1. BÖLÜM 🎈

2.4K 69 47
                                    



5 yıl önce....



"Anne pembe çiçekli tokamı da takalimmi ?"

"Olur bitanem "

Gülümsediğimde aynadaki  yansımama bakıyordum. Beyaz dizlerimin biraz üzerindeki  elbiseyi çok seviyordum . Bu gün babam beni dışarıya çıkaracağını soyleyince o kadar mutlu olmuştum ki  sevinçten ne yapacagimi bilememiştim. Annemden saçımı taramasını istemiştim . Elimdeki pembe çiçekli tokayı anneme uzattığımda  yüzüme gelen  bir kaç tutam saçı yan tarafta tokayla tutturmustu . Çok güzeldi. 

"Anne nasıl olmuşum ? Sence babam beni nereye götürecek? Çok heyecanlıyım ! " dediğimde sesimdeki heyecan annemi gülümsetmişti .

Babam beni daha önce hiç bir yere götürmemişti. Kuzey  evde değildi ve iki gündür Babamla birlikte dışarıdaydılar.  Kapı çaldığında sevinçle ellerimi birbirine çarptım. 

"Babam geldi, babam geldi !"

"Sakin ol tatlım " diyerek güldü annem , sabahtan beri yüzü düşüktü ve neye üzüldüğünü bana söylemiyordu. Annem kapıyı açtığında babam içeriye girdi . Bana bakınca kaşları çatılmıştı.

"Hayırdır?" dediğinde saşkınlıkla yüzüne baktım .

"Beraber dışarıya çıkacaktık ya baba , unuttun mu ?" dediğimde öfkeli yüzü gevşeyip anneme baktı.  Tekrar bana döndüğünde yüzü ifadesizdi . Bir anda bana gülümsediğinde şaşkınlıkla bakakaldım . 13 yıllık hayatımda ilk kez bana gülümsediğini görmek beni afallatmıştı . Anneme baktığımda dolu dolu olmuş gözlerle bana bakıyordu . Tekrar babama döndüğümde elini bana uzattı. 

"Hadi gidelim o zaman " dediginde kocaman gülümseyip  elini tutmuştum.  Yerimde zıplıyordum ve içim içime sığmıyordu . Evden çıktıktan sonra bir arabaya binmiştik.  Geçtiğimiz yollara gülümseyerek bakıyordum , babam bana gülümsemişti.  Bunu içimden tekrar tekrar söylüyor ve tekrar tekrar mutlu oluyordum.  Gezmeye gidiyorduk,  nereye gittigimizin hiç bir önemi yoktu , ben ilk kez babamla bir yerlere gidiyordum .

Araba büyük bir evin önünde durduğunda şaşkınlıkla babama dönüp tekrar eve baktım .

"Burası neresi baba ?" dediğimde babam bana dönmüştü . Bu sefer bana gülümsemiyordu , hatta bana nefretle bakıyordu.  Arabadan indiğinde hızla benim oturduğum tarafa gelip kapımı açtı.  Kolumu çekip beni arabadan sürüklercesine çıkarınca kolum acımıştı. 

"Cahit soydan kimmiş göreceksin , Demir bey " dediğinde babamın ne dediğini anlamamıştım . Bahçe kapısını açtığında ayaklarımı yere sürterek ona direnmeye çalıştım. 

"Baba korkuyorum lütfen gitmeyelim oraya " dediğimde aniden durup bana bağırınca olduğum yerde korkudan boynumu eğmiştim.

"Kes sesini !  Başlatma babandan , bıktım lan sizden !"  dediginde kolumdan tekrar çekiştirerek kocaman eve doğru yürümeye devam etti . "Göreceksin Demir bey , bundan sonra senin yıkımın benim elimden olacak , bak gör neler yapıyorum sana . Yıkıldığını görmek büyük bir zevk olacak  " sessizce ve kendi kendine konuşuyordu . Ayaklarımı yere sürtmem babamı yavaşlatmıyordu bile ve kolum elinde kızarmaya başlamıştı. 

Evin zilini çaldığında kapıyı babamdan biraz daha genç  bir adam açtı.  Şaşkınlıkla bir bana birde babama baktığında babam konuşmasına fırsat vermeden " Kızı istiyordun madem al o zaman" deyip beni adamın ayaklarının önüne attığında hızla yerimden kalkıp babamin elini tuttum .

"Baba nolur eve gidelim " dediğimde bile yüzüme tiksintiyle bakıyordu. 

"Sus lan ! Artık onun malısın bitti ! Benden bu kadar " deyip bahçe kapısına doğru yürümeye başladığında peşinden gitmek istedim fakat  evinin önüne atıldığım adam kolumdan tutup bana engel olmuştu .

K E L E B E KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin