Aynada son kez kendime baktığımda hırkamın önünü kapatıp cekmecelerden birinde bulduğum müzik caları cebime koydum içindeki müziklerden birinide açtığımda kulaklığı kulağıma takip odadan dışarıya çıktım. Saat 06:00 'dı . Erken uyanmıştım ve koşu yapmak için dışarıya çıkacaktım. Dün gece lanet olası bir baş ağrısıyla baş başa kalmış ve uyuyamamıştım .
Tesisten dışarıya çıktığımda serin hava ile gülümsedim. Koşu yoluna girdiğimde yavaşça koşmaya başladım. Koştukça rahatlıyordum .
5 dakika sonra nefesim kesildiğinde birden olduğum yerde kaldım . Elim kalbime gittiğinde doğrulup derin bir nefes aldım , bu defa daha fazla canım yanınca olduğum yere çöktüm .
"Neler oluyor ?" Diye fısıldarken kulaklığımı kulağımdan çıkardım. Ayağıya kalkıp sakinleşmeye çalıştım.
"Neyin var ?" Diye bir ses duyunca arkama döndüm. Buz dağı koşu kıyafetleriyle karşımdaydı . Kulağındaki kulaklığı çıkardığında kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.
"Yok birşey " diyerek önüme döndüğümde bedenimi kendisine çevirdi .
"Neyin var dedim "
"Bende yok birsey dedim" diyerek yürümeye başladım. Oda yanımda yürümeye başladığında ona kısa bir bakış attım.
"Sen bana trip mi atıyorsun ?" Dediğinde
"Niye ? Trip atmam için bir neden mi var ? Mesela beni aptal yerine koymanız gibi mi ?" Dediğimde durup yüzüne bakmıştım.
"Annenin yerini bulmamız lazım dı ? " dediğinde sinirden ona doğru bir adım atıp " Annemin yerini bulmanızı istemiyordum!" Dedim.
"Güvende olmasını istemiyormuydun ?"
"Orda zaten güvendeydi . Taki siz gelene kadar !" Dediğimde göğsümde hafif bir sızı başlamıştı .
"Arkandaki adam sizi daha ne kadar koruyabilirdi zannediyorsun?" Dediğinde oda benim gibi sinirlenmisti .
"Arkamdaki adam mı?" Dediğimde. Sinirle gülümsedi.
"Kelebekle iş birliği yaptığını biliyorum , boşuna gizlemeye çalışma " dediğinde yutkundum . Kelebeği nereden biliyorlardı?
"Bunu daha sonra konuşacağız seninle . Bana tek tek o adam hakkında bildiklerini ve bağlantılarını anlatacaksın?" Diyerek devam etti .
Adam derken ?
"Ben hiç bir şey bilmiyorum? Kelebek ne ?" Dediğimde o da bana doğru bir adım attı.
"Saf ayağına yatma boşuna , şu haberciyi bir bulayım. Herşey ortaya çıkacak zaten "
"Ne dememek istediğini anlamıyorum " dediğimde kalbimdeki sızı giderek artıyordu.
"Sen -" dediğinde bir anda durdu ve yüzüme dikkatlice baktı .
"Sen iyi değilsin " dediğinde başımın dönmesiyle yerimde sendeledim . Geriye doğru bir adım attığımda Alaz bir hışımla beni tutmak için uzatmıştı fakat izin vermeyip dengemi sağlamıştım .
"İyiyim ben" deyip yürümeye devam ettim .
Bir anda bedenimdeki acıyla dizlerimin üzerine çöktüğümde acıyla bağırmıştım. Koşma sesi ardından buz dağı tekrar görüş açıma girmişti. Acı hafiflediğinde halsizce yere yığıldım .Alaz elini başımın altına koymuştu.
"Gece ! " dediğinde elini anlıma götürdü. "Yanıyorsun sen " dediğinde sesi fısıltı gibi çıkmıştı.
"Zehir " dediğimde bu sefer sesi fısıltı şeklinde çıkan benim sesimdi . Gözlerimi zar zor açık tutuyordum. Çip tekrar çalışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K E L E B E K
Teen Fiction"İyi insanlar dünya için sevdiklerini feda ederler , kötü insanlar ise sevdikleri için dünyayı yakarlar , ben iyi biri olduğumu söylemedim " ( DÜZENLENİYOR )