ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο

230 4 1
                                    

Νέα σχολική χρονιά και όπως λέω εγώ και νέα ζωή. Έχω βάλει σκοπό να διαβάζω περισσότερο ( ξέρετε: η ιατρική θέλει θυσίες).Το ξέρω, μπορεί να με θεωρείται φυτό αλλά δεν θα μπορέσω να πετύχω το όνειρο των γονιών μου αν δεν προσπαθήσω σκληρά.

Ετοίμασα την τσάντα μου και πήρα τηλέφωνο την κολλητή μου, την Ισμήνη.

Ζ. έλα βρε Ισμηνάκι... Που έχεις χαθεί? Σε περιμένω εδώ και ένα τέταρτο!

Ι. Άσε φιλενάδα.... που να στα λέω....

Ζ. Καλά καλά... Θα μου εξηγήσεις μετά. Που είσαι τώρα?

Ι. Έξω από το σπίτι σου είμαι. Αμάν!

Ζ. Οκ. Κατεβαίνω.

Φόρεσα το αγαπημένο μου δερμάτινο μπουφάν ,που μου το είχε αγοράσει η γιαγιά μου, σαν δώρο γενεθλίων, έβαλα τα παπούτσια μου, κλείδωσα την πόρτα και βγήκα έξω.

Στο απέναντι πεζοδρόμιο βρίσκονταν η Ισμήνη και μιλούσε με μια κοπέλα. Πρέπει να είναι η Αλίκη.... Παίρνω απόφαση να πλησιάσω προς το μέρος τους αλλά όταν πλησιάζω η Αλίκη αποχαιρετά την Ισμήνη και φεύγει. Οκ. Ασχολείαστο!

Ζ. Τι έγινε?

Ι. Σου έχω " φρέσκο" θέμα!!!

Ζ. Για λέγε...

Μην μας περάσετε για κουτσομπόλες απλά εξαιτίας του blog που έχουμε αναλάβει( συνήθως αναφέρονται θέματα του σχολείου) γνωρίζουμε οτιδήποτε γίνεται στο σχολείο.

Ι. Έχω έγκυρες πληροφορίες από τον Γαβριήλ ότι σήμερα θα έρθει κάποιος καινούριος μαθητής στο σχολείο μας.Ο πατέρας του είναι στρατιωτικός και για αυτά τα δύο χρόνια θα μείνουν στην περιοχή μας μόνο και μόνο για να μπορέσει ο γιός του να τελειώσει το σχολείο χωρίς να τίθεται θέμα μετακίνησης.

Ωπ! Τι είπε τώρα? Για να δω τι έχει να πει....

Α! Ξέχασα να σας γνωρίσω τον Γαβριήλ.

Ο Γαβριήλ είναι ο γιός του διευθυντή μας , αρχηγός στην ομάδα ποδοσφαίρου( και του σχολείου και της περιοχής) και επίσης ο player, το play boy, όπως θέλετε πείτε τον, του σχολείου.Έχει κάνει φάση με σχεδόν όλα τα κορίτσια του σχολείου. Και σας έχω και καλύτερο... Είναι πλέον το αγόρι της κολλητής μου!

Κανείς δεν το περίμενε ότι θα έκανε ποτέ του μια "σοβαρή", όσο σοβαρη μπορεις να πεις σε τέτοια ηλικία, σχέση. Ήταν για πρώτη φορά στη ζωή του ρομαντικός και χαίρομαι που το έκανε με την κολλητή μου. Παρόλο του "πλούσιου" του παρελθόντος, είναι πολύ καλός για την Ισμήνη. Χαίρομαι υπερβολικά πολύ για αυτούς. Είναι το πιο γλυκό ζευγάρι που έχω δει.

Έρωτας μετ' εμποδίωνWhere stories live. Discover now