Medyada şarkı var görünmüyorsa tam ortasına basın açılır :)
Uyanır uyanmaz saate baktım daha 10du. Acaba Kuzey ne zaman gelirdi. Alin ağlamaya başladı. Onu kucağıma alıp emzirdikten sonra üstümüzü giydik.
Kızımıda giydirdikten sonra mutfağa indik ve kahvaltı hazırladım. Ceren sabah erkenden işe gittiği için yoktu. O sırada kapı çaldı. İçimi garip bi heyecan sardı. Alini kucağıma alıp kapıya baktım. Gelmişti. "Hoşgeldin" diyip gülümsedim. "Ama ben sizi böyle görünce hiç gitmek istemiyorum kopamıyorum sizden ha" diyip güldü. Sonra aklıma 1 yıldır nerde oluşu geldi ve yüzüm düştü. Alin'i kucağımdan alıp mutfağa geçti. "Annen yine döktürmüş ha kızım" diyip öptü. Tabiki Alin'i. Ben onları izlerken "Kıskanma annesi senide öperiz" dediğiyle şaşkımca ona bakıp bi servis daha açtım. "Sizi bugün biyere götürebilirmiyim?" "Götür bakalım" "Ohh, valla izin vermiceksin diye çok korktum" diyip güldü. Bende masumca gülümsedim.
Kahvaltımız bittikten sonra evden çıktık arabaya bindik. Arabasında bebek puseti vardı ben ona bakarken "Ne? Kızımı düşünmiyecekmiyim" diye sordu. "Sadece ne ara olduğunu merak ettim" dedim. Alin'i pusete oturttu ve bizde bindik. "Her şeyimle geldim, her şeyinizle kabul ettim sizi, geç bile kaldım, özür dilerim" dedi masumca. Ona bakmaktan vazgeçip önüme döndüm.
Geldiğimiz yer galata kulesiydi. En büyük hayalim sevgilimle galataya çıkmaktı, sevgilinle çıkınca evleniyormuşsun buna hep inanmışımdır. Heyecanla "çıkıcakmıyız" diye sordum. Gülümsedi ve "evet" dedi. Çok heycanlanmıştım. Sevgilim olmasada bebeğimin babası ve bebeğimle ilk çıkacaktım. Arabayı park edince indik ve direk içeri girdik. Hayret ki kimseler yoktu normalde burası dopdolu olur sıra bile gelmezdi. Yukarı çıkınca Alin'i kucağıma verdi. Kızımın küçücük kafasından öptüm ve manzarayı izlemeye başladık. "Biliyorum, 1 yıldır nerdeydim diye bana kızgınsın, ama inan senden sonra ne bi ilişkim oldu, ne de hayatıma başka bi kadını soktum. Kalbim sende takılı kaldı, aklımda. Senide diğer kızlar gibi sandım, ama değilmişsin, o kadar masum ve güzelsin ki Derin... Sana bakmaya bile kıyamıyorum, gözüm heryerde seni arıyo, kızımızı arıyo, sizden hiç ayrılmak istemiyorum, sonsuza kadar gözümü senin yanında açmak istiyorum, son nefesimde yanımda sen ol istiyorum, sana aşığım kadın... Sonsuza dek bebeğimizin annesi, benim karım olurmusun Derin..?" önüme diz çöküp yüzük kutusu açtı.
Gözlerim sulu sulu Kuzey'e bakıyordum. Çok duygulanmıştım, o kadar güzel konuşmuştu ki... Boynuna atlamamak için zor tuttum kendimi, çünkü onunda gözleri dolmuştu. Ve benden bir cevap bekliyordu. Hafifçe gülumsedim ve asla pişman olmayacağım o cevabı verdim. "Evet..."
Bebeğimin Babası Instagram Hesabı
|derindemirel_bb|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası
Romance"hamileyim!" "seni geri kazanmak için başka yalan bulamadım desene sen şuna" Bebeğimin Babası Instagram Hesabı @derindemirel_bb