Deniz'e 2 Haziran'ın akşam saatlerine doğru bir telefon gelmişti.
Annesi, Deniz'in tanımadığı Hatay'daki akrabalarının Eskişehir'de üniversite öğrencisi olan oğullarının dövüldüğünü ve durumunun ağır olduğunu anlattı. Deniz'e yalvarırcasına kendine dikkat etmesini söylüyordu.
Eskişehir Anadolu Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği bölümünde öğrenci olan 19 yaşındaki Ali İsmail Korkmaz, 2 Haziran'da saldırıya uğradığı öğrenildi.
Ali İsmail, polis şiddetinden kaçarken sokakta sıkıştırılarak odunlarla dövüldü. (Görüntüler vardır)
Ağır bir şiddete maruz kalan genç, yere yıkılana kadar dayak yedi. (Olaya şahit bir kişi korktuğu için müdahale edemedi)
Korkmaz, dövülmesinden bir süre sonra ayağa kalktı fakat polisten korktuğu için hastaneye gidemedi. Arkadaşları zorla ikna ederek hastaneye götürdü ancak doktor eylemden gelenlere bakmıyordu. Hastaneden tomografi çekip "Bir şeyin yok, git ifadeni ver" diye hastaneden yollandı.
Sabah uyandığında konuşma zorluğu çekiyordu. Arkadaşları, ailesine haber vererek başka hastaneye götürdü. İkinci hastane, beyin kanaması geçirdiğini ve vücudunda pek çok kırık olduğunu söyledi. Alındığı ameliyatın ardından geç müdahale sonucu solunumunu ve bilincini kaybetti, yoğun bakıma alındı. Ailesi ve arkadaşları haftalarca tedirginlikle hem yaşamı hem ölümü bekliyorlardı. Ali İsmail Korkmaz, 10 Temmuz 2013 günü öğle saatlerinde hayatını kaybetti.
Ölümüne; devlet, emniyet ve gittikleri ilk hastanedeki görevliler yardım etti ama asıl katiller bulunamadı.
Ülkenin dört bir yanına daha fazla dağılmaya başlayan Direniş, arkası kesilmeyen yaralanmalar ve art arda gelen ölümlerle birlikte kitleleri daha çok kızdırmaya başlıyordu.
Ali İsmail'in ölümüyle birlikte Haziran Ayaklanması hızlanıyor, sayısı milyonlara yetişen insanlar sokaklara dolup taşıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ DEVRİM (THIS IS TURKEY)
Teen Fiction27 Mayıs 2013. İçinde çeşitli siyasi partiler, Sivil Toplum Kuruluşları ve örgütler içeren 80 bileşenden oluşan Taksim Dayanışması'nın çağrısına gelen 80-100 kişilik bir ekip, 1940 yılında ilk yapıldığı haliyle Maçka'ya kadar uzanan ancak yol çalışm...