Tanıtım I

35.4K 1.3K 121
                                    

Merhaba, ben geldim.

Tekin arkasından bakarken bile kararsızdı. Neden pat diye ortaya atılmıştı. Şimdi aklındakileri söylediğinde ters tepki almaktan korkuyordu. Vaay koca Tekin korkuyor mu diyen iç sesine kaşlarını çatıp, kulise doğru yürüdü. Kapıdan girip, doğru aynanın karşısındaki sandalyeye oturdu. Resmen sandalye çökmüştü. Söze nasıl başlayacağını bilmiyordu. Özlem'in sessizliği de geriyordu. Sonra genç kadına döndü.

"Özlem Hanım!"

"Buyurun hocam."

"Ben nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama, açıkçası ben dümdüz bir adamım bu yüzden lütfen sözümü kesmeden dinlemenizi istiyorum. "

"Tamam."

Özlem'in ürkek sesi canını sıksa da devam etti. Ne olacaksa olurdu. Şu an nasıl bir şuursuzluk yaşıyordu bilmiyordu ama sabahtan beri düşünceler kafasını delip, geçmişti.

"Otuz altı yaşındayım. Sayısız sevgilim oldu. Evlilik düşündüğüm kişilerde oldu. Çoğu tarafından terk edildim. Bazen yoğun ve ilgisiz oluşum ya da tam tersi aşırı ilgim, bazen kilolu oluşum, bazen de çocuk isteyişim sorun oldu."

"Bunu neden anlatıyorsunuz?"

Tekin elini kaldırdı. Sözümü kesmeden dinle demiştim ama diye içinden sızlandı. Çünkü bir daha aynı cesarette olmayabilirdi. Sorusunu duymamış gibi yapıp, yanıtlamadan devam etti.

"Sabah istemeden telefon konuşmanıza şahit oldum." 

Özlem'in yüzüne baktı. Gözleri dolmuştu. Kızardığını gördüğünde daha çok şaşırdı. Çünkü bu piyasada utanma duygusuna pek yer yoktu. Özlem'in başını eğmesiyle konuşmasına devam etti.

"Bende bir çocuğum olmasını çok istiyorum. Senin de istediğini duydum. İstersen hemen evlenebiliriz. İstersen de öncesinde hamile kalırsın ona göre evleniriz."

"Neeee?"

"Özlem sakin ol!"

"Hem benim özel bir telefon konuşmamı dinliyorsunuz hem de bunu bana karşı kullanıyor musunuz?"

"Hayır hayır öyle değil. Bak, ya ben anlatamadım ya da sen fevri davranıyorsun. Sen de ben de çocuk istiyoruz. Eminim sana bir sürü evlenme teklif eden olmuştur. Ancak birbirimizi tanımıyoruz. Tamamlanalım istiyorum. Bunu neden senden istediğim konusunda da hiçbir fikrim yok."

Özlem dikkatlice adama baktı. Güzel bir yüzü vardı. Öyle çok yakışıklı denmezdi. Bebek yüz denilen bir yüze sahipti. Koyu kahve gözleri kumral tenine çok yakışmıştı. Sadece çok kiloluydu. Onun haricinde yalnızca boyu bile dikkat çekmeye yeterdi. Adamın söyledikleri nedeniyle çok şaşkındı. Tekin YAHYAOĞLU yapım şirketinden dolayı zaten birçok kadınla birlikte olabilirdi, oluyordu da. Magazin programı sunduğu için biliyordu. Adam üç beş ayda bir sevgili değiştiriyordu.

"Kaç aylığına düşünüyorsunuz bu evliliği?"

CANIMDAN İLERİ (Kısa Hikaye-Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin