Kibrit'ten;
Herşey ne çabuk geçti, belki de çok geç kaldım. Az süre geçmedi aradan, Lise bitti. Duyduğuma göre Azra Üniversite sınavlarına girmemiş. Ve canımdan can giden kısıma geliyorum; 11 aylık bir sevgilisi varmış. Evet tam 11 ay. Yani bugün on birinci ayları oldu.
Ben mi? Ben kanseri atlattım, ama hemen dönemedim Azra'ya. Nasıl dönebilirdim ki? Nasıl çıkabilirdim karşısına tekrar? Nasıl tekrar "Ben geldim" diyebilirdim ki? Azra gerçekten seviyo muydu o çocuğu hiç bir fikrim yok. Ama on bir ay olmuş, sevmediği biriyle bu kadar uzun süre neden beraber kalsınlar ki? Demek ki seviyor.
Ne çabuk unuttu beni? Gidişimin üzerinden 23 ay geçti, gerçi uzun süre 697 gün. Tabi unutur; bir kez anca buluştuk, bir kez sarıldı bana nasıl unutmasın ki? Kızmıyorum zaten. Ben gittim ondan. Ama onun iyiliği için gittim, ya bana bişey olsaydı? Nasıl dayanırdı o küçük kalbi? Dayanamazdı tek başına. İyi ki yanında biri var, ama canım yanıyor. Niye?
Beni unuttu mu tamamiyle? Çıksam karşısına birden, "Ben geldim Azra'm" desem. Ne derdi acaba? Kabul eder miydi beni tekrar? Edemezdi ki, o çocuk ne olacak? Onun duyguları yok mu? Bencillik yapmak istemiyorum ama kalbimin sahibi bir başkası ile gülüyorken rahat uyuyamıyorum. Senden gideli 697 gün geçti Azra. Yaramazlık yapma demiştim sana, bir tane yapmışsın. Ben seni affettim Azra, sen beni affedebilecek misin?
Hayat çok acımaz değil mi? Giden gidiyor ama hatıraları kalıyor. He bu arada çocuğun adı Utku. Kafede tanışmışlar, Azra her zamanki gibi yine ders çalışmaya gittiğinde her zaman oturduğu yerin dolu olduğunu görmüş. Nerden mi biliyorum? Aysun abla kafede çalışıyor yıllardır, beni de kendi oğlu gibi sever. O anlattı, Azra başka bi yere oturmak istemediği için Aysun abla'dan çocuğu kaldırmasını rica etmiş. Aysun abla çocuğun yanına gidip kulağına bişeyler fısıldamış, döndüğünde ise "Çocukta sınavlara hazırlanıyormuş, isterseniz beraber çalışın" demiş. Ah be Aysun abla sen ne iyi kalpli bir insansın.
Kanser beni yenemedi Azra. Ama bu sevdaya karşı savaşamıyorum. Aslında savaşmak istemiyorum ki. Sevdandan kül oldum Azra. Ben yokum artık Azra. Keşke olsam fakat yokluğumla seni ağlattığım gecelerin sabahına ne kadar lanet etsem de benim olmadığın gecelerin kendisinde o kadar yok oldum. Ben dayanamıyorum Azra. Ben dönmek istiyorum, kalbine dönmek istiyorum.
Özür dilerim Azra. Gittiğim için, geciktiğim için özür dilerim.
-
Salak kibrit.
Neyse fazla bişey demicem.
Siz ne düşünüyosunuz tartışalımm.
Sonraki bölümde görüşmek üzere.
Öbtüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kibrit | Yarı texting (TAMAMLANDI)
Teen FictionKibrit : Nefes alma sebebimsin. (02:42) #1. KİTAP#