- 5

446 54 12
                                    

AKU duduk memandang telefonku . nak pujuk ke tak nak pujuk ke tak ??? ok gais , macamni ceritanya .

" aku lupa "

" what the- KAU LUPA ?! " Xiaojun memandang dengan pandangan kau-nak-mati-ke .

" sorrylah . aku naik basikal harini , aku lupa nak ambil payung kau . " kataku . Xiaojun mengeluh . Kemudian dia beredar begitu sahaja .

DARI AWAL PAGI SAMPAILAH BALIK SEKOLAH , DIA TAK PANDANG AKU GAIS . WUSHUWUSHU !

okey sekarang aku dah buat keputusan . fuh fuh fuh !

mari call LUTFI XIAOJUN !

tut

tut

tut

aku memandang nama di skrin telefon . ulatdejun . jawablah panggilan aku~~~~

" hello ? "

" wey ! kau merajuk ke ?? maaflah . " kataku laju .

" ha ? "

" SORRY WOI ! kau merajuk ni macam perempuanlah . "

" bila masa saya merajuk ? "

" ISH tadi kau merajuk tak pandang aku . lepastu nak lupa lupa pula . ni bila masa kau guna saya-awak ni ? apa kau ni Xiaojun ?!  " aku merungut .

" awak salah nombor . saya bukan Xiaojun . "

" TIPU . dekat fon aku ni nombor ulatdejun . kau jangan nak mengelak . "

" tapi- "

" apa tapi tapi ? "

" saya Farhan Yukhei . "

rasa macam kena tampar je sekarang . gais , dia Yukhei gais . aku pandang nama dalam telefonku lagi .

 aku pandang nama dalam telefonku lagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ulatdejun .

HAAHLAH WEHHH ! AKU LUPA NAK TUKAR NAMA !

" helloooooo dengar tak ? saya Farhan Yukhei . "

" oh ni Yukhei ke ?? "

TUT .

aku terus matikan . seram siot .

aku dah marah crush aku .

OMG .

nanti dah kahwin , mesti dia ungkit dekat anak-anak . EEE MALUNYA !

✓ school | lucas + lisaWhere stories live. Discover now