Stopla jsem si taxík, protože mi autobus ujel. Nastoupila jsem dovnitř. Řidič nebyl nikdo jiný než James, můj kamarád ze základky.
Pozdravila jsem ho a rychle jsme se objali a on se rozjel, aby nezdržoval provoz. Byl asi současně můj jediný kamarád.
,,Co život?" zeptal se mě.
,,Na to, že se blíží konec světa, tak celkem dobrý," usmála jsem se.
,,Takže jsi už o Lokim slyšela?"
,,Jo."
,,Nebojíš se, co s námi bude?"
,,Já jsem na půl árijec, takže jestli patří mezi nacisty tak by mě měli nechat," zažertovala jsem.
Usmál se.
,,Víš, že z toho můžeš mít problém, jestli si z toho do konce života budeš dělat srandu?" podíval se na mě.
,,Ale ten život nebude trvat tak dlouho vzhledem k tomu, že naše město obsadil Loki," odvětila jsem mu.
Celou cestu jsme si povídali o škole, cestujících lidech a dalších kravinách.
Zastavil kus od školy a já vyndala peněženku a chtěla mu zaplatit.
,,Blíží se konec světa, na co mi budou peníze," usmál se.
,,Dík za svezení," řekla jsem alespoň, protože on by si ty peníze nikdy nevzal.
Vystoupila jsem a šla jsem vstříc peklu.
Předpokládám, že mnoho z vás si jako školu představuje peklo. Mě škola bavila, dokud jsem nepřišla sem a nezačala šikana.
Byla jsem chytřejší než většina. Nadávali mi. Mlátili mě. Vyhrožovali mi atd. Asi představu máš.
Dneska to nebylo jiný. U skříněk jsem narazila na skupinku našich ,,top" ze třídy. Thomas s Taylor mi natáhli nohu a já samozřejmě zakopla. Spustila se vlna smíchu. Zvedla jsem se ze země a dala si do skříňky věci a šla do třídy.
Seděla jsem hned u katedry, protože mě tam dostrkali. Otevřela jsem si učebnici dějepisu a četla si.
Po chvíli přišla do třídy naše třídní a oznámila nám, že se do divadla nejde, a že máme okamžitě jít do tělocvičny. Myslela jsem, že to bude klasická přednáška ředitele o našem chování, ale uprostřed tělocvičny, ve které byli všichni studenti naší školy, stál Loki v ásgardském oblečení a se žezlem v ruce. Bůh se na mě otočil a díval se na mě svýma smaragdovýma očima.
,,Mitgarďané," oslovil nás, když se obrátil ode mě, ,,nyní půjdete se mnou a mými agenty do našeho centra. Varuji vás, kdo půjde pomalu, toho zabijeme. Teď pohyb!"
Všichni jsme vyšli z tělocvičny a pokračovali jsme na dvůr a potom ven ze školy. Po každé straně šlo dvacet agentů a vzadu jich šlo deset, aby mohli střílet opozdilce.
Kráčela jsem uprostřed davu, ale bolely mě nohy z mých bot. Proklínala jsem se, že jsem si nedala do tašky normální boty, jako to dělám normálně.
Taylor, Thomas, Katty a Dan se něčemu hihňali. Ohlédla jsem se. Loki jel za námi v korbě auta se značkou S.H.I.E.L.D.u. Nedávala jsem pozor na cestu a Thomas mi podkopl nohy.
Všichni se zastavili a já se připravovala na moji smrt za zdržování. Tak po minutě jsem otevřela oči. Přede mnou byla nabízená ruka. Vzhlédla jsem. Ten, kdo mi nabízel ruku nebyl nikdo jiný než král Země - Loki. Přijala jsem ji. Pomohl mi na nohy.
,,Děkuji, Veličenstvo," zašeptala jsem.
Přikývl a nabídl mi rámě, aby mě vyvedl z davu. Cítila jsem pohledy všech na svých zádech. Došli jsme k autu, které kdysi patřilo S.H.I.E.L.D.u. Loki vylezl nahoru a nabídl mi ruku, aby mi pomohl nahoru.
Když jsem se vyškrábala nahoru, opět jsem mu poděkovala. Ukázal na místo naproti němu. Bylo tam připevněné prkno zřejmě na sezení. Poslechla jsem ho.
Mí spolužáci se rozešli a já přemýšlela, co se mnou bude.
,,Máš nateklý kotník," řekla mi jeho Výsost po chvíli.
Abych to objasnila... Na počátku cesty jsem si podvrkla, možná i zvrtla kotník, což v těchto botách nebyl problém. Nejvíc mě udivovalo, že si toho náš král vůbec všiml.
,,Na začátku cesty jsem špatně šlápla," řekla jsem mu s hraným úsměvem na rtech.
,,Zastavte!" přikázal Loki.
Všichni náraz zastavili. Většina spolužáků si chtěla sednout, ale Jeho Veličenstvo jim to zakázalo.
Loki sem zavolal jednoho muže a přikázal mi, abych mu ukázala kotník. Raději jsem ho poslechla. Nebudu se přeci hádat s bohem.
Ten muž, který mi kontroloval kotník mi na něj dal led, který nemám tušení, odkud v tomhle vedru vytáhli a obvázal mi ho.
,,Na základně ho dám do sádry, pane, zlomila si ho," podíval se na Lokiho.
Lepší to už vážně být nemůže. Skončila jsem v jednom voze s bohem, který mě veze kdovíkam a jeho pedofilní sluha mi bude opravovat kotník. Super.
Loki vydal rozkaz a pokračovali jsme dál.
ČTEŠ
I won [Dokončeno]
Fanfiction/FF Avengers/ Měla jsem dojem, že se blíží konec světa, když Loki porazil Avengers, ale pak se ukázalo, že jsem se mýlila... Byl to nový začátek. Možnost stát se něčím jiným, než jsem byla doteď. Mé jméno je Grace a mám patřit k nejvlivnějším lidem...