Yewon pov
Semua yang cikgu terang semuanya aku tak paham.Mood aku bukan mood study sekarang.Kau tahu sebab apa?Iphone aku yang precious tu hilang!
This is stupid guys.stupid!Aku mengeluh berat.Aku mengalihkan pandangan ke luar tingkap.Mengenang
nasib aku yg semestinya seconfirmnya
malangggggg.Dasar lifeu."Eh eh eh Jung Yewon!"
Aku tersentak.Wajah Miss Jia dipandang.Wui huduhnya.ops!
"Dah sampai mana?New york?Thailand?
Ke nepal?"Amboi hengko nak loyar buruk pulak.
Ha nak sangat loyar meh aku balas.
Aku sengih sinis."Saya tak kesampaian lah miss nak pergi sana.Saya ada je ni ha kat Korea"
Ha amek engko.Ha tu muka dah nerah dah tu.Hahahahahahahahagggg.
Rakan sekelas aku yang lain dah gelak
terbahak terbahak.Woi even aku ni bad plus good girl haa dia bercampur sikit kat shituuAku still ramai supporters wokayyy.
"Duduk luar sekarang! Berdiri kat luar tu sampai saya habis mengajar!"
Aku mengangguk.Happiness mama datang mama datang.Seronok siaa duduk luar.Bleh usha boys boys yang hencem hencem macam angelllllllll.
Yewon gatal macam ulat beluncas.Shibe dhoo.kay staphhhhhhhh.
Author pov
Semua pelajar bergerak menuju ke kantin untuk waktu rehat.Seunwoo dan Haeyong berlari anak ke arah Yewon.
Mereka tergelak.Yewon memasamkan mukanya.Dasar sahabat."Korang kalau nak mengata aku boleh gi mampos heh"
"Hahahahahahahaah.Wey buat malu siaa kau berdiri kat luar."
"Kau mengelamun apa? Aku perhati tadi kau tengok je ha kat luar tingkap tu..pastu mengeluh.apahal?ada problem ke?"
Seunwoo berkata.Yewon sudah mula berpura pura menangis.
"Korang kene tolong aku!!!!tolong aku wehhhh!!!!"
"Ish kau ni pahal?!terpekik pekik.tolong apanya?!"
Seunwoo berkata.Bahu Yewon dipukul.
Hayoung mengangguk."Iphone aku hilang dhoo!"
"Lah.Gila.Pikir masalah apa tadi.iphone hilang je ponnnnnn"
Hayoung menggulingkan biji matanya.
Yewon membesarkan matanya."Amboii kau ni.Iphone tu dahlah kawan abang aku bagi sempena besday aku tau."
"Engkau kan kaya raya beraya ya ya ya.Ha apa susah beli jelah phone baru bengong."
"Dasarlah korang.Yang kayanyer makbapak aku.Aku ni miskin kau tau tak"
"Eh eh dah dah.Sekarang ni jom pegi kantin.Aku laparr"
Hayoung menarik tangan Seunwoo dan Yewon menuju ke kantin."Yah.........bistu masalah aku ni macam mana?!!!"
"Itu balik sekolah nanti kita settle.Sekarang ni kita kene settle kan perut kita dulu weyh.Dia dah makin mengganas.hahahaaa"
🚩
Vote?Comment? That's what i need gaisssssss.btw,typo abaikan.
YOU ARE READING
Crush→Choi Beomgyu
Fanfiction"Aku suka kau" "Seriously?" Kisah yang bengong lagikan bangang sekian 🌚