Yavaşça elini belimden çekip kalktım.Yoongi uyuduğu için üstümü burada değiştirdim.Pantolonumu giydikten sonra gömleğimin düğmelerini açmaya başladım.Siyah sütyenim çok az bir şekilde görünüyordu.Bir altındaki düğmeyi açacağım sırada aynada bana bakan Yoongi'yi gördüm.Ona döndüm dağınık saçlarımla.
Yoongi Devam edersen güzel vücudunu göreceğim.
Ben:Ben niye burada giyiniyorum ki?Sen kesin benden önce uyanmışsındır.
Yoongi:Zeki sevgilim benim.Evet şimdi üstünü değiştirmeye devam et.
Ben:Sapık.
Yoongi:Siyah...güzel, seksi.
Yataktan kalkıp yanıma geldi.
Ben:Ciddiyim çok sapıksın.
Ellerimle sütyenim görünmesin diye üstünü çapraz bir şekilde örttüm.
Yoongi:İstediğin şekilde kapat, gördüm sonuçta sevgilim.
Dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.Dudaklarımdan yanaklarıma, yanaklarımdan boynuma indi.Beni çevirdi.Vücudunu sırtıma yasladı.Arkadan boynumu öpmeye devam etti.Elleri rahat durmuyordu.Gömleğin düğmelerine gitti damarlı elleri.Dudakları boynuma sarılırken gözleri aynadan şimdi açmak üzere olduğu düğmeyi kesiyordu.Ellerim onun ellerinin üzerine koydum.Öpücüklerine ara verdi.
Yoongi:Neden sana dokunmamı istemiyorsun?
Ben:Sadece daha çok erken olduğunu düşünüyorum.Seni istemediğimi düşünme sevgilim.
Yoongi:Sana göre çok erken geliyorsa, hemen gidip nikahımızı kıyalım.Evlenelim, sade bir törenle.O zaman izin verir misin?
Ona doğru döndüm.
Ben:Sevgilim, aşkım bak önemli olan zamanı değil.Sadece yeni sevgiliyiz.İlk defa bir sevgilim oluyor, amatör olabilirim, kendimi hazır hissetmiyorum.Seni üzüyor muyum?
Sağ elini yanağıma çıkardı.Sol eliyle elimi tuttu.
Yoongi:Aklından bile geçirme.Bunun yüzünden üzülmem.Sadece bana soğuksun gibi geliyor.
Ben:Bunu öğrendiğim iyi oldu.Daha ilgili olmaya çalışırım sana karşı.
Yoongi:İlgili de olmak zorunda değilsin.Öyle vıcık vıcık ilişkide pek güzel olmaz.
Ben:Ki ikimizde bu durumdan nefret ederiz bence.
Yoongi:Evet.Bu yüzden şimdiki hâlimiz çok iyi.Hiç bozmaya gerek yok.
Dudaklarına bir öpücük kondurdum.
Ben:Beni çok iyi anlıyorsun.Teşekkür ederim her şey için, en önemlisi de yanımda olduğun için.
Yoongi:Bende sana teşekkür ederim.Sende iyi ki hayatımdasın.İyi ki yanımdasın.
Tuttuğu elimi dudak hizasına çıkardı ve elime bir öpücük kondurdu.
Ben:Bu arada öyle şu evlilik törenine gelince sade bir tören olmasını istemiyorum.Önce ailenle tanışmak istiyorum, sonra da evlilik teklifi ve kalabalık bir düğün, sonra da işte-
Yoongi:Sonra da?
Ben:Çoluk çocuk işte...annen beni sever mi?
Yoongi:Sakin ol sevgilim.Sözlenelim, ailemle tanışmaya gideriz.Sade bir törenle evlenmeyeceksin demek ki.Senin için en güzel düğünü yapacağım güzelim.
Ben:Tamam dur heyecanlandırma beni.Bak ya!Benim operasyonum var.Bütün operasyon boyunca bu konuştuklarımı düşüneceğim, başarısız olacağım sonra da işimden-
Dudaklarımı öptü.
Yoongi:Önce giyin güzel vücutlu aşkım benim.
Gözlerini gözlerimden siyah sütyenime çevirdi.Dudaklarını ısırdı.Gülümsedim.
Ben:Sapık ya.
Yoongi:Bak ciddiyim senin her yerini morartana kadar öperim.
Tekrardan dudaklarını boynuma gömdü.Sertçe emmeye başladı.Boynumdaki dudakları dudaklarıma geldi,Güzel dudakaları dudaklarımla dans ediyordu.Uzun süren öpüşmemiz zevk verici bitmişti.
Yoongi:Oha orayı ben mi yapmışım?
Ben:Ne?
Yoongi:Boynun.
Aynaya iyice yaklaştım ve boynuma baktım.
Ben:Aferin Yoongi.
Yoongi:Öyle deme, çok güzelsin kendimi tutamıyorum.
Arkadan sarılıp tekrar dudaklarını boynuma gömdü.Öptü, emdi.
Ben:Ama kabul etmeliyim ki, zevk alıyorum.
Gülümsediğini, etime temas eden dişlerinden ve aynadaki yansımasından anlıyordum.Hiç istifini bozmadan öpmeye ve emmeye devam etti.
Ben:Kahvaltıya mı insek?
Yoongi:Biraz daha seni öpmek istiyorum.
Beni kendine çevirdi ve dudaklarıma yaklaştı.Ellerimi ensesinden saçlarına daldırdım.Bu öpücüğü kısa sürmüştü.
Yoongi:Tamam şimdi inebiliriz.
Banyoda gömleği değiştirdim ve sade bir siyah tişört giyip çıktım.Aşağı indik.Kahvaltı yapmaya başladık.
Saliha:Oha, oha, oha.O ne lan öyle?
Ben:Onu bana değil Yoongi'ye sorucaksın.
Boynumdaki izleri kastediyorduk.
Saliha:Oppa morartmışsın.
Yoongi:Biraz kendimi kaptırmış olabilirim.
Jin:Biraz mı?Kızı sömürmüşsün vampir gibi.
Yoongi:Ne yapabilirim, çok güzel.
Jin:Kızla sevgilisin ama kızı sömüreceğin anlamına gelmez.
Yoongi:Hyung üzgünüm o artık bana ait.
Herkes:OOO~
Yoongi:Ne?Yalan mı?
Herkes:Doğru!
Kahvaltımızı yapmıştık.Siyah giyindim.Siyah bir tayt, siyah "V" yaka bir tişört, siyah bot.Botumun içine bir silah ve bıçak koydum.Siyah ceketimi de giydim ve aşağı indim.
Ben:Ben gidiyorum.
Saliha:Oha, bu kadar mı önemli?
Ben:Ben sana dedim.
Saliha:Bende geleyim mi?
Ben:Olmaz.Neyse ben kaçtım.
Jin:Dikkat et.
Ben:Tamam.
Yoongi gelip anlıma bir öpücük kondurdu.
Yoongi:Bol şanslar.
Ben:Teşekkürler.
Araba anahtarımı aldım ve yola koyuldum.Seul'un diğer ucunda oturuyorlardı.Gaza basabildiğim kadar çok bastım.Telefonum çalmaya başladı.Arabaya bağlayıp açtım.
Ben:Efendim Saliha.
Saliha:Yavaş gidiyorsun değil mi?
Ben:Evet 60'da.
Saliha:Yavaşla biraz.
Ben:Ne yapayım?10'da mı gideyim?
Saliha:Evet.
İnadına daha çok bastım.Arka yollardan gidiyordum trafiğe takılmamak için.Daha fazla konuşamayacağımı söyleyip kapattım.
***
Alev'lere gelmiştim.Camlardan içeri girdim.Salona doğru ilerledim.Ailecek orada oturuyorlardı.Beni gördüklerinde silahlarımı çıkardım.Şimdi siz bu Alev'lerde kim diyeceksiniz.Hemen anlatıyım.Alev Ailesi benim hayatımı işkencelere çeviren aile.İşkence yaptırttığım aile.Aslında dışarıdan bakınca çok hoş duruyorlar.Kim bilebilir ki o ailenin büyük üyelerinin mafya olduğunu.
Ben:Ahh Hande'ciğim ben demiştim sana yakında aileni öldürmeye geleceğim diye.
Hande ve Berke bu ailenin son çocukları.Eğer Berke bir kadınla evlenip çocukları olursa soyları devam eder.
Berke:Ela indir silahlarını.Sana zarar versinler istemezsin.
Ben:Sana ne.İsteselerde veremezler.
Bayan Alev:Emin misin?Sana yaptığımız işkenceler yetmedi mi?Daha fazla mı istiyorsun?İşkence çekmeni görmeyi istiyorum.
Ben:Aslına bakarsan bu sefer ben size işkence çektirmek istiyorum.
Bay Alev:Öyle olmayacak güzelim.Alın götürün şunu odasına.
Buraya önceden çok getirildiğim için bir odam olmuştu.Kanla kaplı bir oda.Kötü anıların dolu olduğu bu odadan nefret ediyorum.Çok geçmeden Hande ve Berke geldi.
Hande:Ahh ne kadar da özledim bir bilsen.
Ben:Sizi öldürdüğümde de böyle düşünebilecek misin çok merak ediyorum.
Hande:O pek mümkün değil.Abi yatır şunu.
Berke istemeye istemeye üzerime geliyordu.Hemen erkekliğine sonra da arkaya düşmesi için kafasına tekme attım.Hande üzerime geldi ve bana bir yumruk attı.Karnına dizimi 5-6 defa geçirdim, yere düştü.Yerde ikiside kıvranıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Love Me? / Min Yoongi
RomanceY:Sen beni mi seviyorsun? B:Hayır, seni sevmiyorum.Sana aşığım. Y:Ne zamandan beri? B:Çıkış yaptığınız zamandan beri.Seni aklımdan çıkaramıyorum.Her salise aklımdasın. Y:Ben- B:Sen beni sevmiyorsan anlarım.Seni unutmaya çalışırım.Sorun değil. Y:Beni...