BB5 "bekarlığa veda"

13.6K 303 16
                                    

Gözlerimi felaket baş ağrımla açtım. Kalkmak için üstümdeki Kuzey'in kolunu kaldırıp onun üstüne koydum tam kalkıyordum ki bidaha ve daha sıkı sarıldı. "Aşkım, kalkmam lazım" "gitme" "başım çok ağrıyor" dediğimle kalkması bir oldu. Tek gözüyle bana bakarken "neyi var başının" diye sordu. "Dün gece çok ağladım ya ondandır" dedim. Kalkıp "burda bekle" dedi ve gitti.

5 dakika sonra elinde bir bardak su ve hapla geldi. "Bu iyi gelir hayatım" diyip ikisinide uzattı. "Alin'e bakarmısın" yaklaşıp Alin'e baktı. Ve gülümsedi. "Güzel kızım benim" dedi. onları öyle görünce duygulandım. Bebeğimin artık babası vardı. Ve yakında kocam olacaktı. Çok mutluydum. Hiç olmadığım kadar mutluydum hemde...

Kahvaltıyı beraber hazırladık. "yedikten sonra seni bi yere götürücem" "en son böyle dediğinde galata kulesinde evlenme teklifi etmiştin hayırdır inşallah?" diyip güldüm. "Süprizz" dedi o da gülümsedi. Çok heycanlanmıştım. Nihayet bitirip sofrayı toparladım ve yukarı hazırlanmaya çıktık.

"Böylemi gideceksin?" "ne varmış halimde?" "evet gerçekten ne var üstünde ben bişey göremiyorum" "kuzeey" allah allaah diyip kapıdan çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Böylemi gideceksin?" "ne varmış halimde?" "evet gerçekten ne var üstünde ben bişey göremiyorum" "kuzeey" allah allaah diyip kapıdan çıktı. Bende Alin'i aldım ve arkasından çıktım.

Geldiğimiz yer bir gelinlikçi dükkanıydı. "Evet bebeğim, seç bakalım, yarın evleniyoruz" "Ne?" diye ağzımdan küçük bir çığlık koptu. Heyecandan ne yapacağımı bilememiştim. Alin'i kucağımdan aldı ve gözume çarpan ilk gelinliğe doğru ilerlemeye başladım. Bu inanılmaz güzeldi. "Ben kararımı verdimm." dedim ve gelinliği göterdim. Kuzey'de onayladıktan sonra aldık ve çıktık. "Kuzey?" "Efendim güzelim?" "Bekarlığa veda da yapabilirmiyiiiz?" "Olur prensesim, ne istersen yaparız." dedi. "Yalnız yarın için büyük bir saray kiraladım. Düğünü erteleyemeyiz. Bekarlığa vedayı bu gece yapmamız lazım. Ben mekan ayarlarım." dedi. "Teşekkür ederim sevgilim..." dedim ve burnuma bir öpücük kondurdu. "Şeyy... bide onun için elbise lazımdı" dedim çekinerek. Bir gülücük attı ve arabayı sürmeye başladı.

Saat 6ya geliyordu ve alışverişimizi tamamlamıştık. Kuzey hem erkek arkadaşları için hem de benim kız arkadaşlarım için mekan ayarlamıştı ve mekanlar süslenmişti bile. Akşam yemeklerimizide yedikten sonra giyinmek için odamıza çıktık.

 Akşam yemeklerimizide yedikten sonra giyinmek için odamıza çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Artık hazırdık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Artık hazırdık. Yakın arkadaşlarımdan Ela başı ağrıdığı için gelemeyeceğini ama Alin'e bakabileceğini söyledi ve biraz süt sağıp Alin'i ona bıraktık. Tatlı kızım, hemen dudaklarını büzmüştü vedalaşırken.

Mekana geldiğimizde içeri beraber girdik. Sağ tarafta erkekler sol tarafta kızlar bölümü vardı. Orda ayrıldık ve içeri giriş yaptım. Herkesin gözünü üzerimde hissediyordum. Duruşumu dikleştirdim ve Ceren'i bulup yanına gittim.

Gece, insanlar ig n tebrikleriyle ve coşkularıyla bitmişti. Çok yorulmuştum. Kuzey kapıda beni bekliyordu. Zar zor yürüdüm yanına. "Adım atıcak halim kalmadı" derken puf luyordum. Tek bir hareketle beni kucağına aldı ve arabaya kadar götürüp bindirdi.

Alin'i arkadaşımdan alıp eve geçtik. Kızımızı babası taşıdı. Malesef benide ben. Zorla yatak odasına çıktım ve kendimi yatağa attım. O şekilde uyumuş kalmışım...

____________________

Duyduğum alarm sesiyle irkildim ve kalkmak zorunda kaldım. "Bu ne yaa!?" diye konuştum. Kuzey kolunu atıp alarmı kapattı. Üstüme baktığımda pijamalarım vardı. Aklım dün geceye gitti ve pat!
Dün gece ben elbisemle uyumuştum!!
"Kuzeeey!" "Noldu aşkım ne bağırıyosun sabah sabah ya?" diyip gözlerini ovuşturdu. "Üstümü neden değiştiriyosun" diye yastıkla vurdum ona biz daha evli bile değildik ve üstelik dün gece o kıyafetimin içinde südyenim yoktu! Şuanda da yoktu herşey ortadaydı! Yorganı kafama kadar çektim. "Bakma bana" güldüğünü hissediyordum. "Tamam, bakmıyorum" dedi. Göz ucuyla baktım ve bakıyordu. "Arkanı dön yataktan çıkcam" dedim. "Abartmıyomusun sevgilim?" diye sordu. Terbiyesiz biz evli bile değildik daha. Sinirlenip yorganla beraber çıktım yataktan. Ve doğruca südyenimi alıp banyoya attım kendimi. Kıkırdama seslerini duyuyordum. Ben ona bir gülecektim! Neyse.

Banyoda işlerimi hallettikten sonra çıktım. Yatakta Alin ve Kuzey oynuyorlardı. Yuvarlanıyorlardı. Amaaa... Çok tatlılardı. Ben çıkınca Kuzey banyoya girdi. Bende Alin'i alıp emzirdikten sonra aşağı kahvaltı hazırlamaya indim. Bugün çok işimiz vardı. Bugün resmen evleniyorduk. Çok heyecanlıydım. Alin'i mama sandalyesine oturttum ve raftan tabak aldıktan sonra başım döndü. Önce elimden tabaklar düştü, sonra Alin ağlamaya başladı ve sonra ben düştüm. Hiç bir şey hissetmiyordum. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. En son hatırladığım Kuzey'in "Derin!" diye bağırmasıydı...

Bebeğimin Babası Instagram Hesabı
|derindemirel_bb|

Bebeğimin BabasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin