"Çocuk adam."

2.5K 160 27
                                    

Bölümler kısa ama önceden yazdığım için yapabileceğim bir şey yok maalesef.

Beni takip etmeyi unutmayınn sizleri seviyorum 🤟🏼

"Kyung-so, onun burada ne işi var?"

"Eski sınıfını beğenmemiş o yüzden bu sınıfa gelmiş diye duydum."

"Ne, Saçmalık! Kimse kafasına göre sınıf değiştiremez ki!"

"Ama ben değiştirebilirim."

Kafamı kaldırdığımda kollarını göğsünde birleştirmiş, kaşlarının tekini havaya dikmiş bir Jungkook görmeyi beklemiyordum.

Ben de alaycı tavrımı takınıp gülümsediğimde sadece güçlü görünmeye çalışıyordum.

"Hoşgeldin çocuk adam."

"Bana çocuk demeyi kes aptal! Kafana göre bana istediğini diyemezsin."

"Sen kim oluyorsun ki?"

"Bu okulun sahibinin oğlu Jeon Jungkook oluyorum. Ve de bana kafa tutmayı kes yoksa kendine başka bir okul ararsın. Tabii alırlarsa.."

Deyip kendini beğenmiş bir tavır ile okul gömleğinin kolunu geriye iterken güldü. Sinirle ellerimi masaya vurup yerime hızlıca geri oturdum. Elim acıyordu fakat zerre umurumda değildi. Hoca geldiğinde sınıfı inceledi ve onu gördü. Derin iç çekti, gözlükleriyle oynadı.

"Anlaşılan yeni bir oturma planı yapmamız gerekiyor."

Herkes kafasını salladığında Jungkook rahat bir şekilde öğretmenler masasına oturdu ve keyifle güldü.

"Ben şu sarı kafanın yanına oturmak istiyorum."

You'll Fall in Love With Me Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin