LANGKAH aku lajukan . ala senang cerita , aku tengah berlari sekarang . aku sembelit sia , dah sejam aku habiskan masa dalam toilet . sekarang masa bahasa inggeris .
habis ar aku .kena marah dengan Sir Ahmad Johnny . walaupun dia duda muda , dia marah pun tetap nampak kacak .
auch !
sampai sahaja depan kelas , aku nampak seseorang berdiri di sebelah Sir Johnny .
AIMAN JENO !!!!" hi saya Aiman Jeno ! " kata Jeno ceria . semua orang menepuk tangan , ada yang puji dia kacak . ada juga yang suruh dia tunjuk abs dia . KAU FIKIR NI DREAM SHOW KE ?!
beb , cakap pasal DREAM .
aku teringat .
saat mak aku berfangirl apabila seorang lelaki bernama hi didi nana datang bawa kek coklat . eh bukan .
nama dia Na Jaemin . dia tunjuk abs . mak aku dengan tak sedar diri dia bergolek-golek .
hm .
" awak yang kat luar tu masuk sekarang . " arah Sir Ahmad Johnny . aku menunduk sambil ke arah tempat dudukku .
Jeno pandang aku tapi aku langsung tak pandang dia .
" JENOOO , AWAK MESTI ADA ABS KAN ?! "
YA ALLAH !
" HAHAHAHA mana tahu ni ? " tanya Jeno polos . pelajar perempuan bernama Minah itu tersenyum manis .
aku tak tahu lah dia ni bodoh ke apa .
dia tunjuk telefon dia kepada Jeno .
aimanjeno_
300 likes , 100 comment .
" kalau awak ada otot macamni , tak akanlah tak ada abs kan ? " teka Minah . Jeno tersengih .
" TUNJUKLAAAA " pinta pelajar kelas aku . hm .
" gais , aku pun ada lah gais . " Yukhei mula bersuara .
GAIS
DIA PUN ADA !
SKJSJSJWJEHSHSJSNS
MESTI SYEKSYI KAN .
AKU MULA BERHARD STAN .
Jeno tersipu malu . beb , dia mula angkat baju dia . nampak pusat dah beb .
aku tak mampu untuk taip lagi .
AAAAAA .
" SUDAH ! " jerit Sir Ahmad Johnny . " MINAH ! AWAK BAGI TELEFON TU DEKAT SAYA . AWAK TAHUKAN TELEFON BARANG TERLARANG ! " marah Sir Johnny .
aku dah kata Minah ni otak kat lutut .
Minah mencebik lalu dia beri telefonnya kepada Sir Ahmad Johnny .
PADAN MUKA ENGKO
" YANG AWAK PUN JANGAN NAK MENGGATAL ! Jeno , awak duduk . " kata Sir Johnny .
Jeno tersenyum lalu dia duduk di sebelah Fayyad Kun .
" hai , anta apa khabar ? nama ana Kun . " kata Fayyad Kun .
Jeno tersenyum .
" Ana sihat , alhamdulillah . " balas Jeno .
macam Ustaz Adam cerita Nur sia .
WAW .
YOU ARE READING
✓ school | lucas + lisa
Fanficgais , nak tahu tak . crush kejam . sebab bila nampak dia , kita berdebar dan tak tentu arah . ha kejam kan ? belum lagi dia senyum . fuh diabetes singgah siap lambai lagi beb . macam itu lah apa yang lisa rasa bila si crush dia ada di depan mata...