Yewon pov
"Terima kasih bang."
Aku ambil duit baki dan terus keluar daripada 7Eleven.Udara dingin terus menyapa. Heh musim sejuk.Ok okay now aku tak sabar nak balik rumah pastu melantak indomie.
Apa? Kau pikir kat korea takde jual indomie?
Aku terus berjalan menuju ke rumah.Jalan punya jalan punya jalan sampailah satu lorong .Gelap.
Ha ni memang bahenol.Ni yg malas nak hadap.Kenalah ambik kejap rasa berani.
Aku ni dahla penakut.Aku pun jalan macam biasa..kejap kejap mata melilau kat sekeliling..mana tahu ada valak eh tiber.Kay bengong.
Author pov
Yewon meneruskan perjalanan.
Pakk!
Telefonnya terjatuh daripada poket seluarnya tetapi dia tidak sedar.
"Arh! Lama lagi ke nak sampai rumah nii...palli palli "Tap tap tap
Yewon berhenti.Jantungnya berdetak laju.Serta merta otaknya sudah memikirkan tentang HANTU.
" hmmm..omma~"
" aish!otak tak guna asal valak jugak muncul .shitteu!"
Bibirnya bergetar.
Pap!
" Yah perempuan "
Bahunya disentuh.Yewon pantas menjerit dan terus berlari
" argh!!!!! Omma!!! Valak valak!!! Tak nak mati lagi !!!"
Unknown pov
Aku tengah melayan jiwa.Duduk dekat tepi tong sampah dan layan vape.
Badboy? Yes aku memang budak tak baik.Pak! Eh bunyi apa tu. Mata aku melilau mencari bunyi tadi.Eh bahenol! Tu iphone tu.Aku melihat sebuah iphone berwarna turqoise di atas jalan.Sape punya ni tho.
Aku mengecilkan mata aku.Pfft perempuan tu punya ke.Asal..seriously dia tak sedar benda mahal jatuh.
Aku ambil phone tu dan bergerak ke arah dia..muka tu asal hodoh sangat weyh.Takut? Hahaha
Tap tap tap
Bunyi tapak kasutku berbunyi.Perempuan tu berhenti .Aku sentuh bahu dia
"Yah perempuan"
"Argh!!Omma!! Valak!Valak! Tak nak mati lagi!"
Pft what the..dia lari.valak? Bengong woi kat korea mana ada valak.Ha phone ni lak acaner ni.Adui penakut gila dia.
Aku sengih sinis.Tak salah rasanya aku geledah phone ni.Salah? Tu bagi korang.Bagi aku budak jahat.It's not wrong.
🚩
Ha acaner ff aku tak seberapa ni.
Sorry hambar.Author tak serius sangat pon buat ff ni.Just main main nak isi masa lapang Ha so nak dikatakan ff ni akan di update tak regular larh.Anda paham?🚼Gudbai.
YOU ARE READING
Crush→Choi Beomgyu
Fanfiction"Aku suka kau" "Seriously?" Kisah yang bengong lagikan bangang sekian 🌚