Yemeğe Gidelim

41 3 0
                                    

Yoongi:Bence gitmeyelim.
Huening Kai:Niye hyung?
Yoongi:Bilmiyorum sadece istemiyorum.
Taehyung:Sen şunu kısa kes.Noonamı kıskanacağını bildiğin için istemiyorsun, dimi?
Yoongi:Tamam diyelim ki öyle ne yapacaksın?Takla mı atacaksın?
Taehyung:Hayır.
Yoongi:Bence biz yine sevgilimle ufak bir kaçamak yapalım.
Herkes:Hayır!
Gülümsedim.
Yoongi:Tatlım, ne dersin?
Ben:Başka bir gün sevgilim.Biz eğlenirken onlar sıkılmamalı.
Jin:Al kibarlık öğren pis çocuk.
Hoseok:Film izlesek.
Saliha:Üzgünüm bugün size katılamayacağım.
Namjoon:Neden?
Saliha:Biraz kendimi iyi hissetmiyorum.
Jungkook:Hasta mısın?
Saliha:Boğazlarım ağrıyor.
Ben:Sen bize katılıyorsun bende sana gözüm gibi bakıyorum.
Saliha:Hangi filmi izliyoruz?
Güldük.
Ben:Hayır ciddiyim.İlgilenirim.
Saliha:Dünya'nın sonu mu geliyor?
Ben:Görende sana hiç bakmıyorum sanıcak.
Saliha:Öyle değil mi zaten?
Ben:Yoo hiçte değil.
Saliha:Gözlerim açık ölmeyeceğim artık.
Ensesine sert bir şaplak attım.Güldü.Yemeğimizi yedik, masayı topladık ve içeri geçtik.Jimin'e yine mısır patlattırıyorlardı.
Jimin:Yaa bana ne, niye hep ben mısır patlatıyorum?
Ben:Gel Jimin beraber yapalım.
Jimin:Tamam.
  Mutfağa gittik.O mısır patlatırken bende Saliha'ya çay yapıyordum.
Jin:Şu güzellik için bir fotoğraf çeksek.
  Ona döndüğümde bana bakıyordu.
Yoongi:Sonsuza dek bu güzelliğe bakacaksam fotoğrafa ne gerek var ki?
  Gözlerimi bunu söyleyen mükemmel adama çevirdim.Gözlerini ayırmadan bana bakıyordu.Jin benim fotoğrafımı çekmişti.
Saliha:Hey bakışmayı kesin!
Ben:Nedenmiş o?
Saliha:Bilmiyorum kesin.
Jungkook:Evet kıskanıyorum sizi görünce.
Jimin:Siz görünce elektrik faturasını ödemeye gerek kalmıyor siz elektriği aşkınızla sağlıyorsunuz.
  Yoongi yanımıza geldi.
Yoongi:Jimin düzgün patlat mısırları.
Jimin:Yaa nesi düzgün değil?
Yoongi:Bilmiyorum düzgün patlat ama.
Jimin:Hyung benim mısır patlatmamı bahane ederek noonamı görmeye geldiğini hepimiz iyi biliyoruz.
Yoongi:Belki öyle belki değil.Nereden bileceksin?
Jimin:Yani sevgilisiniz, birbirinize aşıksınız... sencede senin beni bahane ederek buraya gelmen çok normal değil mi?
Hoseok:Evet haklı.
Yoongi:Düzgün patlatır mısın?
Jimin:Yaa hyung ne yapayım?Düzleştirici getirip düşleştireyim mi mısırları?
Kıkırdadım.
Jimin:Ayrıca sen ne geldin?Noonamla düzgünce yapıyorduk işte.
Yoongi:Tamam tamam bir şey demedim.
Filmi izledik.Yoongi omzumda uyuyakalmıştı.
Ben:Yoongi... Yoongi uyan.
Yoongi:Ne oldu?
Ben:Film bitti.Hadi odamıza çıkalım.
Yoongi:Üşeniyorum.
Saliha:Hepinize iyi geceler.
TXT:İyi geceler.
Saliha odasına çıkmıştı.Diğerleride.Bense Yoongi'yi kaldırmak için direniyordum.
Ben:Yoongi kalk artık!
Gözlerimi omuzumdaki Yoongi'ye çevirdim.Bir anda gözlerini açtı.O da kafasını biraz daha bana doğru çevirdi.
Yoongi:Sus ya da düzgün söyle.
Ben:Off Yoongi geliyor musun, gelmiyor musun?
Yoongi sesini çıkarmamıştı.Omzumdaki kafasını yavaşça itip kalktım.Odaya çıktım ve üzerimi değiştirdim.Şortlu, siyah pijamalarımı giydim.Dişlerimi fırçaladım ve banyodan çıktım.Yatakta kafasını başlığa yaslamış, siyah pijamalarını giymiş Yoongi'yi gördüm.Gözlerini bana dikti.Baştan aşağı beni süzmeye başladı.Bacaklarıma bakıyordu.
Ben:Hey!
Gözlerini gözlerime çevirdi.Yatağa doğru ilerledim.Yattım ve yorganı üzerime iyice çektim.Yoongi arkama yattı ve bana iyice yaklaştı.Saçlarımı okşuyordu.Bir süre saçlarımı okşadıktan sonra elini omzuma getirdi.Omzumu açtı ve dudaklarını bastırdı.Sıcak nefesini tenimde hissediyordum.Yarın doğum günüydü.Eğer yarın işim olmazsa ona ufak bir sürpriz yapabilirim.Telefonuma gelen ani mesajla gözlerimi karanlıkta aydınlanan telefonumun ışığına çevirdim.Mesaja baktım.
Yoongi:Kim o?
Berke'ydi.
Ben:Önemsiz biri.
Telefonumu kapatıp ona doğru döndüm.Yanağını öptüm ve ona iyi uykular diledim.
Yoongi:İyi uykular sevgilim.
Ben ona, o da bana sarıldı.Saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu.

Sabah gözlerimi açtığımda güneş uyanmam için daha çok parlıyordu sanki.Sırtımı başlığa dayadım ve ellerimle güneşi engellemeye çalıştım.Yoongi hâlâ uyuyordu.Saçlarını okşadım.Macbook'umu aldım ve dosyalarıma bakmaya başladım.Kulaklıklarımı taktım ve şarkı açtım.Selena Gomez - Lose You To Love Me.Çok yüksek sesle dinlemiyordum çünkü dışarı çıkan sesle bir olasılık Yoongi uyanabilirdi.Biraz dosyalara bakındım.

Do You Love Me? / Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin