BABY JUDE Bab 06

23 1 0
                                    

BY:SEFFANO KAVANA

BABY JUDE

PART 06




Jerick sangat marah bila melihat gambar Evan dan Bella berpelukan diwad dalam bilik atuknya!!

"You percaya sangat kar dengan isteri you tu...bercinta dengan Evan yang kacak dan hot tu"ujar Lilly.Jerick hanya diam saja.

"I ni sukakan Evan,you...dengar tak..."goda Lilly lalu menghampiri Jerick lalu mengurut bahu Jerick.

"You tak ingat lagi kar i pernah cuba pikat you,tapi masa tu you serius betul...tak macam sekarang,
Hensem...bergaya, romantik dan hot...."bisik Lilly mula menggoda Jerick.

Jerick membuka pautan Lilly kasar.Lilly hanya tersenyum saja.

"Kalau nak apa-apa call aje i ya..bye"Lilly sengaja mengesel buah dadanya dilengan Jerick dan sengaja membelai tangan Jerick.

"Hemm..Bella aku lagi jauh lebih menggoda dari kamu dasar buah dada silikon!!"bisik hati Jerick lalu menghempas fail-fail itu diatas meja,Lilly keluar dari bilik pejabat itu.

"Kenapa mesti Evan sayang!!!"Jerick mencapai telefonnya lalu menghubungi Bella tapi tidak berjaya.

"Bella awak buat aku sakit hati Bella!!!"ujar Jerick sambil memegang kepalanya.Jerick bingkas bangun dan dia harus bertemu dengan Bella.

"pak cik jom...makan"ujar Bella manja,kuss...Amarah Jerick hilang.Bila melihat senyuman manja Bella.Lepas itu Bella duduk sambil pandang Jerick.Bella masuk dalam bilik pejabatnya pun dia tidak sedar.

"kita marah dia senyum pula...eii"ujar Jerick lalu duduk disebelah Bella.Wajah Jerick masam.Bella hanya tersenyum saja.

"Apa hubungan awak dengan Evan!"Bella terhenti membuka penutup bekalaan makanan itu dan pandang wajah Jerick.

"kawan!!pak cik jelos kar!"ujar Bella lalu mencium pipi Jerick wajah itu tetap masam.Saja Jerick nak jual mahal pada Bella sebab dia mahu Bella cium pipinya.

"Heii..kami kawan saja lar,awak kan sudah ada, berdosa tau mahu berlaku curang sama suami,saya bukan macam kau curang di belakang saya kan...kan..betul tak.."ujar Bella lalu ketawa,Jerick telan liur.

Jerick hanya tersenyum saja.Bella menyuap Jerick.Helizza pula suka tengok pasangan romantik itu.Sweet sangat dan padan sekali.Helizza pusing ke belakang. Cup!! Ken terus menciumnya.

"Heiii,gatal punya lelaki!!"Helizza tampar mulut Ken tapi tidak kena,Ken hanya ketawa saja lalu melarikan diri.Helizza menglap bibirnya dengan tisu basah.

"Gila punya Ken!!saya benci kau!!"marah Helizza,Ken disana lari ke  meja geng keras dia Jamal dan Daus.Mereka hanya ketawa saja.

Helizza duduk semula geram sangat dengan ken!bukan sekali dua ken curi-curi cium padanya semalam depan Jerick dan Evan eiii!!bikin malu betul.Depan Bos lagi!!apa lagi depan Sonia dan Fei-Fei makin galak lar dua gadis itu mengejeknya.

Sekarang depan Jamal dan Daus! tunggu pembalasan c pitung arrr...haiyaa,terbatal puasa Helizza ni hari!!.Berdosa pula dia hsri ini.

Bella mengesat bibir Jerick dengan tisunya.Jerick terasa dimanja pula dan terasa dihargai pula.Bella hanya tersenyum.Jerick rasa seronok pula.

"Pak cik,Saya balik dulu ya...saya tunggu dear tau..."goda Bella.Jerick terpaku hahaha.

"Sebelum saya balik,kita selfie dulu dear"ujar Bella,Jerick hanya ikut saja rentak isterinya.

"Bye dear!!"Bella mencium bibir Jerick dan cepat berlalu dari situ,Jerick pegang dadanya dan lepas itu bibirnya.Jerick berbaring disofa sambil memeluk bantal sofa itu.Siap hentak-hentak kakinya pula.

BABY JUDEWhere stories live. Discover now