Medyada Derin'in söylediği şarkı var
Sabah olmuştu. Dün gece aklıma gelince yüzüm kızardı. Kuzey hâlâ uyuyordu. 5te uyanmıştım. Yarın sabah erkenden Amerika'ya gidecektik ve daha hiçbişeyimiz hazır değildi. Kalktım ve banyoda işlerimi hallettikten sonra mutfağa gittim. Sade bir kahvaltı hazırladım.
Sonra da Alin'i uyandırmaya gittim. Odasına girdiğimde, mışıl mışıl uyuyordu. İlk başlarda beni hayata bağlayan tek şey kızımdı. Şimdi her şey onun içindi. Kızımı uyandırdım ve tuvalete gönderdim. Yatağını topladıktan sonra yatak odasına gittim. Kuzey telefonla konuşuyordu. Ne ara uyanmıştı. Ben gelince telefonu kapattı. "Kimdi o?" "Uçağı ayarladım." "Benim kişisel uçağım var onunla gidicez aşkım" "Hmmm, güzel" diyip bi öpücük kondurdum yanağına. "Aaaannneee" "efendiiiiim" Alin kapıya gelmiş ellerini iki beline koymuş, sinirle bize bakıyordu. "Nasıl bensiz eğlenirsiniz?" Önce şok olmuş bi şekilde kızıma baktım sonra Kuzey'le birbirimize dönüp gülüştük. Kuzey Alin'i kucağına alıp saçını öptü. "Sensiz eğlenirmiyiz biz hiç prensesiiiim" dedi. "Asla" dedim güldüm. Sonra bende onlara sarıldım. "Hadi, kahvaltı zamanı düşün peşime." diyip odadan çıktım onlarda beni takip ediyordu. "Babacım, sencede annem çok güzel değil mi?" "senin annen benim tanıdığım dünyanın en güzel kadını..." masaya otururken sırıtıyordum. Alin "annecim, bugün yumurtamı yemeyebilirmiyim?" diye sordu. "Şimdi belli oldu güzel iltifatların sebebi" hepimiz gülmüştük. "Hayır annecim o tabak bitecek." dedim. "Daha çok işimiz var oyalanmayalım kuzum olurmu" "tamamm"
Kahvaltılarımız bittikten sonra ben bulaşıkları yerleştirdim. Alin'in odasına çıkıp büyük valizi açıp yatağa koydum. "Kızım bütün kıyafetlerini güzelce katlayıp bu valize yerleştir." "tamam annecim" kendi odamıza gittim ve bende 4 büyük valize eşyalarımızı yerleştirdim. Valizler hazırdı. Kuzey aşağıdan seslendi "hayatım" "geliyoruum" aşağı inip Kuzey'in yanına oturdum. "Aşkım, orda benim evim var villa, 3 katlı. İçerisi benim zevkime göre döşeli, istersen yeni ev alırız, istersen mobilyaları değiştiririz" "hayır aşkım israfa ne gerek var?, hatta bu evimizi eşyalarıyla birlikte satalım, aldığımız parayı kimsesiz çocuklara bağışlayalım." "sen nasıl istersen" diyip öptü.
Akşam olmuştu. Yemeklerimizi yedikten sonra uyuduk.
Ertesi gün sabah erkenden kalkıp havalimanına yola çıktık. Uçak çok güzeldi. İçi mükemmel ötesiydi.
Uçağa bindik ve hareket etti. 12 saat yolumuz vardı. Ne yapabiliriz diye düşünüyorduk. Nasıl vakit geçerdi.
"Anne, bize şarkı söylermisiin?" diye umutla baktı Alin. "Tamamm" dedim ve karsu-reloading my mind şarkısını söylemeye başladım. Şarkı bittiğinde Kuzey ve Alin bana büyülenmiş gözlerle bakıyorlardı. "Ne?" dedim. "Ben dünyanın en güzel sesli kadınınada sahipmişim, sende duydunmu kızım?" dedi "evet babacım, benimde annem" dedi Alin. "Hadi amaaa, abartmayın utandırıyorsunuz" dedim gülüştük.
"Efendim yemekleriniz hazır." 5 saattir yoldaydık artık çok sıkılmıştım. Yemekleri yedikten sonra hepimiz odalarımıza gittik. Önce Alin'i uyuttum sonra Kuzey'in yanına gittim. Yatakta üstü çıplak uzanıyordu. "Nerde kaldın kızım ya" "geldim işte" diyip yanına uzandım. Bi hamlede üstüme çıktı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı al işte yine başlıyorduk.
Saat gece 12ydi ve yolculuğumuz bitmişti. Havalimanına indikten sonra Kuzey'in bilmediğim burdaki jipi geldi ve ona binip evimize gittik. Yeni evimizi instagram hesabımda paylaşıcam (@derindemirel_bb) burası çok güzeldi. 3 katlıydı. 3.kat tamamen spor içindi, 2de odalarımız vardı. 1de de oturma odası salon falan filan vardı. Hemen alışmıştım eve. Ama Alin için oda takımı almamız gerekiyordu. Onuda akşam hallederdik. Tam odaya girecektim ki Kuzey'in telefonu çaldı durdum.
- Efendim
-.....
- Evet geldim Tülin, hiç müsait değilim şirkette konuşuruz.
Diyip telefonu kapattı. "Tülin kim?.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası
Romance"hamileyim!" "seni geri kazanmak için başka yalan bulamadım desene sen şuna" Bebeğimin Babası Instagram Hesabı @derindemirel_bb