~15~

965 39 7
                                    

Pov.Lexy

Dzisiaj tromba ma urodziny. Planuję go odwiedzić i zrobic mu niespodziankę. Ale nie wiem, czy to dobry pomysł. Przecież jego ekipa na pewno zrobi mu imprezę, byłabym 5 kołem u wozu. Dobra, wiem napiszę mu życzenia.

Hej mati
Siemaneczko
Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, sukcesów, przyjaciół, prezentów i długiego, szczęśliwego związku z Patką 🖤🧡💚💜💗💛💙💔❤💋👣👃👀👁🧠👅👄💝💟💌💤💞💤👔🧣👗🛍🧣👕💭👘💭👘💭👕💭🛍🗨
Dziękuję 🙂🙂🙂
Nie ma sprawy 😋
Co tam u cb? 😎🤗
Nudyyy, a tam? 😉😁
Również, a może masz ochotę na facetime, skoro oboje się nudzimy ?😎😏
Oki doki 😊🤪

Tym sposobem przegadalismy z trombką caaałe popołudnie i noc. Jeszcze bardziej mi na nim zależy. Myślę, że po tej rozmowie bardzo poprawił się nasz kontakt i za niedługo będzie trzeba zorganizować jakieś spotkanko. Mamy już nawet własne żarciki i ksywki. Oboje mamy wiele wspólnego, on też tak jak ja kocha maca i oboje kochamy zwierzęta.

Pov.Tromba

Po naszej rozmowie z Lexy uważam ją za najlepiej nastrojone skrzypce (sorki taki nasz Inside joke). Musimy się spiknąć (sorki, kolejny). Ale naprawdę, uważam Lexy za świetną osobę,  z którą można porozmawiać na poważne tematy, nie tak jak z Patrycja, która nie ma zielonego pojęcia o na przykład: polityce, globalnym ociepleniu czy korkach na A4. Z Pati miło jest się pośmiać ale jest to taki raczej dziecinny rodzaj humoru, a lexy jest od niej dużo dojrzalsza i znacznie lepiej się z nią konwersuje. Umówiliśmy się na dzisiaj na 19 na kolejną rozmowę. Nie mogę się już doczekać! Ale teraz poczułem  jestem trochę  głodny wiec  skierowałem się w stronę kuchni zrobic sobie śniadanie.

- Hej skarbie -przywitała się Pati
- czesc -odpowiedzialem
- co na śniadanie? -spytała patka
- ty mi powiedz -odrzekłem
- ym myslalam ze teraz twoja kolej -powiedziała smutno
- dobra ja zrobię -wciela się werka, nie chcąc żebyśmy się klocili.
- A co tam u was goląbeczki ? -powiedziałem śmiejąc się do narzyczencow.
- haha super -oznajmił friz i pocalowal kobite w policzek
- A gdzie mixer ? Nie widziałem go od wczoraj -zacząłem.
- jest na komisariacie, ale nie chce żebyśmy się wtrącali, powiedział "to moje życie i umiem sobie poradzić" -odpowiedział Krzychu.
-co zrobił? -spytałem
- ktoś przez przypadek trącil Natalie, a mixer się zaczął bić -powiedziała Wera.
- ale nie będzie z tego problemów? Spytal wujaszek
- raczej nie -odpowiedziała Marta.
- A Natalia? -spytał Krzychu.
-towarzyszy mu, są w tym razem -odrzekł Friz
- eeee, niech se sam radzi, zawsze wyciagalismy go z kłopotów, czas wydoroslec - powiedział wujciunio
- nie no, myślę że nadal nas potrzebuje -oznajmiłem
- dobra, jedziemy do niego. -powiedział Krzychu.

Zaplanowaliśmy się do auta wszyscy poza ptaka, która musiala zamontować swój nowy filmik.

Pov. Lexy

Wyjechalam z domu, stwierdzilam ze zrobię Trombie niespodzianke, a przy okazji odwiedzę Patke, od dawna jej nie widziałam, a całkiem się polubilysmy. O 14.00 byłam już na miejscu, zadzwonilam dzwonkiem i  czekałam.

-o hej -otworzyła mi patka i przytulila mnie.
- heeeeej, stęskniłam sie. -powiedizalem.
- co tu robisz? -spytala
- A przyszłam cie odwiedzić, a przy okazji zrobic Trombie niespodzianke na urodziny - powiedziałam
- oj shit to już dzisiaj?! Zupełnie zapomniałam, możemy skoczyć  do galerii? -spytala
-jasne haha -zasmialam się
-kurde, muszę mu coś kupic -powiedziała
- pomogę Ci coś wybrać, w końcu od tego są przyjaciele -powiedzialam.
- dziekujeee -odpowiedziała.

Przepraszamy że taki krótki rozdział ale nie mialysmy czasu. Tak btw za niedługo powstanie nasza nowa książka (polecamy obejrzeć La casa de papel wczesniej, ale książka bedize O youtuberach ) Szykujcie się ;))

"shallow" | Lexy x Tromba Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz