3. BÖLÜM 🎈

885 47 15
                                    

Medya : cehennem...


Yeliz ile kendimizi boş masalardan birine attık bu gün bayağı yoğun geçmişti , onu sevmiştim . Kuzeyle ortaokuldan tanıştıklarını ve o zamanki kuzeyin kopya maceralarını anlattığında çok eğlenmiştim.

"Ay çok yoruldum " yelizin söylenmesinden sonra etrafima baktım kimse kalmamıştı sadece bizim gibi çalışan iki garson vardı onlar mutfağı toplarken bizde masaları silip düzelmiştik ve en sonunda yorgunluktan kendimizi masalardan birine atmıştık bu gün bayağı yoğun geçmişti

"Bitti sonunda" dedim ve ona baktım .

"Iyi dayandın aa bayağıda güzel çalışıyorsun hızlısın müdür bugün sana bakıyordu memnun oldu bence "

"Müdür mü " hızla doğruluğumda yeliz heyecanıma gülümsemişti.

"Telaş yapma sonlara doğru geldi zaten ara sıra uğrar sonrada yukarıda çalışma odasında işlerini halleder , görünce senden bahsettim biraz nasıl çalıştığına baktı sonrada yukarı çıktı "

"Bisey dedi mi peki " diye sordum hemen .

"Önce senin çok zayıf göründüğünden filan bahsetti sonra biraz izledikten sonra hızlı olduğunu görünce memnun oldu devam etsin dedi ama bi süre daha gözü senin üzerinde olur sonra zaten aileden biri olursun "

"Aile ?"

"Burdaki müdürü başka yerde göremezsin burdaki iş arkadaşları da hepsi bir birini kollar birinin hatasi olunca digeri onu saklar acil bir işin olunca seni idare ederler müdür hatanı görünce bile bizim onu saklama telaşimizi anlar ve görmezden gelir çok iyi bi yer burası sen de goreceksin"

"Anladim"

"Neyse bugün çok yorulduk hadi çıkalım sen üzerini değiştir bende icerdekilere haber vereyim onlar kapatırlar bugün yarında biz kapatırız "

"Olur "

Üzerimizi değiştirdikten sonra saate baktığımda saatin 8:45 oldugunu gordum eve giderken yeliz kendi evine kadar bana eşlik etmişti.

Eve girdiğimde abimle annem salonda oturmuş sohbet ediyorlardı benim geldiğimi görünce annem yanıma gelip

"Çok merak ettim seni akşam oldu " dedi . Bisey söyleyemeden kuzey araya girerek

"Ben sana demistim anne bu deliye bisey olmaz diye kim bunu napsın?"

Abimin söylediğine annem tebessum ederken ben sinirlenip ayağıma giydiğim terliği çıkarıp kuzeye fırlattim ,tam kafasına değecekken terligi havada yakalayıp tekrar bana attı bana değmeden sağa doğru kayarak terlikten kurtuldum ve ona dil çıkarıp anneme döndüm .

"Iyiyim annem merak etme ancak çıkabildim "Deyip yanağından öptüm

" ilk iş günün nasıldı küçük hanim? "

Kuzeyin sorduğu soruyla ona bakıp "Yorucuydu ama çok güzeldi yelizi çok sevdim .Benim uykum var uyumak istiyorum size iyi geceler "

Deyip odadan çıkacağım esnada kuzeyin sesiyle ona döndüm .

"Gel bakalım buraya sana vermek istediğim bisey var "
Dedikten sonra cebinden bir telefon çıkarıp bana uzattığında şaşkınlıkla yüzüne baktım.

K E L E B E KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin