S Mayou jsme se ani nedodívaly, protože jsme si v půlce filmu začaly povídat. „Kam se vůbec budete stěhovat?" zeptala se mě Maya. „To zatím nevím, ani máma to neví, ale doufám, že to nebude nějak daleko. Nechci pryč z Norska, miluju to tady. A nechci tě tady nechat. Hned jak to bude možné, tak se tady za tebou zastavím. A nebo ty můžeš přiletět za náma."
"To si piš, budeme si co nejčastěji volat. Em, já to tady nedám" řekla Maya a rozbrečela se. Obejmula jsem ji a začala také brečet. „Nechci abys odjela." Řekla Maya.
„Já taky nechci, ale máme ještě tři měsíce. Stihneme oslavit i tvoje narozeniny. Bude to největší párty co jsi kdy zažila..budou tam jen kluci a alkohol" Zavtipkovala jsem pro ulehčení situace a zřejmě se mi to povedlo. Maya se začala usmívat. „Pojď jdem spát."Po chvíli ležení jsem ještě Mayi dodala. „Ale tu párty myslím vážně, budeš si ji pamatovat do konce svého života, to ti přísahám" zasmála jsem se. Věděla jsem, že z mého stěhování nebude Maya nadšená, ale já si to nevybrala.
Chvíli jsem uvažovala nad tím, jaké to tam asi bude a upadla do říše snů.*o dva měsíce později*
Odmaturovala jsem! S mámou se za týden stěhujeme a já jsem měla ty dva nejlepší měsíce. S Mayou jsme pořád někde byly. A párty nesměly chybět. Teď už ale balím nějaké drobnosti do krabic.
Mamka balila dekorace a podobně v kuchyni a já měla na starosti koupelnu. Balila jsem zrovna nějaké prostředky, když do koupelny přišla mamka. „Už vím kam se budeme stěhovat." řekla mi a já jsem se na ni hned podívala. Má toho poslední dobou hodně a taky podle toho vypadá, je mi jí líto. „Kam?" zeptala jsem se jí rychle. „Je to v Evropě?"
•••
Holla!
Ano! zase nechávám otevřený konec:D ale myslím, že vám to bude jasné kam se budou stěhovat. Schválně mi napište vaše tipy do komentářů🖤Btw. kdo pozná z jaké písničky ten screenshot nahoře v médiích je, vyhrává zlatého bludišťáka!🤪🖤
Adiós!🖤