Misafirler sonunda gittiğinde toparlanmaya yardım ediyorduk ben kalan son masanın üzerimi silerken yeliz ve barışta diğerleriyle birlikte mutfağa yardıma gitmişti. Gelen özel misafirler bir türlü aklımdan gitmiyordu. Içlerinden kısa olan bana bir yerden tanıdık geliyordu sanki . Ama nereden ?
"Kolay gelsin asi güzel "
Arkamı döndüğümde cenki gördüm. Yüzünde sinsi bir sırıtış vardı. Bezi son kez masanın üzerinde gezdirip rahat silebilmek için kenara koyduğum sandalyeyi düzelttim.
"Benimle konuşacakmısın?"
Arkamı dönüp yüzüme baktım fakat yine birşey söylememiştim.
"Kadinlar Sessiz kaldiginda cevap evet olur genelde " dedi hafif sırıtarak.
"Bu sefer değil " deyip yanından geçeceğim esnada kolumu tutup engelledi .
"Hadi ama biraz eğlenelim "
"Uzatma cenk istemiyorum " deyip tekrar gitmek için bir adım attım fakat bu sefer önüme geçti.
"Öyle deme bak çok şey kaçırıyorsun " deyip eliyle çenesini hafifçe kaşıyıp baştan sona vücudumu süzdü."Uzatma dedim demi !"
"Hadi ama çok naz yaptın " deyince artık sabrımın sonuna gelmiştim. Güldüğümde
"Çok naz yaptım değil mi ?" Diyerek başımı olumlu anlamda salladım.
"Ha şöyle yola gel be kızım " derken bir elini koluma hafifçe sürterek dirsegime kadar aşağıya indirdi . Önce eline bakıp tekrar yüzüne baktım.
Sana dokundu !
"Ben şimdi sana o yolu -" diyerek masanın üzerindeki boş şişeyi alıp yandan kafasına geçirdim. Cenk acı içinde bağırarak sağa doğru düştüğünde mutfaktan barış yeliz ve iki kişi koşarak yanımıza geldi.
"Melek ne oldu burda !" Dedi Yeliz . Barışta önce bana sonra da yerde kafasını tutan cenke baktı ve "Sen iyimisin melek ?" Dedi.
Başımı olumlu anlamda salladım.
"Ne oluyor burda !" diye bağırarak müdür içeriye girdi .
Aferin kızım melek bu işten de kovuldun.
"Ne oluyor dedim burda !" Kimsenin cevap vermediğini gören müdür bu sefer daha yüksek sesle sordu .
"Müdür bey -" diye başlamıştım ki barış sözümü kesti .
"Cenkle biraz tartıştık müdür bey "
"Ne ?"
"Ne ?"
Yelizle aynı anda konuşmuştuk . Barış bize kısa bir bakış atarken devam etti.
"Biz tartıştık , sinirlendim bir an " dediğinde araya girmeme bile izin vermemişti.
"Doğru mu bu " diyerek adlarını bilmediğim diğer iki garsona döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K E L E B E K
Novela Juvenil"İyi insanlar dünya için sevdiklerini feda ederler , kötü insanlar ise sevdikleri için dünyayı yakarlar , ben iyi biri olduğumu söylemedim " ( DÜZENLENİYOR )