Vrátila jsem se se Struckerem a Rumlowem do pětačtyřicítky. K obědu jsme měli pizzu, kterou objednala Taylor na Struckerův rozkaz.
Každý z našeho patra jsme si nadiktovali, jaký druh chceme.
Ve třičtvrtě na jednu jsem se zvedla a společně se mnou i Strucker a Rumlow.
,,V jakém patře sídlí doktor Paint?" podívala jsem se na ně ve výtahu, protože jsem absolutně netušila, který z čudlíku mám zmáčknout.
,,Sedmdesát dva," poradil mi Rumlow.
Poslechla jsem ho a zmáčkla ten čudlík.
Teď jsem na sobě měla, místo dlouhých kalhot, kraťasy, což dá logiku, když mi budou léčit kotník.
Vystoupila jsem z výtahu první a nevšimla jsem si malého schůdku, který tam doktor měl, takže jsem zakopla. Naštěstí mě Strucker a Rumlow chytili.
,,Doktore, já vám říkal už několikrát, že máte něco s tím schůdkem udělat," prohlásil Strucker, když jsme došli k Paintovi do ordinace.
,,Mám to proti nezvaným návštěvám," hájil se Arthur.
,,A zřejmě i proti zvaným," odsekla jsem.
Doktor se usmál.
,,Poprosím tě, aby ses zula a sundala si ponožky. Počkáme ještě na Jeho Výsost začneme," oznámil nám.
Loki přišel v 13:05. Omluvou zřejmě bylo, že musel něco vyřešit. To je jedno.
,,Lehni si tady a já tě radši spoutám, protože nepotřebuji monokl."
Přikývla jsem a doufala, že pokud se něco zvrtne, že mě Rumlow se Struckerem zachrání.
Doktor si přitáhl kapačku a v ní bylo něco nechutně zeleného.
,,Budu ti to muset bodnout do kosti," ukázal na velkou jehlu, ,,a bude to hodně bolet, ale do pěti minut, by to mělo zacelit vše."
Přikývla jsem.
,,Chceš roubík?" zeptal se mě ještě doktor.
,,Klidně, abych to tu nezbořila," usmála jsem se.
,,To tě za chvíli přejde," řekl ještě doktor a do pusy mi dal přehnutý pásek na kalhoty.
,,Klidně do toho kousni," usmál se a potom vzal jehlu bodnul mi ji těsně nad kotník.
Jediné, co si pamatuju byla bolest. Deset minut jsem měla v noze píchnutou jehlu a ta hnusně zelená kapalina do mě vtékala.
Potom to ze mě ten doktor vytáhl a mně se motala hlava. Asi za pět minut to přestala.
,,Zkus se postavit," navrhl Arthur.
Přikývla jsem. Nejprve jsem se pokusila postavit na zraněnou nohu. Pomalu jsem na ni přinesla váhu a nakonec se na ni úplně postavila. Nic jsem necítila. Žádnou bolest, žádnou nejistotu.
,,Funguje to!" zaradovala jsem se.
,,Moc bych se neradoval, zítra začneme trénovat," ušklíbl se Rumlow.
,,Zítra ani omylem," odsekl mu Loki, ,,jde se mnou navštívit jednu školu v New Yorku."
,,Dobře," přikývla jsem.
,,Teď pojď ale s námi. Jakožto šéf Hydry vybírat nováčky. Teď jsou na řadě ti, které přivedli ve stejný den jako tebe. Všichni jsou otestovaní," řekl Rumlow.
Pokrčila jsem rameny. Loki se rozhodl jet s námi asi aby zjistil, kdo jsou nováčci a koho může nechat zabít. Nastoupili jsme do výtahu a jeli do čtrnáctého patra.
Čtrnácté patro bylo, jak mi stihl Strucker říct ve výtahu, výcvikové patro. Bylo rozděleno na tři části.
První bylo výcvikové centrum pro nováčky. Trénovali se tam všichni nově příchozí po dobu 14-i hodin. Na každého vycházelo 10 minut, aby ukázal, co dovede a oni to sepsali do tabulky a hned při příchodu nám to předali.
Druhé bylo výcvikové středisko pro ostatní vojenské útvary, který slouží Lokimu.
Třetí sloužilo pouze pro Hydru.
Držela jsem v ruce seznam jmen a studovala ho. Šla jsem po pravé straně Lokiho.
,,Prostuduj to dobře, nejde jen o sílu, ale také o inteligenci a vše ostatní," radil mi Rumlow.
Přikývla jsem, ale pokračovala jsem ve studování jmen. Byl tu třeba Thomas z naší třídy. Další z bývalých 'top' třídy nebo Erik z áčka.
,,Rozhlédněte se zde a potom mi řekněte, které jste přijali, abych mohl pozvat ostatní skupiny," řekl nám Loki a šel za jedním z porotců nebo kdo byl ten, co hodnotil ty lidi podle výkonu.
,,Jsou všichni z této várky otestováni?" zeptala jsem se Rumlowa.
,,Ano, jinak by nás nezvali," odvětil Rumlow.
,,Kolik si jich bere Hydra na jedné várce?"
,,Většinou jednoho, dva, maximálně pět," odpověděl mi Strucker.
,,A co se stane s těmi, které si nikdo nevybere?"
,,Pořádá se druhé kolo, když si je někdo vezme ve druhém kole, jsou to jen sluhové. Nikdy se nevypracují výš. Zůstanou na úrovni holek."
Přikývla jsem.
,,Navrhuji se rozdělit," podíval se na mě Rumlow.
,,Ve tři dáme sraz tady a domluvíme se, jestli někoho vezmeme," odsouhlasila jsem a vydala se mezi muže, kteří boxovali do pytlů, dělali kliky nebo posilovali s činkami.
ČTEŠ
I won [Dokončeno]
Fanfiction/FF Avengers/ Měla jsem dojem, že se blíží konec světa, když Loki porazil Avengers, ale pak se ukázalo, že jsem se mýlila... Byl to nový začátek. Možnost stát se něčím jiným, než jsem byla doteď. Mé jméno je Grace a mám patřit k nejvlivnějším lidem...