Elimde tuttuğum şeyde takılı kaldı gözlerim. Gözlerimden sicim gibi akan yaşları aldırmadan bağırdım ve aynaya bir yumruk geçirdim.
"Derin! Aç şu kapıyı Derin!"Kanayan elime baktım. Ufak tefek çizikler oluşmuştu yani önemsiz bişeydi. Cerenin bağırmasıyla kapıya yöneldim ve açtım. Üstüme atladı.
"Salak çocuk! Ödüm koptu sana bişey oldu diye!" diyerek sımsıkı sarılıyordu. Gözyaşlarım daha da arttı. "Artık çocuk olamayacak kadar büyümüşüm." dedim sakin ses tonumla. "O ne demek?" dedi Ceren ve beni kendinden uzaklaştırıp bir cevap bekledi. "Hamileyim..." "Nee!??" kısa bi sessizlik oluştu. "Derin... Kızım bu çok güzel bi haber malmısın" diye üstüme atladı. Benim arkadaşımda böyleydi işte deli dolu manyak birisi...Akşam yemeğini hazırlayıp masaya oturmuştuk. "Çıkar ağzındaki baklayı artık" dedim Ceren'e. "Bebeğin babası kim Derin?" bir süre düşündüm söyleyip söylemeyeceğime karar verdim ve "Kuzey Karan..." dedim. Elindeki çatalı tabağa düşürdü. "Şaka yapıyosun" dedi inanamamış bir şekilde. "Yo" dedim. Ceren hâlâ şoktaydı. "Ne var?" diye sordum. "Kızım,... Başına talih kuşu konmuş haberin yok" dedi. "Nasıl?" "Kuzey Karan benim çalıştığım şirketin patronu ve en iyi mimarı adam aşırı zengin kızım" dedi. "Nasıl?" diye hâlâ şokta bi şekilde sordu.
O gece geldi aklıma uzaklara daldım ve düşündüm. İşlerden yorulmuştum ve biraz kafa dağıtmak için bara gitmiştim arkadaşlarımla. İlk defa içmiştim ve çok içtiğim için kendimde değildim. Kuzey'le tanıştık. Gecenin sonunda beni otele götürdü ve olanlar oldu. İlk ilişkimdi.
(O gece giydiği elbise)
Ve o güne lanet ediyordum. Kendimde olsam asla böyle bişeye izin vermezdim. Salak adam koruma bile kullanmamış demekki diye düşündüm. Düşüncelerimi bölen Ceren'in sesi oldu. " Söyliyecekmisin babasına?" "Mecburum. Çocuğumu bi hata yüzünden babasız bırakamam. Onu yalnız büyütemem..." diye ağlamaya başladım. "Tamaaaam tamaaam sakin ol kankacıııım, şimdi ben onun numarasını bulucam ve bir buluşma ayarlıycaksın" buğulu gözlerimi sildim. "Tamam."1 saatin sonunda numarayı bulmuştuk. Saat 8 di. Numarayı tuşladım ve arama tuşuna bastım.
"Alo?"
"Şey, merhaba, ben Derin, önemli bi konu hakkında görüşmemiz lazım, ne zaman uygun olursunuz?"
"Seni tanımıyorum, konu neydi?"
"Telefonda olmaz? Çok önemli."
"Tanımadığım biriyle randevuya çıkacak değilim. Böyle boş şeylerle meşgul etmeyin beni! İyi günler" diyip suratıma kapattı. "Baksana, beni tanımadı bile..." "Canım arkadaşım, yanlış anlama ama herkes sen gibi masum değil, kim bilir kaç kızla yatmıştır şerefsiz o yüzden tanımaması çok normal, ama pes edemezsin. Yarın benimle birlikte işe gel, sana onun odasını gösteririm." diyip kolumu sıvazladı. İyi ki vardı bu kız. Yemek masasını da toparlayıp uykuya geçtik.Sabah erkenden kalkıp hazırlandım.
Kahvaltımızıda yaptık ve çıktık evden. Şirketin önüne geldiğimizde bir süre giremedim içeri. "Doğru olanı yapıyosun kızım" diyip desteklercesine kolumu sıvazladı Ceren. Onun benim yanımda olması çok mutlu ediyordu beni. İçeri girdik ve en üst kata çıktık. 20. Kat. Ceren Kuzey'in odasını gösterdi, bana şans diledi ve işinin başına gitti. Kapıdaki sekrete müsait olup olmadığını sordum. "Burda bekleyin" diyip Kuzeyin odasına girdi. Çıkınca "Kuzey bey müsait değil" dedi. "Olmak zorunda!" diye bağırıp kadını geçip içeri daldım. Beni görünce çok şaşırdı. "Kuzey bey ben engellemek istedim ama..." "Tamam Cansu sen çık" dedi. Nihayet yalnız kalabilmiştik.
"Ooo, kimleri görüyorum" diyip yandan gülümsedi. "Çok önemli bi konu hakkında konuşmamız lazım, Kuzey" "Dinliyorum Derin" biraz bekledim. Korkuyordum. Istememesinden korkuyordum. "Ben,..." "Evet?" "Hamileyim Kuzey..."
Bebeğimin Babası Instagram Hesabı
|derindemirel_bb|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası
Romance"hamileyim!" "seni geri kazanmak için başka yalan bulamadım desene sen şuna" Bebeğimin Babası Instagram Hesabı @derindemirel_bb