Evet Aşığım, Ne Olmuş?

101 4 0
                                    

Yoongi:Sen beni mi seviyorsun?
Ben:Hayır, seni sevmiyorum!Sana aşığım!
Yoongi:Ne zamandan beri?
Ben:Çıkış yaptığınız zamandan beri!Seni aklımdan çıkaramıyorum!Her salise aklımdasın!
Yoongi:Ben-
Sakinleşmeye başlamıştım.
Ben:Sen beni sevmiyorsan anlarım.Seni unutmaya çalışırım.Sorun değil.
Yoongi:Beni dinler misin?
Ben:Hayır cidden hiç önemli değil.Uzak dururuz.Konuşmayız.Olur biter.Beni sevmek ya da bana aşık olmak zorunda değilsin.
Odama girip kapıyı kilitledim.Yarım saat da odamda kaldım.Sonra aşağı indim.
Saliha:İyi misin?
Ben:Hayır.
Yemeğimi yemeğe başladım.Kimseyle göz teması kurmak istemiyordum.Tabağıma odaklandım.
Taehyun:Niye bu kadar sinirlendin noona?
Ben:Şu kız yüzünden.Seni korkuttum mu?
Taehyun:Biraz.
Yanağını sıktım.
Taehyun:İyisin değil mi?
Ben:İdare eder işte.
Saliha:İznin varsa o kızı dövmek istiyorum.
Ben:Benim yerimede döv.
Yoongi:Ela için bir kere daha döv.O kızdan nefret ediyor anlaşılan.
Ben:Evet nefret ediyorum!Nefret etmemem için bir sakınca mı var?Anneme laf ediyor, sevdiğim adama "Oppa" diyor!!!Gerizekalı!!!
Hepsi:SEVDİĞİM ADAM???!!!
Jungkook:Y-yoongi Hyung?
Saliha:Hıhı.Onu seviyor.
Jin:Hayır sevmiyor baya baya aşık.
Ben:Evet aşığım, ne olmuş?Seviyorum aşığım, var mı itirazı olan?
Jimin:İtirazı olan eşşektir!
Bütün ciddi konuşmamı bozmuştu.
Taehyung:Noona helal olsun sana kim tutar seni!!!
Jin:Aferin sevdiğini böyle koruyacaksın işte!!!
Namjoon:Yoongi Hyung ne cevap vereceksin?
Yoongi:Benim bir cevabım yok.
Hoseok:Y-yok mu?
Yoongi:Hayır yok.
Sahte bir şekilde gülümsedim.
Ben:Elinize sağlık, çok güzel olmuş yemek.
Masadan kalktım ve odama çıktım.Odama çıktığımda kapıyı kilitledim.Hazılandım, spor kıyafetlerimi giydim.Aşağı indim.Kızarık gözlerimi kapatmaya çalışsamda olmamıştı.
Ben:B-ben çıkıyorum, boksa gideceğim.
Yeonjun:Tamam dikkatli ol noona.
BTS üyeleri orada yoktu.Taksi çağırdım.Geldi.Hemen taksiye atlayıp boks salonuna geldim.Yine EXO ve Super M oradaydı
Taemin:Neyin var senin?
Ben:Bir şeyim yok.
Taemin:Ne demek bir şeyim yok.Gözlerin çok kızarmış.
Ona sarıldım.
Ben:Duygularımla oynuyorlar Taemin-shi.
O da bana sarıldı.

Yarım saat süren antrenmanın sonunda çıktım ve taksiye bindim.Sahilde indim.Birkaç dakika sahilde oturduktan sonra kalkacakken kafamda hissettiğim acıyla gözlerim karanlığa kapanmıştı.

Gözlerimi açtığımda geniş bir depo odasında beyaz bir küvetteydim.Küvet yarısı ılık suyla doluydu.Etrafa bakındığımda tam karşımda 7 sandalye vardı.Arkada erkek bağırışmaları geliyordu."Bırakın bizi piçler!!!" buna en iyi örnekti.Seslerinden anladığım kadarıyla...BTS'ti.BTS'i 7 sandalyeye oturttular.Beni gördüklerinde ağızları açılmıştı.Ardından hissettiğim cırtlak ses kulaklarımı acıttı.
Cırtlak Ses:Evet şimdi siz 7 yakışıklının önünde Ela'yı soğuktan donduracağız.
Adam bana yaklaşıyordu.
Jin:Ona dokunursan seni fena yaparım!!!
Üstüme ne ara bir gömlek giydirdiklerini anlamamıştım.Gömleği açtığında sadece atletimle kalmıştım.Ve taytımın paçalarını sonuna kadar sıyırdı.Sonrasında bir poşet buzu suya boşaltmışlardı.Ufaktan soğuklaşıyordu.
Cırtlak Ses:Ahh ne kadar eğleniyorum bir bilsen Ela.
Güldü, bu Berke'nin kardeşiydi.
CS:Eeee Ela abimle ilişkiye girdiniz mi hiç?
Ben:Ne saçmalıyorsun sen!!!
Şimdiye kadar 7 tane buz poşeti boşalttılar.Üşüyordum.Bacaklarım şimdiden morarmaya başlamıştı, dudaklarımda öyle.Üşüyordum.
CS:Az geldi bu buz sanki, biraz daha dökün.
Yaklaşık 11 buz poşeti daha dökmüşlerdi.Bacaklarım sızlamaya başlamıştı.
Hoseok:Noona dayan.
Kafamı salladım.
CS:Tamam çıkabilirsiniz artık işiniz bitti.Teşekkürler.Son bir şey Ela'ya yumruk atar mısınız?
Adam sert bir şekilde yumruk atmıştı.
Yoongi:BEKLE LAN SEN BENİ!BEN SANA NE YAPACAĞIMI BİLİYORUM OROSPU ÇOCUĞU!!!
Adamlar çıktı.İpleri çözüp yanıma geldiler.
Jimin:Noona iyi misin?
Ben:Evet i-iyiyim.Ama ç-çabuk o-olun do-nmak üzereyim.
Yoongi:Tamam seni buradan çıkartacağız.Bekle güzelim bekle.
İplerimi çözdüler.Yoongi beni kucağına aldı.Titriyordum.Ama kokusu daha çok titretiyordu beni ve kalbimi.

Do You Love Me? / Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin