Toplantı sonunda bitince derin bir nefes vermiştim . Günün geri kalanında eğitim yoktu . Yarın yola çıkacaktık. Engini bulup Çağatay'a haber göndermeliydim . Peki bunu nasıl yapacaktım .
Koridorda yürürken bir anda kolumdan çekilince karanlık bir odaya girdim. Biri ağzımı tutup boğazıma bıçak dayanınca karanlık olduğu için hiç birsey göremiyordum . Ulan semih yine sen isen o bıçağı çok güzel kullanacaktım. Birden ışıklar yanınca bir kaç kez gözlerimi kırpıştırdım. Karşımda Engini görünce semih olmadığı için rahatladım .
"Kimsin sen ?" Dedi sertçe
"Patronun kızı " dedim alayla . Bıçağı hafifçe boğazıma bastırınca " Neyden bahsettiğimi biliyorsun " dedi .
"Bileğindeki üç noktanın ne işe yaradığını bilen biriyim " dediğimde kaşlarını çattı. " Beni tilkiyle konuştur "
"Sana kimsin dedim . Önüme geleni tilkiyle konuştururmuyum sence " dediğinde binasındaki bıçak olan elini hızla bileğinden çevirdiğimde bıçak yere düştü. Tam diğer eliyle hamle yapacakken burnuna kafa attım.
Engin acıyla geriye düşerken burnunu tuttu .
"Ulan -" diye başlarken
"Bana çağataya ulaşabileceğim birşey bul "
"Sen nasıl ?"
"Çok konuşma Engin Mavişin selamı var de o anlar "
"Sen o'sun " dedi ve bana hayretle baktı. Onu umursamayıp kapının kuluna uzandım Engin ise kanayan burnuna cebinden çıkardığı mendili tutuyordu .
"Akşama bi iletişim aracı istiyorum " deyip dışarıya çıktım .
Çocuklarla bahçede buluşup engel atlama da yarış yapacaktık. Asansörden indiğimde koridorda yürümeye başladım. Eğitmenlerin öğle aralarında ara sıra girdiği odamın önünden geçerken buz dağının sesiyle durdum
"Yarın çaylakalara hazırlanmaları için talimat ver vakit kaybetmeyelim "
"Tamam hallederim hersey hazır zaten bir sorun çıkmazsa akşama yola çıkarız "
"Tamam " dedi buz dağı. Bir kaç tıkırtı duyduktan sonra Alevin eğlenen sesini duydum.
"Semihin yüzüne ne oldu ?" Diye sordu . Ses tonundan sorunun cevabını bildiği belliydi fakat ondan duymak istiyordu.
"Çaylağıma dokunmak gibi bir hata yaptı " dedi buz dağı umursamazca .
Semihe birsey mi yapmıştı?
"Çok güzel olmuş sanatsal çalışmışsın eline sargı çok yakışmıştı " diyerek güldü Alev .
"Bunu hak etti . Benim olana kimse dokunamaz " dediğinde donakalmıştım . Oyke bir sesle söylemişti ki bunu bir an Alevin de sesinin kesildiğini hissettim .
"Benim çaylağım yani " dedi buz dağı. Alev anladığını belirtircesine bir kaç homurtu çıkarmıştı. Daha fazla kapı önünde durmayıp bahçeye doğru adımladım . Arkamdan kapı açılma sesi duyduğumda bir kaç saniye içinde buz dağının bedeni yanımdaki yerini almıştı.
"Bahçeye mi " dediğinde başımı olumlu anlamda salladım.
"Resmin hala bitmedi galiba " dedi bir süre sonra
"Hayır, bitmedi "
"En azından ne çizdiğini söyleyebilirsin "
"Çikolata dilimleri " dediğimde şaşkınca bana baktı. Muhtemelen neden böyle basit bir şeyi 8na göstermediğimi sorguluyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K E L E B E K
Novela Juvenil"İyi insanlar dünya için sevdiklerini feda ederler , kötü insanlar ise sevdikleri için dünyayı yakarlar , ben iyi biri olduğumu söylemedim " ( DÜZENLENİYOR )