Korku

29 3 0
                                    

  Restorana geldik.Yemeklerimizi sipariş ettik.Çok insan yoktu.Girerken Jin'le konuştuk.Yemekler gelmeden hediyeleri verecektik.Herkes hediyelerini vermişti.
Ben:Bende mi?
  Beni onayladılar.
Ben:Ne alacağımı bilemedim, hem de Beomgyu aradı alelacele seçtim.Umarım beğenirsin.
  Hediyelerimi verdim.Uzay grisi İpad Pro'yu görünce gülümsedi.
Hoseok:Vaaaaaay noona.
Siyah, büyük, Bluetoothlu kulaklığı görünce daha çok gülümsedi.
Ben:Eğer başka bir şey istersen söyle gider alırım.
Yoongi:Hayır gerek yok, çok beğendim.
Ben:Doğum günün kutlu olsun sevgilim, iyi ki doğdun.
  Bana gülümsedi.Yemeğimizi yedik.Restorandan çıktık ve otoparka gittik.Arabalara bindik.Arabayı çalıştırıcakken Yoongi beni durdurdu.Yanağıma bir öpücük kondurdu.
Yoongi:Teşekkür ederim bebeğim.
Ben:Önemli değil.İyi ki doğdun sevgilim.
Dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.Kornaya bastıkları zaman geri çekildim.Arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım.Sol dirseğimi cama yaslayıp tek elimle arabayı kullanmaya başladım.
Yoongi:Çok çekici görünüyorsun.
  Ensemi kaşıdım.
Yoongi:Kendime hakim olamıyorum senin yanındayken.
Ben:Uslu dur küçük kedi.
Yoongi:Duramıyorsam... o zaman ne yapacağız?
Ben:Durman gerek.
  Gülümsedi.Arama başlattım.
Ben:Benzinim bitiyor, yakın bir benzin istasyonunda durmam gerek.
Jungkook:Tamam noona.
  Bir benzin istasyonunda durdum.Arabanın kapısını açtım.İnecekken Yoongi durdurdu.
Ben:Ne oldu?
Yoongi:Sen dur ben inerim.
Ben:Tamam, peki.
  Benzini doldurduğunda adama parasını verip arabaya bindi.Sürmeye başladım.Yaklaşık 25 dakika sonra eve gelmiştik.Odaya çıktım hemen.Üzerimi değiştirdim.Yoongi geldi.Belimden kendine çekip sertçe öpmeye başladı.
Ben:Yoongi... uykum var.
Yoongi:Biliyorum, benimde var.
Ben:O zaman uyuyalım.
Yoongi:Sen yat.Üyelerle biraz oturacağız.
Ben:Tamam.
Yatağa girdim.Yoongi üzerimi örttü.Anlıma küçük bir öpücük kondurdu.
Ben:Kendimi senin ufak kızın gibi hissettim.
Yoongi gülümsedi.
Yoongi:İyi uykular.
Ben:Teşekkür ederim.
Yoongi odadan çıktı, gözlerimi kapatıp uyudum.
***
Yoongi:Ela!Uyan!
Sıçrayarak uyandığımda kolları omuzumda olan Yoongi'ye baktım.Oturur pozisyona geldim.
Yoongi:Kâbus mu gördün?Kan ter içindesin.
Ben:Y-yoongi.
Boynuna sarıldım.
Yoongi:Sorun ne?
Ben:Sadece çok kötü bir kâbus gördüm.
Yoongi:Anlatmak ister misin, yoksa uyuyalım mı?
Ben:Uyuyalım.
Yoongi:Tamam, eğer anlatmak istersen daha sonra yanında olucağım.
Ben:Tamam.Uyuyalım.
Üstüne pijamasının gömleğini geçirip yanıma geldi.Sıkıca sarıldım.Kollarını belime doladı.Kokusunu içime çektim.
  İyi miydim?Kesinlikle hayır.Kötü şeyler görmüştüm ve sadece korkuyorum.Ve korkmaktan nefret ediyorum.Neyden korktuğumu bilmemem daha korkunç geliyor.Korktuğum şeyi bilmiyorum ve nasıl yeneceğimide.Kendimi kötü hissediyorum.Kahretsin, çok çaresizim.



  Selam.Çok ama çok geç geldi, biliyorum.Yoğunum çünkü.Umarım hepiniz iyisinizdir.Bir süre bölüm atamayabilirim.Ve ayrıca bu bölümün kısa olduğunu biliyorum.Ailem çalışmam için biraz zorluyor.Hem sizi hemde derslerimi boşlamak istemiyorum bu yüzden fırsat bulabilirsem yazarım.Bu yüzden bölümlerde geç gelebilir.Üzgünüm.Sizi seviyorum.Görüşürüz.

Do You Love Me? / Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin