Sabah uyandığımda rutin işlerim, yapıp aşağı indim.Sadece TXT uyanıktı.
Ben:Ne zaman kalktınız?
Soobin:Az önce.
Ben:Aç mısınız?Bir şey hazırlayayım mı?
Beomgyu:Evet ben açım.
Huening Kai:Bende.
Taehyun:Bende.
Yeonjun&Soobin:Bende.
Saçlarını karıştırdım hepsinin.Hepsine sandviç hazırladım.
Ben:Alın bakalım.
Soobin:Sağol noona.
Ben:Bir şey değil.
Yeonjun:Sen yemeyecek misin?
Ben:Hayır, şimdi yersem kahvaltıda hep beraberken bir şey yiyemem.
Yeonjun'un yanaklarını sıktım.
Odama çıktım ve MacBook'umu alıp tekrar aşağı indim.Bu sefer herkes uyanmıştı.
Ben:Ne ara uyandınız lan?
Jungkook:Az önce.
Ben:Ciddi misin ya?
Gülümsedi.Kafasını salladı.
Jin:Ne yiyeceğiz?Ben çok açım.
Namjoon:Bende açım.
Ben:Evde pek bir şey yok.Dışarıda yiyelim mi?
Hepsi:Tamam.Çizmelerimi elime alıp aşağı indim.Siyah giyinmişlerdi.Hepsi.Siyah tayt, siyah bol gömlek, siyah yarım bot.Yanlarına gittim.
Ben:Yakışıklı olmuşsunuz.
Jin:Beni biliyorsun zaten.
Ben:Seni bilmeyen ölsün.
Yoongi:Egosunu arttırma nolur.
Jin:Sus lan.
Oturdum.Saçlarımı sol omzuma atıp çizmelerimi giymeye başladım.Fermuarlarını çektim.
Ben:Çıkalım mı?
Hepsi:Evet.
Jimin:Çok şanslısın.12 tane taş gibi sevgilin var.Az önce çıkma teklifi ettin.
Gülümsedim.Siyah çantamı aldım.Arabama yaslandım.
Ben:Kim geliyor?
Huening Kai:Ben!
Ben:Atla.
Yanıma bindi.Tekrardan camlarımızı açtık.Jungkook kullanıyordu, Hoseok yanda oturuyordu.
Ben:Beni takip edin.
Jin:HIZLI GİTMEEE ÖLDÜRÜRÜM!
Ben:RÜYANDA GÖRÜRSÜN!Orada görüşürüz.
Huening Kai'de camını açmıştı.
Ben:Huening-shi?
Huening Kai:Efendim noona.
Ben:Hıza hazır mısın?
Huening Kai:Her zaman.
Anında gaza bastım.Jungkook arkadan kornaya basıyordu.Şarkı açtım.Kendi listemi açtım.BTS Love Maze.Sesi en yüksek çıtaya çıkarttım.Huening Kai çıldırıyordu.Ellerini camdan dışarı çıkarttı.Yoongi'nin rapi gelince bende tek elimi çıkarttım.Delilercesine eğlenmiştik.Ve ardından Fake Love.Jin'den mesaj gelmişti.
Worldwide Handsome:Hızlı gitme!
Nah çektim.Çok geçmeden gelmiştik.Deniz kenarındaydı, güzel bir yerdi.
Jimin:Vay be çok güzelmiş.
İkili masaya gittim.Gözlerimi kapattım.Tekrardan onu düşündüm.
Ben:Anne birgün birine aşık olursam bana kızar mısın?
Annem:Neden kızayım ki güzel kızım?Seni desteklerim.Ama dikkat et.Yanlış adamı asla seçme.Sonra baban ve benim gibi olursun.
Ben:O adama baba falan demem ben.Sana yaptıklarından sonra asla baba demem.
Yanaklarımı öptü annem.Sonrada okşadı.
Annem:Artık hayatımızda o yok.Sadece sen ve ben.Sadece biz varız.Rahat ol güzel kızım.
Saçlarımı okşadı.
Yeonjun:Noona.
Gözlerimi açtım.
Yeonjun:Neyin var?
Ben:Bir şeyim yok, hadi bir masaya geçelimde yemek yiyelim.Çok açım.
Kafasını salladı.Bir masaya geçtik.İkili masaya gözüm kayıyordu.Bir anne ile kız gelmişti.Çok güzel anlaşıyorlardı.Annemle oturduğumuz masa da oturuyorlardı.Kızın annesi tuvalete diye gitmişti.Kızın tacı yere düşmüştü.Almaya çalışırken kafasını vurmuştu.Yanına gittim.
Ben:İyi misin ufaklık?
Kız:Canım acıyor.
Ben:Çok mu?
Kız:Biraz.
Ben:Kaç yaşındasın sen?
Kız:7.
Ben:Adın ne?
Kız:Bong Cha.
Ben:Tamam Bong Cha.Annen ya da baban burada mı?
Kız:Annem ile babam boşandı.Annem ile yaşıyorum.Kahvaltıya geldik az önce tuvalete gitti.
Biraz gözleri dolmuştu.
Ben:Neden üzgünsün?
Bong Cha:Anneme üzülüyorum.Babamla ayrıldığından beri hiç iyi gözükmüyor.Endişeleniyorum.
Ben:Endişelenme.O iyidir.Sen onun yanındasın.Daha mutlu olamaz bence.Sen onun her şeyisin.O da senin diye düşünüyorum.Haklıyım değil mi?
Bong Cha:Evet.
Ben:Tamam görüşürüz.
Bong Cha:Annem gelene kadar yanımda durur musun?
Kafamı salladım.
Ben:Sakın üzülme tamam mı?Annenide hiç yalnız bırakma.Hep ona destek ol.İkinizde zor zamanlar geçiriyorsunuz ama birbirinize destek olun.Tamam mı?
Bong Cha:Tamam.
Annesi geliyordu.
Bong Cha:Anne.
Annesi:Kızım.Kafana noldu?
Bong Cha:Tacım düştü.Alayım derken kafamı vurdum.Bu güzel ablada bana yardım etti.
Gülümsedim.
Annesi:Çok teşekkür ederim hanımefendi.
Ben:Önemli değil.Biraz dertleştik umarım sizin için sorun olmaz.
Annesi:Hayır önemli değil.Ama ne hakkında konuştunuz?
Ben:Sizin için endişeleniyormuş.Endişelenmemesini söyledim ona size destek çıkmasını söyledim.Lütfen sizde kendinizi üzmeyin.
Annesi:Tamam.Kızımla ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.
Ben:Önemli değil.
Dizlerimin üstüne çöktüm.
Ben:Dediklerimi unutma tamam mı Bong Cha?
Bong Cha:Tamam, teşekkür ederim.
Ben:Önemli değil.
Burnunu sıktım.
Annesi:Hadi kızım gidiyoruz, el salla ablaya.
Bana el salladı gülümseyerek.Bende el salladım gülümseyerek.Yerden kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Love Me? / Min Yoongi
RomanceY:Sen beni mi seviyorsun? B:Hayır, seni sevmiyorum.Sana aşığım. Y:Ne zamandan beri? B:Çıkış yaptığınız zamandan beri.Seni aklımdan çıkaramıyorum.Her salise aklımdasın. Y:Ben- B:Sen beni sevmiyorsan anlarım.Seni unutmaya çalışırım.Sorun değil. Y:Beni...