Probudila jsem se opět v mé cele. Posadila jsme se. Nechápala jsem, jak se mi mohlo povést usnout.
Nikdo tu nebyl, za což jsem byla ráda. Nesnášela jsem, když mě někdo pozoruje, jak spím.
Sáhla jsem si na krk, ale obojek jsem necítila. Zkusila jsem vytvořit na ruce plamínek a povedlo se. Potom jsem nechala oheň, aby se mi obmotal kolem předloktí. Vypadalo to tak nádherně.
Hrála jsem si se svojí moci do té doby, než jsem uslyšela kroky. Rychle jsem to zhasla.
,,To bylo pěkné," ozvala se za mnou Nat.
,,Díky, ale zatím to jen zkouším. Proč mi to sundali?" ukázala jsem na krk a Nataša zřejmě pochopila, co mám na mysli.
,,Požádala jsem je o to," řekla mi.
Věnovala jsem jí úsměv. Ona otevřela dveře a vešla ke mně do cely. Posadila se naproti mě a podala mi nějaký papír.
Vzala jsem ho do rukou a četla jsem.
Grace Schmidt společně s Lokim Odinsonem budou za týden přesunuti na Ásgard, kde je čeká spravedlivý soud za jejich činy proti Zemi (Mitgardu).
Potom tam byly podpisy Furyho a Ódina.
,,Ne," vzdychla jsem.
,,Pořád toho nelituješ?" rýpla si Nataša.
,,Tohle není sranda," řekla jsem jí naprosto vážně.
,,Já vím, pořád máš ale nabídku S.H.I.E.L.D.u," připomněla mi.
,,Do S.H.I.E.L.D.u nejdu."
,,Tak jdeš na Ásgard."
,,Tak jo."
Nat protočila oči.
,,Můžu tě o něco požádat?" zeptala jsem se jí.
,,Jistě," přikývla.
,,Než mě přivedli k výslechu nebo co to bylo, tak mně i Lokimu dali dva agenti elektrický šok skrz nějaký ovladač. Neměla bys něco takového?"
,,Jo asi bych to vyhrabala." Obě jsme se zasmáli.
,,Na co to chceš?" podívala se na mě Nat vážně.
,,Kdyby to tam nešlo přežít, tak..."
,,Jak víš, že to má sílu tě to zabít?"
,,Něco podobnýho měla Hydra."
Nat se na mě podezíravě podívala. Nevěřila mi, ale já to myslela naprosto vážně. Loki mi o Ódinovi něco vyprávěl a nebyly to pěkné věci.
,,Grace, nechci tě mít na svědomí," řekla mi.
,,Jestli to udělám, tak to bude mě svobodné rozhodnutí," pokusila jsem se o úsměv.
Věděla jsem, že to bude bolet, ale ani pistoli, ani kyanid by mi nedali.
,,Dobře, seženu to," zvedla se k odchodu.
,,Nat," řekla jsem a počkala jsem až se na mě otočí, ,,díky za všechno."
Nataša přikývla a odešla.
*Pohled třetí osoby*
,,Co jste zjistili?" podíval se Strucker na dva agenty.,,Chtějí ji odvést na Ásgard," odvětil jeden z agentů.
,,Sakra," zaklel Rumlow, který seděl vedle Struckera.
,,Jít do Stark Toweru by byla sebevražda," řekla Rose.
,,Našli jsme ještě něco," prohlásil ten druhý agent.
,,Tak mluvte, nemáme čas!" přikázal Strucker.
,,Grace Schmidt má bratra," zamumlal agent.
,,Jak by asi mohla mít bratra, když Joffrey Schmidt (to je Gracein otec) její matku zabil," namítl Rumlow.
,,Jsou dvojčata a Grace je starší," odpověděl agent poslušně.
,,Kde je?" podívala se na ně Rose.
,,Nevíme," odvětili jednohlasně.
,,Žije?" ušklíbl se Rumlow.
,,Nevíme."
,,Co víte?" zvedl Strucker obočí.
,,Je na originálním rodném listě Grace. Joffrey dostal falešný," pousmál se agent.
,,Děkujeme, odejděte!" přikázal Strucker.
Oba agenti poslušně odešli.
,,Mohl by mít X-gen jako Grace," začala Rose.
,,Grace nezachráníme ani kdybychom ho našli a on svůj gen uměl ovládat," povzdechl Rumlow.
,,Něco snad udělat musíme!" namítla Rose.
,,A co asi?!" vyjel na ni Strucker. ,,Chceš vzít těch pár zbraní, co máme, vrazit do Stark Toweru a zabít se?! Grace se obětovala za to, že Hydra nepadne! Mysli na to!"
Rose se zvedla a odešla z místnosti. Nezapomněla fláknout dveřmi.
,,To jsi přehnal," usmál se Rumlow. ,,Ale máš pravdu."
Strucker přikývl.
,,Musím ještě něco zařídit," zvedl se Rumlow.
,,Počkej!" řekl Strucker a počkal než se na něj Rumlow otočí. ,,Zkus najít toho kluka nebo jakékoli informace o něm."
Rumlow přikývl a odešel z místnosti.
ČTEŠ
I won [Dokončeno]
Fanfic/FF Avengers/ Měla jsem dojem, že se blíží konec světa, když Loki porazil Avengers, ale pak se ukázalo, že jsem se mýlila... Byl to nový začátek. Možnost stát se něčím jiným, než jsem byla doteď. Mé jméno je Grace a mám patřit k nejvlivnějším lidem...