#23 Sbohem Země

523 37 0
                                    

*Z pohledu Grace*
Probudila jsem se o týden později v mé cele. Opět jsem měla na krku ten krám, kvůli kterému jsem nemohla kouzlit. Sedla jsem si do rohu celý a opřela jsem se o zeď. Několik minut jsem zírala do stěny naproti mě.

,,Ta zeď musí být vážně úžasná, ale vstávej," řekla mi Nataša a otevřela dveře cely.

Opřela jsem se o zeď a vstala jsem. Nohy mě trochu neposlouchali, ale povedlo se mi dostat z cely.

,,Máš to?" zeptala jsem se Nat.

,,Jo, ale dám ti to těsně před odletem," odpověděla mi.

Potom jsme nastoupili do výtahu a jeli do čtyřicet pětky. Na tlačítku už nebyl znak Hydry, ale normální číslo. Škoda, ten znak se mi líbil.

,,Máš hodinu se převléct, vykoupat a já nevím co všechno," oznámila mi Nataša.

Šla jsem do svého pokoje a vytáhla jsem ze skříně bílé tílko, maskačové kalhoty, čisté spodní prádlo a ručník.

Vydala jsem se do koupelny a udělala jsem si rychlou koupel, umyla jsem si vlasy a oblékla jsem se do čistého oblečení. Potom jsem se vrátila do pokoje a našla jsem maskáčovou bundu. Neměla jsem ponětí, jaké je na Ásgardu počasí. Vysušila jsem si vlasy a vrátila se k Nataše.

,,Přesně na minutu," usmála se a pokynula mi, abych nastoupila do výtahu. Poslechla jsem a nastoupila.

Nataša zmáčkla tlačítko do nejvyššího patra a vytáhla z kapsy malý disk a malý obdélníkový ovladač.

,,Tady," podala mi to.

,,Děkuju," vzala jsem si to a schovala to do kapsy.

Nataša přikývla.

Vystoupili jsme v nejvyšším patře Toweru a šli jsme na přistávací plošinu. Už tam stáli všichni Avengers, Fury a pár agentů S.H.I.E.L.D.u. Loki už tam byl také.

,,Grace, stále trváš na to, že se k nám nepřidáš?" zkusil to ještě Fury.

,,Nepřidám," přikývla jsem.

,,V tom případě je tvá příští zastávka Ásgard," usmál se na mě a odešel.

Postavila jsem se vedle Lokiho.

,,Vážně je Ódin takový, jak jsi vyprávěl?" zeptala jsem se ho.

Loki mi po večerech vyprávěl o jeho pobytu na Ásgardu. Loki byl syn bývalého krále Jötunheimemu Laufeye. Po válce mezi Ásgardem a Jötunheimem ho Ódin unesl jako válečnou kořist a záruku za mír na Ásgard, kde ho vychoval jako svého druhého syna.

,,O tomhle nelžu," odpověděl mi vážně.

Sáhla jsem nervózně do kapsy, abych se ujistila, jestli mám ten přístroj na elektronické šoky.

Nataša ke mně přistoupila a sundala mi obojek.

,,Proč jim to nenecháte?" zeptal se Thor Nat.

,,Toto je vybavení S.H.I.E.L.D.u, takže si ho bereme zpět. Ásgard má vězně a my vybavení," ušklíbla se Widow.

Thor pokrčil rameny a nechal to být.

,,Hodně štěstí," pošeptala mi Nat.

,,Díky, bude se hodit," odvětila jsem jí.

,,Jo, to bude," přikývla a šla sundat obojek Lokimu.

,,Připraveni?" zeptal se Thor.

Ani já, ani Loki jsme nic neřekli.

,,Ber to jako souhlas," usmál se Stark.

Thor přikývl a zvedl kladivo do vzduchu. Pohltila nás mlha a objevili jsme se na Ásgardu.

*Z pohledu třetí osoby*
,,Pane, našli jsme toho kluka," přiběhl jeden z agentů.

,,Kde je?" zvedl Rumlow oči od obrazovky.

,,Ve státech," kousl se agent do rtu. ,,Pracuje v jednom baru v New Yorku. Vychovaly tam o něj tamnějším pracovnice, které se přátelily s jeho matkou," dořekl agent.

,,Jeho jméno?" zeptal se Strucker.

,,Nix, Nix Maiviss," odpovídal agent poslušně.

,,Můžeš jít," propustil ho mávnutím ruky Strucker.

,,Koho tam chcete poslat?" zeptala se Rose Struckera a Rumlowa.

,,Uvidíme," řekl Strucker.

,,Potřebujeme čas na naplánování," prohlásil Rumlow.

Strucker i Rose přikývli.

Blížíme se do finále... Chybí dvě nebo tři kapitoly. Mějte se krásně❤

I won [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat