Maya se na mě podívala a hned ji začaly stékat slzy po tvářích „Em..prosím. Řekni mi, že si děláš srandu. Prosím" vzlykla Maya a objala mě. Já jsem ji objetí ihned opětovala.
Po chvíli jsme obě seděly na naší lavičce a povídaly si. Já jsem si vytáhla krabičku s cigaretama a jednu z ní vytáhla. Zapálila jsem ji a vdechla kouř do plic. „Dej mi taky prosím jednu." řekla Maya a já se na ni s údivem podívala. Ona totiž nekouří. Podala jsem ji krabičku a ona si jednu vytáhla a zapálila.
„Nechceš jít k nám?" zeptala jsem se jí, ale ona jen přikývla. „Mayo prosím. Nebuď teď smutná, budu tu ještě necelé 3 měsíce, musíme si je pořádně užít!" řekla jsem ji odhodlaně a ona se jen usmála.Nějak jsme došly k nám domů a šly jsme rovnou do kuchyně, kde mamka něco dělala na notebooku. „Ehm..Mami? Může u nás dneska Maya spát?" zeptala jsem se jí. „Jestli to dovolí její mamka, tak proč ne" řekla a pousmála se. „Mamce od Mayi jsme už psaly po cestě k nám." řekla jsem a šla do lednice. „Chceme se s Mayou dívat na filmy, tak si něco vezmeme nahoru." řekla jsem mamce a ona jen kývla. Vzala jsem z ní pomerančový džus a dala ho Mayi do rukou. „Na co máš chuť?" zeptala jsem se jí. „Gumoví medvídci!" řekla hned a obě jsme se začaly smát. Já jsem ze skříňky vzala gumové medvídky, sušenky a chipsy a šly jsme nahoru. Když už jsme byly skoro na schodech, tak na nás máma zavolala. „Udělám vám k tomu váš oblíbený čaj!" a my jsme se na sebe podívaly a usmály se. Obě milujeme černý čaj s mlékem, ale ostatním v našem okolí to moc nechutná, což absolutně nechápu. „Jojo, díky mami!" zavolala jsem na ni a šly jsme do mého pokoje.
„Tak co si pustíme?" zeptám se Mayi hned co všechno jídlo položíme obě na postel a já jdu pro můj notebook. „Nevím.." řekla a zamyslela se. „Co třeba Stáhni a zemřeš?" zeptala jsem se jí. „Jo to jsem ještě neviděla, počítám s tím, že to je horror, že?" prokoukla mě. „Jojo" řekla jsem a zasmála jsme se.
•••
Holla! Další kapitola o ničem, ale už se to bude rozjíždět🖤
Adiós!🖤👼🏼