,zelim da mi pokazes ko si , a mozda to i jesi ti ustvari, kakvim se sad predstavljas.  Ne znam zasto duboko u sebi i dalje vjerujem da se ispod tebe krije neko drugo bice , neznije , srecnije .. Kad god zelim da ti se priblizim ti me udaljavas od sebe , kad god pocne u meni da gori maleni plamen ti ga ugasis nekim postupkom.. Ovamo je i cjelokupna situacija , nedostaju mi moji , brine me sve ovo sto se desava kako ce ostaviti uticaj na njih . Moja majka nije zasluzila da zaspi i da se probudi sa razmisljanjem da li joj je dijete zivo ili mrtvo.. Tvoje ponasanje mi otezava da mislim kako treba , zato ne mislim da je sve ovo ispravno, koliko god te ja zeljela .."
" Zelim te pored sebe , to je ono sto svakog puta pomislim kada te udaljim od sebe . Zudim za tvojim tijelom i usnama , zelim da budes moja i nicija vise. Nisam ni znao koliko ces da mi znacis , mislio sam da ces biti jos jedna u nizu koja ce da mi preda tijelo . Ali nisi, od tebe dobijam dusu , osjecaj koji odavno nisam imao  i ceznja za tvojim tijelom sa zeljom da uvjek bude moje. Reci cu ti o sebi sve sto je potrebno,  samo nemoj da odlazis od mene , jedina si koja me smiruje i daje mi mir . Jedina osoba na ovoj prokletoj planeti.. " Sva zacudjena , bez rijeci sto je i za mene cudo , prilazim mu i grlim ga . " Zelim da te upoznam bolje , da mi vjerujes , da mi kazes o sebi sve ", jos jace ga grlim . -" Sve cu ti reci , ako je to sto zelis " , -" Zelim i to sad " Odvajamo se iz zagrljaja i sjedamo na kauc , " Ne znam odakle bih poceo , tesko mi je da pricam o tome jer nisam ni o cemu ni sa kim pricao. Djetinstvo mi je bilo lijepo , bio sam mirno dijete , nisam volio nasilje i da pravim probleme. Imao sam snove i svakoga dana sam se trudio da ih ostvarim i da se borim za ono sto zelim . Trenirao sam karate ali samo zato da bih znao da se odbranim ako se nadjem u takvom situaciji. U skoli sam bio odlican djak , primjer drugima. Posle moje 15 godine moj otac je poceo da se ponasa cudno, da izlazi stalno i napija se do besvjesti. Sjecam se par puta da je znao da dodje mrtav pijan i da iz cista mira pocne udarati majku i sestru. Nisam mu dozvoljavao, zvao sam policiju i isao u stanicu cekajuci da se otrezni kako bih pricao sa njim . Nisam zelio da mu dopustim da upropasti svoj zivot, nisam odustajao od njega. Jer je i on bio tu do tada uvijek za mene. Svi smo zeljeli da mu pomognemo jer smo znali da to nije on vec alkohol. Kroz nekoliko godina je ostavio alkohol i oduzio se za svoje glupo ponasanje. Svi smo mislili da se napokon sve vratilo na svoje mjesto, ali to stanje je kratko trajalo. Poceo je da ugovara u firmi poslove sa losim ljudima, da nam stalno dolaze zelenasi na vrata . Majka je odlucila da ga napusti na sta joj je on pretio smrcu ako to uradi . Nisam znao sta da radim, kako da spasim sestru i majku od njega pa i samoga sebe na kraju krajeva. Nas troje smo otisli jednoga dana , odlucili da sami zapocnemo zivot kako mi zelimo. Nasao nas je , mene i sestru isprebijao a majku silovao , nisam mogao to vise da gledam . Nasrnuo sam na njega i svasta mu rekao, to su bili najgori dani u mom zivotu. Uspio sam policiju da pozovem, sestra je ostala invalid posle povreda, povredio joj je kicmu batinama zbog cega nije mogla da hoda. Majka je upala u depresiju i smrsala , ja sam se izvukao vremenom. On je bio kratko vrijeme u zatvoru , a meni su za to vrijeme dosli neki mafijasi koji su me ucijenili. Morao sam da odem sa njima kako ne bi pobili moju cijelu porodicu. Nisam imao drugog izbora, od tog dana je moj zivot pao u vodu. Mrznja prema ocu je rasla, poslovi koje sam morao da radim su u meni probudili zver i necovjeka. Sa sestrom i majkom se ne cujem , ne zelim da ih dovodim u opasnost , stalno im saljem pare , samo ne saljem sa svoje adrese. Sigurno znaju od koga je , zato uvijek uzmu. Volio bih da ih vidim , ali ne znam kako. Oca su mi ubili u zatvoru, zelenasi kojima je dugovao pare su poslali svog covjeka u zatvor i tu ga je ubio . Bilo mi je drago sto makar nece imat priliku da maltretira opet majku i sestru , ali mi je bilo i zao jer mi je ipak do izvjesnog vremena bio otac za primjer .. Dalje mozes da pretpostavis, buntovni momak koji radi svakakve poslove, hladan , grub , spava sa kojekakvim kurvama samo da se zadovolji. "
Cijelo vrijeme sam ga pazljivo slusala i upijala svaku izgovorenu rijec , ne mogu da zamislim kroz sta sve je prosao da bi postao ovakav. Obuhvatila sam mu lice rukama i poljubila ga polako u obraz " Hvala sto si mi sve ovo rekao , mnogo mi znaci , zelim da se pored mene osjecas mirnim . Da ne mislis na ruzne stvari i proslost , od mene neces nista ruzno dozivjet, svejedno sto si najgoru prevaru preziveo od svog najblizeg. Ne brini, sad sam tu uz tebe. " Zagrlio me, legli smo na kauc i tako zagrljeni zaspali.

Ljubav kao metakWhere stories live. Discover now