Objevila jsem se v místnosti, uprostřed které stál Heimdal (Loki mi o něm vyprávěl).
,,Vítej zpět, Thore, Ódin vás očekává," řekl nám.
Thor přikývl a vyrazili jsme přes duhový most k něčemu, co vypadalo jako město. Nad tím vším se tyčil velký palác, který vypadal jako píšťaly od varhan.
,,Tam bych vyrůstat nechtěla," usmála jsem se na Lokiho.
,,A já bych nechtěl vyrůstat tam, kde jsi vyrostla ty," vrátil mi to.
Usmála jsem se, i když mi do smíchu nebylo. Bála jsem se, co se se mnou bude dít.
Zbytek cesty jsme ušli mlčky. Když jsme vešli do zámku musela jsem se zastavit a rozhlédnout. I Stark Tower nabyl oproti tomuhle nic. Vše tu bylo že zlata a diamantů.
Přišel k nám jeden strážný, který měl stejnou helmu jako Loki.
,,Pojďte za mnou. Ódin vás všechny očekává," oznámil nám strážný.
Následovali jsme ho do velké síně. V čele síně se nacházel zlatý trůn, na kterém seděl starší muž. Neměl jedno oko a místo toho měl přes oko to, co mívají piráti a Fury. Takovou tu pásku... Vždyť víte.
V ruce držel zlatou zbraň. Zřejmě žezlo.
U trůnu stala žena v modrých šatech, přes které měla stříbrné brnění. Odhadovala jsem, že je to Lokiho nevlastní matka Frigga.
Došli jsme blíž k trůnu. Loki s Thorem se zastavili a já také.
,,Zklamal jsi mě, Loki," řekl mu jeho nevlastní otec.
,,Doopravdy?" ušklíbl se Loki.
Ódin se usmál a kývl na Friggu.
,,Chci si s nimi promluvit osamotě."
Frigga kývla na Thora a oba společně se strážnými odešli.
,,Vládl jsem jim jako shovívavý král," uchechtl se Loki.
Musela jsem v sobě dusit smích. On a shovívavý?!
,,No jistě a Grace také jako královna," přikývl Ódin.
Zarazila jsem se.
,,Je zvláštní, že si Loki našel někoho zrovna na Mitgardu," usmíval se Ódin.
,,Co je na tom zvláštní?" podívala jsem se na něj.
,,Mitgard a Jötunheim Loki vždycky nenáviděl."
O tom, že Loki nenáviděl Jötunheim jsem věděla, ale o Mit... Zemi jsem neměla tušení.
,,Obávám se, že se vám dvěma váš trest líbit nebude," pokračoval Ódin. ,,Osud se rozhodl, že vás dva spojí, ale já se rozhodl, že vás dva rozdělím."
Ódin vstal a vzal vytáhl odněkud kámen prostoru, pomocí kterého otevřel portál. Portál zářil modře a černě.
,,Do pěti hodin projdete jeden z vás dvou portálem. Druhý zůstane v ásgardském vězení. Pokud neprojde ani jeden, oba vás popravíme," vysvětlil Ódin a odešel, než jsme se ho stihli na cokoli zeptat. Stráže za ním zamkli dveře.
Sedla jsme si na schody pod trůnem. Loki obešel opatrně portál a posadil se vedle mě.
,,Tohle asi iluzemi nezakryjeme," usmála jsem se.
,,Ne," přikývl.
Dala jsem si ruku do kapsy a nahmatala jsme ovladač. Znejistila jsem. Loki si to asi všiml a objal mě kolem ramen. Takhle jsme tam seděli po nějakou dobu a snažili jsme se nemyslet na trest.
Najednou se ozvalo zabouchání na dveře.
,,Máte deset minut," ozvalo se.
Rychle jsem vstala, ale Loki mě chytil za ruku a stáhl mě zpět do sedu.
,,Oba víme, kdo to musí udělat," namítla jsem.
,,Doopravdy?" zvedl obočí.
,,Musím to být já!"
,,Nevíme kam jdeme, proč bys to měla být ty?!"
,,Ty jsi Ásgardu vyrůstal. Znáš tu tradice. Máš tu nevlastní rodinu. Co tu mám já. Pomalu nemám tušení jak se to tu jmeneje!" křičela jsem na něj. Tohle byla první větší hádka mezi námi.
,,Půjdu já," trval na svém Loki.
Nevěděla jsem, jak jo mám přesvědčit. Dala jsem si ruce do kapes a zírala jsem do země.
Přibližně před rokem mi Loki, Rumlow a Strucker dali vše. Něco na způsob rodiny, přátelství a lásku. Nikdy jsem si nemyslela, že bych něco takového našla. Teď jsem seděla tady vedle Lokiho a hádali jsme se, kdo jím projde na to neznámé místo.
Dotkla jsem se přístroje na elektrický šok a dostala jsem nápad.
,,Tak běž," řekla jsem smutně Lokimu. ,,Vím, že tě nepřesvědčím."
Loki vstal a já také. Políbil mě a já mu obmotal ruce kolem krku.
,,Sbohem," zašeptal a já ho pustila.
,,Loki, omlouvám se," řekla jsem mu a zmáčkla na ovladači na šoky tlačítko.
Když jsme se s Lokim loučili, dala jsem mu malý disk na krk a teď mu ten disk dál šok.
Loki se svezl na zem. Já šla dál do modročerného portálu.
,,Grace, nedělej to!" křičel za mnou bezmocně Loki.
Chybělo mi k portálu několik decimetrů. Znovu jsem zmáčkla na ovladači tlačítko a Loki dostal elektrický šok.
Hodila jsem ovladač k Lokimu, aby si mohl potom ten disk sundat.
Vystoupila jsem do portálu a potom jsem viděla už jen temnotu.
ČTEŠ
I won [Dokončeno]
Fanfiction/FF Avengers/ Měla jsem dojem, že se blíží konec světa, když Loki porazil Avengers, ale pak se ukázalo, že jsem se mýlila... Byl to nový začátek. Možnost stát se něčím jiným, než jsem byla doteď. Mé jméno je Grace a mám patřit k nejvlivnějším lidem...