~~Todoroki szemszöge~~
Még mindig kicsit mérges vagyok Fuyumira mert elrontotta ezt a pillanatunkat. Szedtem hát még egy tál sobát és leültem enni. Egy pár perccel később Fuyumi elment ruhát keresni (Név)-nak/nek.
-Sho? El tudnád ezt vinni (Név)-nak/nek?-nyújtotta a kezembe a ruhákat.
-Persze nővérkém. Más választásom úgy sincs - mosolyogtam rá és elindultam a fürdő irányába.Odaértem hát az ajtóhoz és bekopogtam. Ezután benyitottam és el sem hiszem mit láttam.
~~(Név) szemszöge~~
Kiszálltam a jó meleg vízből, megtörölköztem és a köntösbe bújtam. Éppen kötöttem volna a derekamnál a köntöst amikor a kilincs az ajtón lenyomódott. Azt hittem Fuyumi az de HATALMASAT tévedtem.
-Meghoztam a-... -szólalt volna meg Todoroki de megakadt a szava és elkezdett LÁNGOLNI. Gyorsan magamra kötöttem a köntöst és felkiáltottam.
-Todoroki úristen te lángolsz!-és ezzel megpróbáltam közelebb menni hozzá, hogy kioltsam a lángokat de az ellenkezője történt. Ahogy nőttek a lángok az oldalán én egyre jobban kezdtem megilyedni.-Öhm.. - és ezzel sarkon fordult és kisétált miközben még mindig lángolt. Egy percig még értetlenül álltam és miután összeszedtem magam felvettem a ruhákat amiket kaptam.
Kimentem hát a konyhába és egy új arccal kerültem szembe. Fehér haj, szürke szemek. Eléggé fáradtnak nézett ki.
-Oh szervusz- nézett felém és integetett. Én visszaintegettem.
-Szóval rólad beszélt annyit Fuyumi. De csak jó dolgokat ígérem. - mosolygott
-Tényleg? -kérdeztem és mosolyogva leültem az asztalhoz.
-Mhm! (Teljes név) igaz? A nevem Natsuo de nyugodtan hívhatsz Natsu-nak mint a többiek
-Engem meg hívhatsz (Név)-nak/nek.Leültem és beszélgettem vele néhány szót. Nemsokkal azután toppant be Todoroki és Fuyumi a konyhába.
-(Név).. -súgta Todoroki majd megbökte a vállam
-Hm?
-Nem megyünk inkább tanulni?
-Tanulni..-vágtam egy morcos fejet- Mehetünk-Akkor mi elmentünk tanulni ha megkérhetlek akkor nem zavartok? - fordult Todoroki a tesóihoz.
-Mi neeem- válaszoltak szinte egyszerre.Ezzel megfogta a kezem és a szobájába vitt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elkéstem.. [Todoroki X Reader] 🇭🇺
Hayran Kurgu[BNHA] A USJ támadás után van az első napod UA-ben... És úgy látszik egy érdekes évnek nézhetsz elébe.. -Trágár beszédet tartalmaz (mert hát Bakugou) -Lehetnek némi eltérések a story és az anime között. -Nem garantálom de remélem jól szórakozol 201...