Bankta kafamı arkaya doğru yasladım . Yüzüm gökyüzüne bakıyordu . Sakinleşmem gerekiyordu.
Yanımda bir hareketlilik hissedince yavaşça başımı yana yatırdım ve gözlerimi açınca benim gibi başını banka yatırmış bir adam gördüm ilk başta aldirmayip tekrar önüme döndüm fakat adamın kalkmadığını anlayınca derin bir nefes verdim
"Ilk ben geldim bayım kendinize başka bir bank bulursanız sevinirim "
"Bank senin degil ama "
Sesi çok değişikti normaldi ama değişikti işte bende anlamamıştım
"Illa benim mi olması gerekiyor ilk ben geldim işte ! adım mı yazsın üzerinde şimdi kalkın lütfen "
"Hayır "
"Çattık ya sapıkmısın amca " diyerek doğrulup ona döndüm
Oda gülerek doğrulunca şaşırdım .
"Amca mı ? cidden Öyle mi görünüyorum?"
Bana dönünce masmavi gözleri çok güzeldi . Kendi gözlerime aynada bakıyormuş gibi hissetmiştim. 30 ların sonlarında gösteriyordu ve yaşına rağmen dudak uçurtacak kadar yakışıklıydı . siyah bir takim elbise giyinmisti yapili ve iri vucudunda bayagı guzeldi . Önümne döndüğümde içimdeki bu aptal hissi anlamamıştım .
"Anlaşılan öyle görünmüyorum Ne dersin ?"
"Ne yapmaya çalışıyorsunuz "
"Seni ağlarken gördüm ufaklık, meraklı biriyimdir "
"Peki size niye anlatayım?"
"Sen bilirsin sessizde durabilirim"
"Gitmeyeceksin değil mi "
Kaşlarını yukarıya kaldırdı gözleri kapalı bir şekilde yine kafasını arkaya yasladı , bende başımı yaslayıp gözlerimi kapattım.
"Kimsin sen ?" Dedim bir anda
"Hiç kimse , ya sen ?"
Gülümseyip
"Hiç kimse" Dediğimde onunda gülümsediğini hissettim içimde oluşan bu hissi hiç sevmedim , o bana yakındı hissediyordum , ama bi o kadarda uzaktı bana .
Küçük bir his sadece .
Uzun süre kimseden ses çıkmayınca gözlerimi açtığımda yanımda kimse yoktu .
Hayal olamazdı değil mi ?
Etrafıma bakarken yanimda bulduğum küçük siyah kutu ile elimi ona doğru uzattım. Kapağını yavaşça açınca içinde bulunan siyah ay şeklindeki kolye muhteşemdi zinciri gümüş olan kolyenin ucundaki ayın üzerindeki siyah taşlarla uyumu çok güzeldi ayagiya kalkarak tesise doğru yürümeye başladım.
Koridorda yürürken elimde kolye vardı, ucu elimde sallanırken zinciri parmaklarıma dolamıştım . Karşıdan gelen Güneşi görünce gözüme çarpan tek şey boynundaki güneş şeklindeki beyaz taşli kolyeydi , suratı yine asıktı . Kaşlarımı çatıp durdum , beni fark edince oda durdu aramızda sadece 5 adım vardı.
Elimdeki kolyeyi havaya kaldırdım ve onun boynundaki kolyeyi işaret ettim
"Kimdi o adam ?"
Şaşkınca elimdeki kolyeye baktı sonra yüzünde küçük bir tebessüm oluştu
"Onun elinde değil boynunda olması gerekiyordu"
"Yok yaaaaa bak şu işe bende nereme taksam diye düşünüyordum. Seni gidi zeki kız. Bir soru sordum sana salak deyilsen tekrar etmeyi düşünmüyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K E L E B E K
Teen Fiction"İyi insanlar dünya için sevdiklerini feda ederler , kötü insanlar ise sevdikleri için dünyayı yakarlar , ben iyi biri olduğumu söylemedim " ( DÜZENLENİYOR )