Αυτό δεν είναι καλό. Δεν είναι καθόλου καλό!
Ο Κάιλ αφήνει την μέση μου και απομακρύνεται αργά, χωρίς να πάρει το βλέμμα του από τον Σαμ, ο οποίος έχει γίνει έξαλλος και αυτό το διαγράφει ξεκάθαρα το πρόσωπο του και οι σφιγμένες γροθιές του.
"Σαμ?" Κάνω ένα βήμα μπροστά αλλά με σταματάει το βλέμμα του, το οποίο μου λέει ξεκάθαρα να μείνω εκεί που είμαι.
"Μη Κρίστην! Μην με πλησιάζεις!" Λέει μέσα από τα δόντια του και κοκκαλωνω στην θέση μου. Τα μάτια μου υγραίνονται αλλά σκύβω γρήγορα το κεφάλι μου ώστε να μην με καταλάβει.
"Εγώ είμαι ο Κάιλ." Λέει χαλαρά το αγόρι δίπλα μου και τον κοιτάω θυμωμένα. Ξέρω τι έχει στο μυαλό του να κάνει και δεν θα του το επιτρέψω.
"Κάιλ! Μείνε μακριά του και άσε με μόνη μου μαζί του. Θέλω να του μιλήσω." Στο τέλος της πρότασης κοιτάζω τον Σαμ με νόημα να μην μιλήσει, αλλά φυσικά εκείνος θα κάνει του κεφαλιού του.
"Γιατί να φύγω Κρις? Θέλω να γνωρίσω τον Σαμ από κοντά. Εγώ ακούσει τόσα για εκείνον." Λέει χαμογελαστός και γυρισμένος προς τον Σαμ ενώ εγώ κάθομαι δίπλα του χωρίς να ξέρω πώς να τον πάρω από δω. "Σε πλήγωσε αρκετές φορές νομίζω." Μετά από αυτό βλέπω τα χαρακτηριστικά του προσώπου του σκληραίνουν και με κοιτάει στα μάτια.
"Κάιλ! Μην ανακατεύεσαι σε παρακαλώ." Τον ικετεύω αλλά εκείνος φεύγει από κοντά μου και πλησιάζει όλο και περισσότερο τον Σαμ, ο οποίος είναι έτοιμος να του ορμίξει.
"Περίεργο. Εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα απολύτως για σένα. Τώρα ξέρουμε και οι δύο ποιός είναι πιο σημαντικός για εκείνη.?" Του κλείνει το μάτι και βλέπω τον Κάιλ να παίρνει βαθιές ανάσες έτοιμος να εκραγεί. "Τώρα για δικό σου καλό, θα φύγεις από την μέση και θα με αφήσεις μόνος σου με το κορίτσι μου να πούμε ότι έχουμε να πούμε."
"Το ποιο σου?!" Φωνάζει ο Κάιλ και ορμάει πάνω στον Σαμ.
"Κάιλ Όχι!" Φωνάζω ενώ βλέπω τον Κάιλ να έχει κάτσει πάνω του και να τον χτυπάει με μανία. Ο Σαμ προσπαθεί να αποφύγει όσες περισσότερες γροθιές μπορεί και επιτέλους καταφέρνει να ρίξει τον Κάιλ δίπλα του. Σηκώνεται και πάει να τον κλωτσήσει αλλά το βλέμμα του πέφτει πάνω μου και σταματάει.
"Σαμ μη." Προσπαθώ να μιλήσω μέσα από τους λυγμούς μου και μάλλον καταφέρνω να τον πείσω. Εκείνος με πλησιάζει γρήγορα και χώνει τα χέρια του μέσα από τα μαλλιά μου φέρνοντας το πρόσωπο μου κοντά στο δικό του. Το βλέμμα του ψάχνει το δικό μου κάτω από τις μπούκλες που έχουν πέσει μπροστά στα μάτια μου και τις κάνω στην άκρη.
YOU ARE READING
Game Of Feelings
Adventure"Ξέρεις ότι δεν είσαι ο τύπος μου, έτσι? Όμως δεν μπορώ να απορρίψω το συναίσθημα που εμφανίζεται κάθε φορά που σε κοιτάζω." Είχε καρφωμένο το βλέμμα του πάνω μου, με είχε στριμώξει στο τοίχο, στο πίσω μέρος του σχολείου και με είχε εγκλωβίσει ανάμε...