Yewon pov
"Eh dia yang cari pasal dulu!"
Eh menyirap aku dengan perempuan ni.Bila masa pulak aku yang mula dulu.
Dasar beruk.Manusia tak bertamadun!Hangyul pandang aku.Kening sebelahnya terangkat.
Weh takkan dia caye cakap minah bebal ni?!
"Eh aku pulak?! Yah kau yang tiber sangat datang sini pastu melalut pemende tah.
Kau cakap aku yang mula dulu?! Eh minah ni."Ha kang...
"Dah cukup." Hangyul cuba untuk hentikan pertengkaran.
"Eh Hangyul kau ajar sikit budak hodoh ni.Takde adab langsung."
Aku mengemam bibir.
"Mworago?Takde adab?Eh kau cermin dulu muka loji kau tu sebelum judge aku.Aku ni kecik besar kecik besar je aku tengok kau ni.Sekali aku sumbat kasut aku ni dalam mulut kau naya kang!"
Ni memang aku dah takleh sabar.
Ryujin nampak terkedu.Cis,tau takut! Ni Jung Yewon lah adik Jung Jaehyun!
"Yewon enough la!"
Jeritan Hangyul membuatkan cafeteria yang kecoh bertukar senyap.Eh mamat ni."Yewon,Ryujin ikut aku.Bilik disiplin"
Aku mengeluh berat.Ni semua minah bebal tu punya pasal lah.
"Eh no! I don't wanna go there!" Ryujin bersuara.
"Gedik siot.Ugh"
Dia jeling aku.Eeuww.Pikir lawa ke mata tu halamak."Kalau kau degil,aku denda kau cuci tandas terbiar dekat hujung aras"
Ugutan Hangyul menyebabkan Ryujin cuak.Ofkosla cuak.Ryujin nak cuci tandas?Sampai kiamat pun dia takkan buat kerja tu punya.
"Fine!"
«««»»»
"Kau kene denda ke?"
Aku angguk.Mengiyakan soalan Seunwoo."Bapaklah weh.Kena denda apa?"
"Lari padang je sebab kitorang gaduh takde sape cedera.Sebabtu denda ringan"
Haeyong berkerut.
"Ringan kau kata?Weh padang sekolah kita besar gedabak kot dan aku tak rasa satu pusingan je"
"Kitorang kene lari 3 pusingan"
Aku beri jawapan.Seunwoo dan Haeyong terkejut.Yelahkan lari 3 pusingan padang besar kot.
"Jinjayo?!"
Aku menjauhkan sikit kepala aku.Eh boleh pecah telinga."Kau ni slow sikit boleh tak?Buat malu je"
Seunwoo tersengih.Kepalanya yang tidak gatal digaru.
"So kau mula-"
"Yewon! Kau okay tak?! Ada cedera mana mana tak?!"
Ha dah sampai dah sepupu puaka aku.Aku just diam.Malaslah nak jawab.Annoying siot.
Y belek belek muka aku.Tangan aku pun dia belek belek.Eh sume benda nak belek!
Jangan belek bontot aku sudahla.
Baik belek bontot Yeonjun kan🌚Eh maap sekali lagi Yeonjun dianiayai.
Sape isteri Yeonjun kat sini ah gue mohon ampun ya.Kosong kosong ek."Woi sumpah rimas.Tepi tepi"
Tangan Y aku tepis."Ey betina tu memangla.Memang padanla nama Ryujin perangai macam jin!"
Kata kata Y buat kitorang bertiga tergelak besar.Genius pulak Y nih.
"Yewon"
Wuppp.Kitorang berhenti gelak apabila seketul insan tetibe je muncul depan aku.
Siapa lagi kalau bukan Beomgyu hiks😚
"Nae Gyu.Kenapa?"
Jap sejak bila aku pandai menicknamekan si anak Choi ni?!Gyu?Eh manis jugak panggilan tu..huehuehueg
"Korang aku nak pinjam Yewon kejap.Bolehkan?"
Seunwoo, Haeyong dengan Y dah mula buat muka
Kay wadafa...
Aku menjegilkan mata aku.Ugh.
"Pinjamlah Beomgyu.Kau nak pinjam lama lama pon boleh.Takde masalah pun"
Seunwoo is shit.Beomgyu mula tersenyum.
"Ha,kalau centu aku ambik dia dulu eh.Mekaseh"
Aku tak sempat nak cakap apa apa Beomgyu dah tarik tangan aku.
This is heaven uwuww.🙆
"Gudluck Yewon.Hihi"
Y pun sama je macam dua ekor tu!
Aku menunjukkan jari kelingking aku ke arah Y.Nak cover nyer pasal aku guna jari kelingking jelah.Takkan nak guna middle kan.Huhuehueg.
🚩
So how?Vomment.Kbye.Selamat berpuasa!
Bubye muah!😚
YOU ARE READING
Crush→Choi Beomgyu
Fanfic"Aku suka kau" "Seriously?" Kisah yang bengong lagikan bangang sekian 🌚