[11]

375 24 6
                                    

Když měl ruce na mých bocích, tak jsme oba utichli. Začali jsme se přibližovat a já ani nevěděla, jestli ho políbit chci. Naše obličeje byly od sebe pár centimetrů, když v tom mě Dom začal lechtat. Tak to mu nedaruju..chce hrát hru, má ji mít.

„D-Dome prosí-ím já se počůůrám" řekla jsem mezi smíchem, protože už se to opravdu nedalo vydržet a ze smíchu mě hrozně bolelo břicho.
Dom však nepřestával a já myslela, že je všem mým dnům konec.

Po celou dobu mučení se zlomyslně smál, proč na mě musí být tak krutý? Myslím, že už měl taky dost, tak mě přestal lechtat ale začal se o to víc smát. Já po něm hodila polštář a taky se začla smát.

„Dome? Nemůžu usnout, nemohl bys jít spát se mnou do tvého pokoje?" zvedala jsem se z gauče a šla se do kuchyně napít. Napustila jsem si jen sklenici vody a šla do obýváku za Domem.
„Jasně, proč ne? Taky nemůžu usnout" odvětil mi, přišel ke mně a vzal mi moji sklenici vody, kterou jsem si JÁ napustila a celou ji vypil.
Já se něj podívala pohledem 'Děláš si ze mně ku*va prdel?' a on se rozutekl nahoru do pokoje. Běžela jsem za ním, ale přecejen to tady zná lépe a já nevěděla které dveře jsou do jaké místnosti. Vzdala jsem to a šla znovu do kuchyně. Když jsem procházela přes obývák, tak jsem vzala skleničku a v kuchyni ji dala do myčky.
Ze skříňky jsem si vzala balíček gumových medvídků a šla do pokoje od Dominica.
Otevírala jsem dveře, když na mě skočil a já se lekla tak, že mi vypadlo pár medvídků. Hned jak je Dom uviděl, tak se rozběhl je chytit, to se mu ale tak úplně nepovedlo a on sebou jen praštil o zem.
Vyděsila jsem se, jestli se mu něco nestalo, tak jsem za ním hned šla a když už jsem u něj seděla a sáhla mu na vlasy, tak se otočil a v ruce měl jednoho medvídka, kterého cestou na podlahu chytil. Dal si ho do pusy a já se začla smát.
Sedla jsem si na postel s vzala do ruky telefon. Dom posbíral všechny ostatní medvídky na zemi a já si je brala pohodlně ze sáčku.
Najednou Dom skočil na postel tak silně, až jsem na chvíli létala a málem spadla z postele. „Co děláš? Hráblo ti?!" zeptala jsem se ho se smíchem. „Vypadám snad na to, že bych byl normální?" lehl si vedle mě a čuměl mi do mobilu. „Ne to teda nevypadáš" řekla jsem si pod nos.

Když jsem pohodlně projížděla Instagram, tak mi vzal telefon a začal se mi dívat do zpráv a s tím jsem samozřejmě nesouhlasila. Snažila jsem se mu vytrhnout telefon z ruky, ale nešlo to. Začala jsem ho honit po pokoji, ale po chvíli jsem to prostě vzdala. Nebo jsem alespoň chtěla ať to tak vypadá. Vzala jsem mu jeho telefon a začala hádat heslo. Hned mě napadlo jeho narození. A hele. Zas tak chytrý asi nebude, řekla jsem si v duchu a zasmála jsem se na něj.
Mimochodem jsem jeho datum narození zjistila při večeři, ani už nevím, jak k tomu došlo, ale to je jedno, jdeme dál.
On se za mnou okamžitě rozběhl a já začala utíkat a křičet. Rychle jsem se rozutíkala směrem do koupelny, kde jsem se stihla zamknout. On jen bušil na dveře. Řekla jsem si, že když už tady jsem, tak si zajdu do sprchy a uskutečním jeden z mých nápadů.

Bušení na dveře přestalo hned, jak jsem zapla vodu.
Po sprše jsem kolem sebe jen obmotala ručník a pousmála se na sebe do zrcadla. Jsem zvědavá na jeho reakci, doufám, že bude v pokoji.
Vyšla jsem jen v ručníku s jeho telefonem do pokoje, kde Dom ležel na posteli. Hned jak mě uviděl, tak na mě trochu vykulil oči a tomu jsem se začala smát. Jinak to totiž ani nešlo. Došla jsem k němu a z ruky mu vzala můj telefon a vyměnila ho za ten jeho a odebrala jsem se směrem k šatně. Když už jsem za sebou zavírala dveře, tak jsem se na něj jen falešně sladce usmála a on na mě hodil vražedný pohled.
Na sebe jsem si oblékla jsem spodní prádlo, kraťasy a delší tričko, které mi bylo asi do poloviny stehen.
Vyšla jsem z šatny a lehla si na postel. Dom tu nebyl a já se tomu jen uchechtla. Nebudu ho shánět, třeba si to rozmyslel a šel spát na gauč.
Chvíli jsem ještě byla na telefonu, ale na sociálních sítích nic nového nebylo a Maya nebyla aktivní, tak jsem se rozhodla, že už půjdu spát. Odložila jsem mobil a zachumlala se do peřin, které jen tak mimochodem hrozně voněly po Dominicovi.
A zanedlouho jsem usla.

Další ráno jsem se vzbudila, když jsem cítila 'něčí' ruku, která ležela na mém boku a příjemně mě hladila. Byla jsem k tomu člověku sice zády, ale myslela jsem si, a upřímně i trochu doufala, že to je Dom. Ještě chvíli jsem si to užívala, ale potom Dom promluvil. „Dobré ráno" řekl svým chraplákem. Tak to bylo sexy! jen jsem se nad tou připomínkou pousmála a jeho slova zopakovala.
„Ještě nechci vstávat" řekla jsem ještě ospale a otočila se na druhou stranu. Jednu nohu jsem si přehodila přes jeho břicho a hlavu si poližila na jeho hrudník a opět usla.

•••
Holla!🖤
Kapitola vyšla zase pozdě, omlouvám se, ale snažím se teď ještě opravovat známky🙄🖤
Adiós🖤

Shut up, Harrison! [Yungblud FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat