Nefeslerimiz kesildiğinde ayrılmıştık.Anlını anlıma yasladı.Derin derin nefes aldık.
Yoongi:Bana biraz ilgi göstermezsen olacakları gördün mü?
Ben:O zaman hiç seninle ilgilenmeyeyim.Çünkü bu çok hoşuma gitti.
Yoongi:Öyle mi?
Ben:Öyle.Yoon-
Yoongi:Yoongi yok artık.Sevgilinim ben senin.Bana bundan sonra sevgilim diye hitap et.
Ben:Tamam Yo- sevgilim, tamam.Hasret giderdiğimize göre çalışabilir miyim artık?
Yoongi:Hayır olmaz.Çalışamazsın, 1 hafta gitmiyorsun zaten.
Ben:Nedenmiş o?
Yoongi:Hem ben izin vermiyorum hemde az önce Saliha'yı Minho aradı.Bir süre gelmemenizi söyledi.
Ben:Neden?
Yoongi:Bilmiyorum.
Ben:Bak endişelenmeye başladım.
Yoongi:Merak etme, kötü bir şey yoktur.Sesi iyi geliyordu.
Ben:İyi.Rahatladım.
Yoongi:Bana bir şey olsa bu kadar endişelenir misin?
Ben:Saçma sapan konuşma tabii endişelenirim.
Yoongi:Daha çalışmak için baya vaktin var.14 günün acısını çıkarmalısın.Uyu güzelim.
Ben:Ama ça-
Yoongi:Çalışma, akşama çalış.
Ben:O zamanda rahat bırakmazsın sen.
Yoongi:Evet ama şimdi çalışma, uyumaya ihtiyacın var.
Beni odaya çıkardı kucağına alarak.
Yoongi:Çok hafifsin sen.Biraz kilo al.Çok zayıfsın, kötü bir şey olur.Korkuyorum.
Ben:Midem küçük bir şey yiyemiyorum.
Yoongi:Yemeye çalış.Çünkü çok zayıfsın.Yemek ye tamam mı?
Ben:Tamam.
Yoongi:Hadi iyi uykular sana.
Ben:Gidiyor musun?
Yoongi:Pratik yapacağız.
Ben:Beni çalışmamdan alıkoydun şimdide sen mi gidiyorsun?
Yoongi:Üzgünüm ama evet.Çok yoruluyorsun diye çalışmanı istemedim.
Ben:Asıl sen yoruluyorsun.Konserler, hayran buluşmaları, klip çekimleri, koreografiler.Çok yoruluyorsunuz.Bunu biliyorum ve anlıyorum.
Yoongi:Sen beni merak etme ben iyiyim.Dans edip geleceğim sadece.Yarım saat bile sürmez.
Ben:Off.
Yoongi:Oflama, hemen geleceğim.
Ben:Madem gidecektin neden beni getirdin?
Yoongi:Yorulmanı istemiyorum.
Ben:Bak şöyle yapalım.
Ayağa kalktım, yakasıyla oynamaya başladım.
Ben:Ben çalışayım sende çalışman bitince yanıma gel sonrada beraber dinlenelim.
Belimden kendine çekti.
Yoongi:Evet mantıklı.
Ben:Kolay gelsin.
Yoongi:Sana da.
Odadan çıkıp bodruma indim ve o büyük odaya girdim.Saliha oradaydı.Kafası kitaba düşmüştü.Yanına gittim ve omzuna dokundum.Güçlükle kafasını kaldırdı.
Saliha:Jungkook!
Ben:Ne Jungkook'u be?
Saliha:Sen miydin?
Ben:Ne oldu rüyanda mı gördün?
Saliha:Evet.
Ben:Ne gördün lan?
Saliha:Onu vuruyorlardı.
Ben:Bekle sana su getireyim.
Mutfağa çıktım.Erkekler oradaydı.
Ben:Siz başlamadınız mı?
Hoseok:Az sonra başlayacağız umarım.
Buzdolabından pet şişede 2 tane su çıkardım.
Yoongi:Uykum var, çabuk olalım.
Jungkook:Ne kadar çok yorulursan o kadar çok noonam sana bakar.
Yoongi:Yürüyün 5 saat pratik yapacağız.Mümkünse ara vermeyeceğiz.
Hemen çocukları pratik odasına itekledi.Bende gülümsedim ve aşağı indim.Onlar yan geniş mi geniş bir odada pratik yapacaklar, bizse hemen karşılarındaki geniş mi geniş bir odada bir not üzerine çalışma yapacaktık.Neden bizde onlarla dans etmiyoruz?Off.Saliha çalışmasına geri dönmüştü.Saçlarımı dağınık bir topuz yaptım ve bende çalışmaya başladım.
Bir şey bulamıyordum.Hemen yan odaya gittim.Işığı açtığımda kırmızı bir ışık odaya yayılmıştı.Hani filmlerde fotoğrafları suyun içine koyup beklerler ya, öyle bir odaydı.Asılmış bir çok fotoğraf vardı.Hemen bütün fotoğraflara bakmaya başladım.
Suyun içinde olan diğer fotoğraflarıda çıkarıp astım.Arkamı döndüm.Suyun içinde olan diğer fotoğrafları alacağım sırada yüzü ışıktan dolayı kırmızı olmuş Yoongi'yi gördüm.Dudaklarıda ışıktan dolayı daha da kırmızılaşmıştı.
Sıcak nefesi çalıştığından dolayı daha sık bir şekilde yüzüme çarpıyordu.
Ben:Korkuttun beni.
Yoongi:Korktun mu?
Üstüme yürüdü.Tezgaha ellerini koydu ve beni tezgahla arasına aldı.
Ben:Biraz.
Belimden kendine çekti.
Yoongi:Kork benden, aniden ani hareketler yapabilirim.Bunlar gibi.
Ben:Korkmayacağım.Bu arada sinirlendirecek misin hâlâ beni?
Yoongi:Bence benim yüzümden yeterince sinirlendin.Daha fazla gerek yok.
Ben:O kız sana yaklaşsa bile uzak dur.
Yoongi:Ben bir tek sana yaklaşacağım.
Kıkırdadım.Kollarımı boynuna doladım.
Yoongi:Sana söyledim mi hatırlamıyorum ama seni çok seviyorum güzelim.
Ben:Bende seni çok seviyorum.
Ona sarıldım, saçlarımı okşadı.Hemen ayrıldım, kaşlarımı çattım.
Ben:Bak ya, hemen tatlı sözleriyle beni işimden alıkoyuyor.Hemen git pratik yap, bende çalışacağım.
Yoongi:Tamam gidiyorum.
Burnumu öptü ve gitti.Bende fotoğraflara bakmaya devam ettim.Hiçbir bok yok.Aslında biraz bilgi sahibi olsam hiçbir sorun olmayacak ama benim ipucum bile yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Love Me? / Min Yoongi
RomanceY:Sen beni mi seviyorsun? B:Hayır, seni sevmiyorum.Sana aşığım. Y:Ne zamandan beri? B:Çıkış yaptığınız zamandan beri.Seni aklımdan çıkaramıyorum.Her salise aklımdasın. Y:Ben- B:Sen beni sevmiyorsan anlarım.Seni unutmaya çalışırım.Sorun değil. Y:Beni...