[1]

691 17 3
                                    

*Crrr*
A je tady další slunný den u nás v Norsku. Chvíli mi sice trvalo, než jsem se vyplížila z postele, ale nakonec jsem to zvládla. Zamířila jsem do koupelny, kde jsem udělala ranní hygienu, namalovala jsem se a vlasy si učesala do volného vysokého culíku. Potom jsem si na sebe vzala černé roztrhané rifle, pruhované tričko s dlouhým rukávem a na to černé tričko s krátkým rukávem.Šla jsem do kuchyně na snídani a tam na lednici našla lísteček

Promiň Em, ale musela jsem jít na pracovní pohovor, vrátím se večer.

Jen jsem si ho přečetla a vzala jsem si z lednice borůvkový jogurt a šla jsem si s ním sednout ke stolu a mezitím jsem projížděla sociální sítě.
Když bylo 7:20, tak jsem na sebe hodila džísku a černé kožené vyšší boty na zavazování a vydala se na autobusovou zastávku, kde jsem ještě chvíli čekala.

Ve škole jsem hned u mé skříňky potkala Mayu, což je moje nejlepší kamarádka. „Ahoj Em!" pozdravila mě „Ahoj Mayo, jaké bylo doučko?" zeptala jsem se jí sarkasticky. Maya chodí na doučování matiky s naší paní profesorkou Backer, která je spomalená, prská a je protivná. „No úžasný, že se ptáš" řekne Maya sarkasticky a obě se začneme smát. Šly jsme spolu do učebny biologie, kde nás už čekala profesorka s jejím výkladem o lidském těle.
Nějak jsme biologii a zbytek vyučování přežily a šly jsme spolu na oběd do čínské restaurace, která je nedaleko naší školy.

Doma jsem ze sebe zhodila batoh a rozvalila se na postel. Chvílí jsem si ještě psala s Mayou, ale musela se jít učit, takže jsem se rozhodla, že si pustím nějaký film. Udělala jsem si k tomu popcorn a čaj.
V jedné části filmu, kdy se zrovna samy otevřely okna, se najednou otevřely naše vchodové dveře. Lekla jsem se a miska se zbytkem popcornu letěla vzduchem. Mamka se začala smát když mě uviděla a já po chvíli taky.
Mamka po chvíli ale zvážněla „Děje se něco mami?" zeptala jsem se jí s úsměvem abych jí trochu podpořila. „No víš Em, děje.."

•••
Ahoj! Chci vám představit mou první knížku🖤🥳 Doufám, že se vám bude líbit i když tato kapitola nebyla nějak záživná. Kapitoly nebudu vydávat pravidelně, prostě když ji dopíšu, tak ji vydám. a omlouvám se za chyby.😊
Snad vás bude tahle knížka o Domovi bavit🖤
              Adiós!🖤

Shut up, Harrison! [Yungblud FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat