Beomgyu pov
Speechless.Ya,itu yg dapat aku ungkapkan sekarang ni.Memang banyak gamba aku yang aku jumpa dalam phone ni!Sah!Aku syak perempuan tu masih sekolah menengah dan dia budak sekolah aku! Tapi aku masih tak tau muka perempuan tu macam mana.Semalam,aku nampak muka dia samar samar je.
Aku berfikir.Siapa perempuan tu?
Ting!
Ah,notification daripada instagram dia.
........... ...............
..........................................Instagram lah odooo.Instagram dia!
Aku cepat cepat buka instagram.
Wuih kau..followers beribu siaa.Lawa jugak.
Eh jap jap jap jap kejap
Budak nii budak ni.Ah kene tanya Yeonjun!
Author pov
Pintu bilik Yeonjun dibuka kasar.Beomgyu menuju ke arah Yeonjun yang sedang bermain telefonnya di atas katil.Bahu Yeonjun digoncang laju.
"Yah yah yah! Waeyo?! Kacau je bengong aku nak stalk Seunwoo.Kau pahallllllllllll"
"Kau bagitau aku siapa perempuan ni.Sekarang wei"
Phone tersebut dihulurkan kepada Yeonjun.Yeonjun memandang Beomgyu pelik kemudian dia memandang phone itu semula.Serta merta matanya membulat."Wei jangan cakap ni phone Yewon"
"Yewon?"
"Alah kau, lembab.Yewon.Takkan tak kenal.Dia boleh tahan popular juga dekat sekolah kita.Dia nakal tapi baik.Dia ni ada geng Seunwoo dengan Haeyong.Ha masing masing muka lawa lawa belaka."
"Siapa Yewon weyh.Junior?Ke senior?"
Pakk!
"Aish!Yah!Sakitlah gila!"
Kepalanya diusap perlahan.Yeonjun dijeling."Ha tulah kau dasar pelembap kelembapan lembap!Dia tu sama kelas dengan kau!Kelas akhir!"
Beomgyu terkejut.Dia memandang Yeonjun dengan muka yang seakan akan tidak percaya.
"Seriuslah"
"Seriusssssssssssssssss-"
"Dah dah latu..kau nak jadi apa?ular gonggok?"
"Wei mana ada ular gonggok.Ulat gonggok adalah! hahagahahagagagaa"
Peha Yeonjun dicubit
"Aduh aduh!! Sakit sia"
"Kau diam.Dah aku nak blah"
🚩
Macam bishe typo abaikan je.Maaflah klishe dia memang seklishe klishe alam.
Vote dan comment anda amatlah gue perlukan.Makasih bangattttt.
YOU ARE READING
Crush→Choi Beomgyu
Fanfic"Aku suka kau" "Seriously?" Kisah yang bengong lagikan bangang sekian 🌚