Unknown pov
Aku pandang iphone ni lama.Lama lama...yaa sangat lama okay staph.okay emm nak bukak ke tak?teringin nak tau siapa pemilik phone ni.Budak sekolah?Dah kerja?dah kawin?dah ada anak,cucu,cicit,cucut eh."Yah Beomgyu"
Aku pandang dia.Yeonjun.Housemate aku."Asal kau ni"
"Watpe tu?Werhhhhhh weyhhhh wahhhhhhhhhhhhhh! Phone baru siaa.Bile kau beli doh."
Dia melabuhkan punggungnya di sebelah aku.Iphone yang aku pegang dah bertukar tangan.Muka dia yang macam badak air tu aku pandang."Aku tak beli la.Phone tu-"
"Kau curi en?!! Pro kau eh main curi phone mahal skangg"
Aku merampas phone tu balik.Dasar tetan.
"Mana adalah.Aku jumpa phone ni dekat lorong gelap yang aku selalu duduk tu"
Yeonjun pandang aku.Senyuman semanis kambing jantan mula terukir di bibir.
"Hehe.Alarhh..kau jumpa pastu kau curi en.en en?mengaku jelah.eh bak sini aku nak tengok jugak"
Aku menjauhkan iphone tu dari dia.
"Tak boleh! Aku tak curi eh.Kan aku cakap aku jumpa ."
"Yelah tu."
Ha memang.Tak paham bahasa.Tamil ke dia ni?Ke orang asli?Suku mana..Temuan?Mah meri? Tetan nya semuaaaaaaaaa.
Aku malas nak layan mamat sorang ni.Jadi,aku pun masuk bilik aku.Pintu opkos kene kunci.
Author pov
Beomgyu merebahkan dirinya di atas katil empuknya.Iphone tersebut ditatap lama.Fikirannya bercelaru sama ada mahu membukanya ataupun tidak.
Bibirnya diketap.Akhirnya dia membuka phone tersebut.
Mukanya berkerut.Apa yang dia nampak dalam phone itu membuatkan dia terkejut.
"Woookayyyyyyyyyy.Gambar aku masa pesta halloween tahun lepas.Siapa punya phone ni?Mana dia dapat gambar aku?"
🚩
🌞🐝🌞🐝 Yea guys.Vomment anda amat diperlukan.Thanks yaaall.
YOU ARE READING
Crush→Choi Beomgyu
Fanfiction"Aku suka kau" "Seriously?" Kisah yang bengong lagikan bangang sekian 🌚