"So yeaa...ha pat cite lah macam mana boleh hilang"
Doritos kegemaran dimasukkan ke dalam mulut.Wajah Yewon dipandang menanti story yg bakal diceritakan."Macam ni.Aku tak tau macam mana boleh hilang.Tapi lah kan...tempat last aku pergi waktu phone aku hilang ...dekat lorong gelap tu"
"Lorong gelap?yang mana weyhh.Banyak lah lorong gelap kat koreaaaaa"
Seunwoo bertanya."Haish..alah dekat dekat area kedai seben eleben,rainbow,pustaka rakyat,mph ha kat situ"
"Ouhhhhhhhhhh....ehmmm "
Hayoung berkerut.Memikirkan segala fakta yang ada . Sesekali snack doritos dimasukkan ke dalam mulutnya.
Matanya membulat.Tanda dia sudah mempunyai jawapan yang jitu dan tepat berdasarkan apa yang difikirkannya.
"Ha!Gue udah ada jawabannya!"
"Eeiiii geli lah gila!Tersembur dohh.."
Seunwoo dan Yewon mengelap peha mereka yang terkena picisan picisan doritos ft air liur Hayoung.Toksik yang lagi bahaya daripada toksik racun ular siaa.
Seunwoo dijeling.
"Heleh kau.Kau lagila bersin tersembur kat muka aku yang bersih ni ha.."
"Eh dah dah.Ha cepat..apa jawapannya?"
"Hehe..gini..Aku rasa phone kau tu hilang kat situ lah.Aku rasa kau tercicir kot.Kau letak phone kau kat mana?poket?beg?"
"Poket."
Pap!
Peha Yewon ditampar kuat.
"Sah! Tercicir!"
Seunwoo berkata."Yaish kau.Ada aku lesing kang.Peha aku jugak kau tampar.Baik kau tampar Hayoung tu ha."
"Eh asal aku lak bengong."
🚩
Pendek je harini.Readers yang sapot author amatlah author hargai yaaaa.
YOU ARE READING
Crush→Choi Beomgyu
Fanfiction"Aku suka kau" "Seriously?" Kisah yang bengong lagikan bangang sekian 🌚