Uğraşma Benle

122 6 11
                                    

Gözlerimi yavaşça açtım.Kanepede yatıyordum.Sabahın 8'i idi.Gözlerimi ovuşturdum.Mutfaktan kokular geliyordu.Yavaşça mutfağa gittim.

Beni görür görmez güldüler.Büyük ihtimalle saçım dağınıktı.Ki öyleydi de.
Ben:Gülmeyin.
Jimin:Ama çok tatlı duruyorsun.
Ben:İltifat için teşekkür ederim.
Jimin:Her zaman.
Ben:Çok güzel kokuyor.

Telefonum çalmaya başlayınca kim olduğuna baktıktan sonra göz devirip telefonu sessize aldım.
Taehyung:Normalde açardın.Ne oldu?
Ben:Numara gözükmüyor.Bende açmıyorum.
Jin:Aferin açma.
Saçlarımı karıştırdı.
Ben:Dualarım kabul oldu sanırım.
Hoseok:Ne?
Ben:Hep bana karışan bir abim olsun isterdim.
Jin:Ben olurum sen merak etme.
Ben:Bir dakika.
Evin içinde 5 tur attım.Mutluydum.Uzun süre sonra.Uzun süre sonra ilk defa bu hâldeydim.
Jin:Bu kadar sevineceğini bilseydim ya da söyleseydin daha önce öyle derdim.
Ben:Hı?
Jin:Hıhı.
Huening Kai:Bende abin olmak istiyorum.
Herkes güldü.Bense yine gülümsedim.Yanaklarını sıktım.
Ben:İşte bu biraz zor.
Gülümsedi.Sahte bir şekilde üzüldü.
Huening Kai:Bu beni çok üzdü.
Hafifçe tebessüm ettim.
Telefonum yine çalıyordu."Dövülesi Yakışıklı" Taemin arıyordu.
Ben:Alo.
Taemin:Alo nasılsın?
Ben:İyiyim Taemin sen?
Taemin:Bende iyiyim.
Ben:Ne oldu?
Taemin:Yaralar görmüştüm.Niye oldu diye aradım.Belki biraz geç aramış olabilirim.
Ben:Operasyona gittik.Sana anlatmışımdır.Jack vakası.
Taemin:ADAM SANA DOKUNDU MU?
???:Bağırmasana be!
Ben:Kim lan o?
Taemin:Baekhyun hyung.Super M ile birlikteyimde sen soruma odaklan.Sana dokundu mu dokunmadı mı?
Ben:O kadar kalitesiz bir kadın değilim.
Taemin:Ne yaptı sana?
Ben:İşte aynı şeyler.
Taemin:Yemin ediyorum içimi kararttın ya.
Ben:Sus!Döverim seni.
Taemin:Niye?
Ben:Yakışıklısın ondan.
Taemin:Tabik-
Ben:Egonu tatmin etmek istemiyorum.Görüşürüz.
Telefonu kapattım.

Kahvaltı yaptık.Üstüme siyah şeyler giydim.Siyah gömlek ve siyah tayt.Aşağı indim.Araba anahtarımı aldım.
Ben:Hadi dışarı çıkalım.
Hepsi:Tamam.
Giyindiler.Hepimiz siyahlara bürünmüştük.Dışarı çıktık.Biraz dolaştık sonra bir parka geldik.Banka oturduk.Öylece konuşuyorduk.Saat 13:20 idi.
Yeonjun:Ben biraz acıktım.
Ben:Bende.Siz durun ben atıştırmalık alıp geleyim.
Yakında olan bir markete gittim.Kola cips gibi ıvır zıvırlar aldım.Yanlarına geri geldiğimde tekrardan yerime yerleşip poşeti masaya bıraktım.

  Evet rüzgar vardı.Fazla şiddetliydi.Ama boynumda hissettiğimin bir rüzgar değil bir nefes olduğunu anlamam asla uzun sürmedi.Sabır dilercesine gözlerimi kapattım.Arkamı yavaşça döndüm.

Oydu.Hayatı bana zindan edenlerden biriydi.Dünyayı başıma yıkanların yeğeniydi.Kafamı masaya vurdum yavaş bir şekilde.
Ben:Niye buradasın?
Berke:Belkide seni özlediğim içindir güzelim.
Jungkook:Noona kim bu?
Berke:Ahh Ela benden bahsetmedi mi?Ben Berke.Türk'üm.Ela'nın erkek arkadaşı gibi bir şeyim.
Nah çektim.
Ben:Sen benim erkek arkadaşımın tırnağı olamazsın.Neyin kafasını yaşıyorsun?
Berke:Hadi ama.Sana yapılanlar yüzünden ve sana öyle şeyler yapmalarına izin verdiğim için kendimi kötü hissediyorum.
Ben:Hissetme.Ailendende senden de nefret ediyorum.Sülalenizi alın ve hayatımdan siktir olup gidin.
Berke:Onları gönderebilirim ama seni bırakmam.
Saçlarımla oynamaya başladı.

Yoongi Berke'nin bileğini tuttu.
Yoongi:Dokunma ona.
Berke:Beni aldatıyor musun?
Ben:Senle sevgili değiliz!
Berke:Bileğimi bırak.
Yoongi:Ela'nın saçını bırak.
Berke:Hadi güzelim söyle onlara.Sevgili olduğumuzu söyle.
Ben:Öyle bir şey yok!
Berke dudaklarını boynuma değdirdi.Yavaşça fısıldadı.
Berke:Söyle.Sevgili olduğumuzu söyle.Benim olduğunu söyle.
Ben:Ben senin değilim!
Yoongi:Sana bırak dedim!
Berke:Hayır bırakmayacağım.
Yoongi:Git buradan.
Yoongi yerinden kalktığı sırada ona ayak uydurup bende ayağa kalktım.Yoongi Berke'ye "Seni sikerim." bakışı atıyordu.Berke ise "Hıhı sikersin." bakışı atıyordu.
Berke:Bebeğim.
Elini belime attı.Bu sefer gerçekten fazla oluyordu.
Yoongi:Çek o elini.
Berke:Sevgilimin beline elimi atarken sana soracak değilim.
Yoongi:Bir defa söylemeyeceğim, çek o elini.
Berke'nin elleri aşağı doğru gidiyordu.Kalçama gidiyordu.Rahatsızdım.Fazlasıyla!Yoongi'ye yalvarır gözlerle sadece 1 saniye baktım.Berke'ye kafa attı.Ona yumruk atmaya başladı.
Yoongi:Sana elini çekmeni söyledim değil mi?!
Berke'de ona yumruk attı.Yoongi Berke'nin üstündeyken tam tersi olmuştu.Şimdi Berke Yoongi'ye yumruk atıyordu.Diğerleri onları ayırmıştı.Jin'in GİT BURADAN!!!" diye kükremesinden gitmişti.Kabul, korkmuştum.

Do You Love Me? / Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin