"Το σημάδι αυτό, πως το έπαθες?" Ειπε καθώς με πλησίασε και τοποθέτησα τα μαλλιά μου μπροστά στους ώμους μου.
"Δεν έχει σημασία." Του είπα απλά και πήρα την τσάντα μου από το πάτωμα. Δεν θέλω να μάθει ποτέ. Κανένας δεν θέλω να το μάθει.
"Τι κάνεις εδώ?" Τον ρώτησα μετά από λίγο και μου χαμογέλασε. Το βλέμμα του με εξέτασε από πάνω μέχρι κάτω και απομακρύνθηκε.
"Δίκιο έχεις. Τι κάνω εγώ εδώ με μια κακομαθημένη πριγκίπισσα?" Είπε ειρωνικά και ένιωσα το σαγόνι μου να ακουμπάει το πάτωμα.
"Πως τολμάς να με λες έτσι?" Του είπα επιθετικά και γέλασε δυνατά.
"Πρώτον χαμήλωσε τον τόνο της φωνής σου. Και δεύτερων, εγώ την αλήθεια λέω. Είσαι μια κακομαθημένη πριγκίπισσα, και πραγματικά απορώ τι σου βρίσκουν όλοι και είσαι συνεχώς περιτριγυρισμένη από κόσμο." Είπε και ακούμπησε στον τοίχο πίσω του κοιτάζοντας με.
"Δεν ξέρεις τίποτα για μένα!" Είπα θυμωμένη και έκανα να φύγω όμως με εμπόδισε πιάνοντας δυνατά το μπράτσο μου. "Τι κάνεις άσε με!" Του είπα νευριασμένη και τραβήχτηκα όμως ήταν αρκετά δυνατός έτσι δεν κουνήθηκα από την θέση μου.
"Εμένα δεν θα μου γυρνάς την πλάτη, το κατάλαβες?" Είπε κοιτάζοντας με επιθετικά και γέλασα.
"Και ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις τι να κανω, ε? Εμένα δεν μου φέρονται έτσι οι γονείς μου, και θα το κάνεις εσύ? Σε παρακαλώ μην μου το παίζεις μεγάλος και δυνατός, γιατί αυτά σε εμένα δεν περνάνε." Του είπα κοιτάζοντας τον βαθιά στα μάτια και τραβήχτηκα από την λαβη του.
"Εμένα κανένας δεν μου μιλάει έτσι! Και κανένας δεν με λέει κακομαθημένη πριγκίπισσα, το κατάλαβες?" Του φωναξα εξωργισμενη. Αυτος χαμογέλασε και με πλησίασε.
"Εγώ έχω σχηματίσει την γνώμη μου για σένα, αλλά αν είναι όπως τα λες, τότε απόδειξε μου ότι δεν είσαι αυτό που όλοι νομίζουν, μαζί τους και εγώ." Μου είπε σοβαρά και τον κοίταξα ερωτηματικά.
"Και γιατί να το κάνω αυτό?" Τον κοίταξα σοβαρή και χαμογέλασε.
"Γιατί ξέρουμε και οι δυο πολύ καλά πως ξέρεις τι κρύβεται κάτω από αυτό." Είπε δείχνοντας την μπλούζα του. "Και ίσως να σου έδινα την ευκαιρία μα τα δεις από κοντά." Είπε ενώ με κοιτούσε πονηρά και μου έκλεισε το μάτι.
Ανοιγοκλεισα τα μάτια μου προσπαθώντας να καταλάβω τι ακριβώς εννοούσε. Όταν το κατάλαβα, γουρλωσα τα μάτια μου και τον έσπρωξα με όση δύναμη είχα.
YOU ARE READING
Game Of Feelings
Adventure"Ξέρεις ότι δεν είσαι ο τύπος μου, έτσι? Όμως δεν μπορώ να απορρίψω το συναίσθημα που εμφανίζεται κάθε φορά που σε κοιτάζω." Είχε καρφωμένο το βλέμμα του πάνω μου, με είχε στριμώξει στο τοίχο, στο πίσω μέρος του σχολείου και με είχε εγκλωβίσει ανάμε...