#21 X-gen ohně

554 39 0
                                    

*Z pohledu Grace*
Odvedli mě do jiné celý, než jsem byla, takže mě oddělili od Lokiho.

Seděla jsem v koutě cely a přemýšlela jsem o všem, co stalo.

O ohni jsem vlasně tak trochu věděla. Musela jsem se ale ponořit hodně hluboko do vzpomínek. Když mi bylo dvanáct a poprvé jsem se pohádala s otcem, tak jsem vypálila obtisk své ruky do zdi u mě v pokoji. Povedlo se mi přesunout skříň tam, kde byl otisk a potlačit to. Oheň se u mě od té doby neobjevil. Bylo to přeci jen před šesti lety, takže jsem na něj dokonce zapomněla, ale teď se vrátil a já netušila, co s tím...

Pokusila jsem se vykouzlit plamínek na ruce, ale ten obojek mě začal škrtit. Přestala jsem se soustředit na vytvoření plamínku a chytla jsem se za obojek a snažila jsem se ho odtáhnout od krku. Přestalo mě to škrtit. Přesně jak říkal Loki. Potlačuje to kouzla, ale morbidnějším způsobem, než jsem čekala.

,,Čekali jsme, kdy to zkusíš," ozval se za mnou dívčí hlas.

,,Chci být sama," odsekla jsem Nataše.

,,Jenom si chci promluvit," naléhala.

,,A co jsme dělali v tamté místnosti?!"

,,To bylo něco jiného, teď to není ani na záznamech, ani nikde jinde."

,,Nevěřím, že by Fury vypojil kamery a nechal mě nehlídanou." Tohle celé bylo směšné.

,,Je na Ásgardu, neví o tom," povzdechla Nataša.

,,Co dělá na Ásgardu?"

,,Jedná s Ódinem, můžu dovnitř?" zeptala se.

Přikývla jsem. Otevřela dveře cely a posadila se naproti mě.

,,Otázku za otázku," navrhla.

,,Ptám se první!" vyhrkla jsem.

,,Fajn," usmála se Nataša.

,,O čem jedná Fury s Ódinem?" zeptala jsem se.

,,Ódin tvrdí, že Země patří mezi devět světu, které Ásgard chrání, takže chce soudit tebe i Lokiho. Fury s tím nesouhlasí, protože nám ásgardské vojsko nepřišlo během toho roku na pomoc.
Co bylo to s tím ohněm?"

,,Gen X," zasmál jsem se.

,,Na blbou otázku blbá odpověď," ušklíbla se Nat.

,,Můžeš ještě jednu."

,,Ten oheň proti nám, to bylo poprvé?"

,,Ne."

Potřebovala jsem se někomu svěřit.

,,Nebylo. Poprvé to bylo ve dvanácti, když jsem se poprvé pohádala s otcem. Začala tehdy jsem cítit, jak se mi ohřívají ruce. Myslela jsem, že je to tím, že jsem naštvaná. Táta mě poslal do mého pokoje. Tam ze mě opadla veškerá energie a já se opřela o zeď, kde jsem nechala černý otisk ruky. Bála jsem se, že na to někdo přijde, takže jsem tam přesunula skříň a X gen se mi povedlo potlačit až do teď."

Nat mi položila ruku na koleno. ,,Spletla jsem se," oznámila mi. ,,Měli jsme rozdílnou minulost."

Přikývla jsem.

,,Jaké to je mít schopnosti jako součást sebe?" ptala se Nat dál.

,,Vlastně si to ani neuvědomuju, ale tohle," ukázala jsem na obojek, ,,potlačuje to část tebe. Dalo by se říct, že mi chybí část mě. Vždycky mi chyběla a já teď vím proč."

Nat se zvedla: ,,Kdybys cokoli potřebovala, tak jsem tu."

Pokusila jsem se o úsměv: ,,Nemohla bys mi to alespoň na chvíli sundat?"

,,Nemohla."

,,A být chvíli s Lokim?"

Nat důrazně zavrtěla hlavou: ,,Ne, ještě byste znovu ovládli Zemi."

Usmála jsem se.

,,To byl fór. Fury to zakázal," zasmál se Nat.

Opět jsem osaměla. Lehla jsem si na zem a přemýšlela jsem, což mě unavilo natolik, že jsem usnula.

Uviděla jsem Struckera, Rumlow, Rose a pár dalších. Stali před skálou.

,,Tady někde by měl být vstup," zamumlal Strucker a přejel rukou po kameni.

,,Nehledáš blbě?" ušklíbl se Rumlow.

,,Tak si to zkus," hodil po něm Strucker mapu.

Rumlow ji rozložil a hledal na mapě a na skále podobné znaky, aby se zorientoval.

,,Tady," přejel rukou po skále a ve skále se objevila čísla, aby zadali kód.

,,Prosím," usmál se Rumlow.

Strucker namačkal čísla 6453. Skála se otevřela a oni vešli dovnitř. Šla jsem za nimi.

,,To je na rekonstrukci," ušklíbl se jeden muž.

,,Poslední, kteří tu byli, tak odešli po smrti Niké," odvětila Rose.

Dveře se zavřeli. Procházeli jsme četnými chodbami. Bylo tu vybudované skoro vše. Narazili jsme na jídelnu několik ložnic a na další místnosti. Něco vypadalo jako laboratoře.

Doktor Paint si hned jednu zabral a Strucker si zabral druhou. Chtěla jsem tam být s nimi, ale věděla jsem, že jsem, že jsem dala Hydře šanci, teď je na nich, jak s ní naloží.

Uviděla jsem  světlo, některé mě přitahovalo. Šla jsem za ním objevila jsem se v mé cele.

I won [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat