21 .Bölüm 🎈

425 26 0
                                    








"Hayatımda hiç iyi şeyler olmadı ki "

Alaz arkasını dönüp bir bakış attıktan sonra tekrar önüne döndü bir kaç adım sonra durunca bende durdum iri bedeninden birşey göremeyince bende yanına geçtim karşımızda semih vardı .

"Burda ne işin var ?" Dedi semih .  Sorusu Alaza yönelikti .

"Kabul ediyorum " dedi . Neyi kabul ediyordu ?

Semih pis pis sırıtıp bir iki adım yaklaştı .

"Eminmisin , küçük çaylak dediğim şeyi yapabilir mi sence ?"

"Bunu birlikte görücez ve zevkle izliyecegimden emin olabilirsin "

"Peki âlâ başlayalım " dedi semih hala sırıtıyordu .

"Neler oluyor burda ?" Diye sorduğumda Alaz bana döndü.

"Bu günlük seni semih eğitecek "

"Ne ?"

"İtiraz yok bu senin cezan "

"Bu alçak beni kaçırmaya çalıştı hatırlıyorsun değil mi ?"

"İltifatını duymazdan geleceğim " dedi semih.  Ona kızgın bir bakış atıp tekrar Alaza döndüm.

"En güzel kısmi da bu işte, iyi şanslar lazım olucak külkedisi "

Beni öylece bırakıp gidince şok olmuş bir şekilde bakakaldım Sanem sevinçle semihin yanından Alaza doğru gidince artık cidden çıldırmak üzereydim .

"Ee gece hanım başlayalım mı ?" Deyip ellerini birbirine sürttü.

"Ama önce bana bir teşekkür borcun vardı değil mi?"

Öfke tüm bedenime yayılırken öylece durdum. Annem ve Demir beyin konuşmasına şahitlik etmem onun sayesindeydi . Yavaşça yürüyüp önüme geçti .

"Hadi bana neler yapabileceğini göster "

Vur ona

Semih birden bana el kaldırınca hemen geri çekilip ellerimi önüme siper ettim gözlerimi açtığımda karşımda semih yerine cahiti görünce nefesim daralmaya başladı .



"Yine yaramazlık mı yapıyorsun "
"Bıktım artık senden "
"Öldürecem lan seni "
"Herseyini alacağım elinden ,geberticem hepinizi "
"Demek bana karşı geliyorsun ha?"


Cahitin sesi ve vücuduma değen kemer sesleri kulaklarıma dolunca ellerimi kulaklarıma kapattım bir süre sonra gözlerimi açınca karşımda yine semih vardı ve gülüyordu .

"Seni korkak "

Etrafımda dolanmaya başladı

"Bu halle mi babanın işlerinin başına geçeceksin ? küçük sarışın bile senden daha iyi , ama sen bir hiçsin öyle bir hale geldin ki tam istediğim kıvamdasın "

Beynimde şimşekler çakmaya başladı .

"Cahitin elinde bitmişsin , benim birşey yapmama bile gerek yok."

Elini yavaşça koluma değdirdiğinde sinirle hemen çektim

"Vucudunda hep izler var değil mi ? Ama buna rağmen çok çekici görünüyorsun , yırtıcı küçük bir kuş gibisin ,Dikkatimi çok çekiyorsun Gece , hemde çok "

Derin bir nefes aldım

"Seni öldürmeyi planlıyordum aslında , ama sonra vazgeçtim . Sen benim olacaksın . Seni Alaza asla bırakmayacağım o piskopat sana benden daha çok zarar verecek ama senin haberin bile yok . "

K E L E B E KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin